Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 701 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

EPoll 22-03-2021

Zeer groot assortiment. Zeer snelle levering van wat op voorraad is. Klantenservice is top. Je wordt goed op de hoogte gehouden van levertijden en updates. Bij uitloop van levering worden vanzelf alternatieven aangeboden, maar annuleren en terugbetaling kan ook en wordt snel en goed afgehandeld door de klantenservice.

J de Jong 22-03-2021

Ook al doen webwinkels het redelijk goed, het leek mij verstandig om in Covid tijd een microfoon aan te schaffen bij een gouwe ouwe Nederlandse winkel als Bax Music. Alles verliep naar wens en de bestelling werd supersnel afgeleverd.

Suzanne 22-03-2021

Betrouwbaar, snelle levering, goed verpakt, snel antwoord op vragen per email.

Jan 22-03-2021

De website is duidelijk en je kunt gelijk zien of het product voorradig is of wanneer het weer beschikbaar is. Ook de voorwaarden zijn goed en duidelijk. En mocht het zo zijn dat je onverhoopt toch iets verkeerd besteld heb wordt dat perfect opgelost. De geleverde producten worden goed verpakt en verstuurd. De Behringer DX2000USB die ik heb aangeschaft zat een melding bij gesloten dat als ik het bij de producent registreer dat ik dan een extra jaar garantie krijg . Toch weer fijn.

Goede prijs-kwaliteitverhouding 22-03-2021

De plug werkt goed, hij kraakt niet en blijf goed vastzitten. Verder is de prijs-kwaliteitverhouding goed en was de levering snel. Kortom, een solide product.

Dennis 22-03-2021

Prima site , goede prijs/kwaliteit verhouding. Helaas werd de 'vandaag besteld morgen geleverd' kreet niet gehaald maar er zat ook geen haast bij in dit geval dus wat mij betreft geen probleem.

Erwin 22-03-2021

Top. Goeie service, snelle levering. Ruim assortiment. Ontzettend blij met deze winkel.

Jay Swiff 21-03-2021

Altijd prima levering en productkwaliteit. Nooit problemen of vervelende ervaringen.

Yorick 20-03-2021

Snelle en goede service. Groot aanbod en scherpe prijzen, ik shop er erg graag als ik nieuwe snaren voor mijn gitaren nodig heb.

LdV 20-03-2021

Zeker een mooie webshop en snelle levering zal ook vast. Heb je te maken met een schade dan wordt het een ander verhaal. Tot 2 keer slechte ervaring hiermee gehad. Na inlevering van een defecte hoofdtelefoon beide keren maanden moeten wachten op uitsluitsel en geen enkel contact van Bax over de voortgang, je moet zelf elke keer contact zoeken en krijgt dan een vaag nietzeggend berichtje dat ze een statusupdate uit hebben staan blablabla. Uiteindelijk was de hoofdtelefoon niet meer te repareren en viel niet meer onder de garantie van 3 jaar die BAX geeft. De redenen hadden we zelf niet geconstateerd maar ja je bent dan ook leek op dat gebied maar als we de hoofdtelefoon terug wilden hebben moesten we er zelfs voor betalen. En na 3 maanden wachttijd zou je verwachten dat er nog iets wordt aangeboden maar veel meer dan 10% korting op de volgende aankoop kon er niet vanaf. Die volgende aankoop gaat er natuurlijk nooit meer komen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 22-03-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen hoe de afhandeling betreffende jouw hoofdtelefoon is verlopen. We beschikken niet over jouw klantgegevens, dus kunnen niet zeggen wat er vanuit onze kant precies is gebeurd. Neem gerust contact met ons op indien je hier meer duidelijkheid over wil ontvangen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

KTV 20-03-2021

Prima winkel. Duidelijke informatie over de producten op de website. Helderheid over de te verwachten levertermijn. Prijzen zijn in het algemeen scherp. Ook goede ervaring met 'B-keuze' producten die adequaat worden omschreven.

Juno 20-03-2021

Op de website van Baxshop een Roland speakerkabelset xlr male - jack aangeschaft. Deze bleek uiteindelijk net iets te kort te zijn. Nieuwe set besteld, deze laten bezorgen in de winkel in Amsterdam en de korte set werd zonder problemen retour genomen. Super!

John w 20-03-2021

bestel regelmatig bij Bax Music altijd naar zeer te vrede over de producten die ik van ze krijg
ook de service is perfect snelle levering
is er toch iets een telefoontje en het wordt opgelost
kan niet anders zeggen een wereld bedrijf

J.Rademaker 20-03-2021

Mijn ervaring met Bax Music is zeer goed snelle levering en bij problemen neemt men tijd om het op te lossen.
Ik beveel dit bedrijf aan.

TWM van Berkel 20-03-2021

Duidelijke productinformatie, zending conform afspraak en planning, deugdelijke verpakking

Elien de Vries 20-03-2021

Totaal geen op- of aanmerkingen. Snelle levering, handig werkende website en topproducten. Zeker een aanrader als het gaat om muziekinstrumenten!

Steven 19-03-2021

Zeer vriendelijk mensen. helpen graag als je iets niet snap..snelle levering en top kwaliteit...

H.K. Krijger 19-03-2021

Niets te verbeteren

Rondgekeken in de enorme keus aan koptelefoons. Uiteindelijk advies gevraagd en deze gekregen.
Besteld en de volgende dag in huis. De prijs is heel netjes.
Wat valt hier te verbeteren? ik weet het niet.

Jan S. 19-03-2021

Bij Bax Shop de Fazley Buttercup FTL200BSB-M Butterscotch Blonde, een telecaster model aangekocht. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding. Voor een uitgebreid review van deze gitaar verwijs ik naar mijn review bij deze gitaar op de internetsite van Bax.
Daarnaast snelle verzending in een stevige verpakking.

Rob 19-03-2021

Niks op aan te merken. Super webshop.
Of je nu super professioneel of beginner bent.
Ook een super levering

JJM Heetkamp 19-03-2021

Perfecte online winkel voor muziek accessoires. Genoeg keus in kwaliteitsartikelen. Ik heb er een microfoonstatief van Konig & Meyer besteld voort mijn tablethouder en twee dagen later in huis gekregen. Goed verpakt en onbeschadigd. Heb er intussen veel plezier van doordat mijn tablet nu 'vast' zit en niet meer kan vallen tijdens het aanraken.

Tom Lormans 19-03-2021

Bax is een overzichtelijke online winkel. De ukelele die ik besteld had, is erg naar mijn tevredenheid. Hij werd jammer genoeg later geleverd dan aangegeven. Hierover vond geen communicatie plaats.

WVerhoeff 19-03-2021

Snelle levering van een goed product voor een zachte prijs. Ik heb het artikel, een usb-microfoon, op aanraden van een kenner, aangeschaft en het bevalt uitstekend. Het geluid van de microfoon is voor online koorzang en is erg mooi.

Eric 19-03-2021

Echt super nette afhandeling door Bax. En een snellere levering dan ik zelf aankon dus gelukkig kon ik makkelijk aangeven dat ik mijn product een dag later wilde ontvangen .

Alfred de Ruiter 19-03-2021

Bij het verzenden van onze Pioneer draaitafel is zo goed en zorgvuldig ingepakt,en ook wat ze zeggen heel op tijd geleverd en precies alles werkt naar behoren.
Bax music bedankt voor de goede service.