Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Herman Link 03-02-2021

Ik ben al jaren klant van BAX Music en ik heb eerlijk gezegd nooit problemen met de geleverde artikelen. Er is heel af en toe wel eens iets mis met het geleverde product of het moment van levering - maar dat ligt dan meestal of aan het product of de leveringsdienst - maar vervolgens door de klantenservice van BAX zeer correct afgehandeld, dus ik kan niet anders zeggen dan degelijk en betrouwbaar.

Wouter 03-02-2021

Bestelde items die voorradig waren werden zeer snel en netjes geleverd. Ook met de klantenservice gebeld voor een onduidelijkheid, en hier werd netjes op gereageerd. Goede ervaring met deze winkel!

Johnny 03-02-2021

Ik kreeg een lampje wat met het aanzetten ineens Plop zei en niets meer deed. Gebeld en meteen werd er een nieuw opgestuurd. Service is helemaal top van duidelijke site, vriendelijk en helpend personeel aan de telefoon tot snelle verzending. Ik raad Bax overal aan.

tBKwtWS 03-02-2021

Op basis van 1 uitmuntende ervaring kan ik nog geen 5 sterren geven, aangezien één zwaluw nog geen zomer maakt.

* Levering was absurd spoedig.
* Product was in prima staat.
* Product omschrijving op de webshop was duidelijk.

Helaas is het cookie beleid van de winkel opt-out. Moest meerdere schuiven naar links vegen om de koekjes te beperken.

Wilma 03-02-2021

Heldere omschrijving van product op de website.
Precies ontvangen wat ik verwachtte.
Snelle levering.
Prettige hulp via klantenservice (voor een extra vraagje)

Rachel 03-02-2021

Ik ben tevreden over de bax music shop. Er word snel gereageert, wachttijd voor bezorging is kort en het product wat ik heb ontvangen is van goede kwaliteit.

Freek 03-02-2021

Meerdere keren besteld bij Bax, maar dit was de laatste keer. Er is ALTIJD WAT.
Bax is duidelijk meer geinterreseerd in hun eigen cijfers dan klantvriendelijkheid:

-Product besteld om 21:37, ruim vóór de 23:00 waarbij ze beloven dat het product de volgende dag geleverd wordt.

-In de nacht, om 01:44 krijg ik een verzend-bevestiging, het pakketje is verzonden. Volgende dag, tussen 10 en 15 uur zou ik het moeten ontvangen.

-In de ochtend, om 07:16 krijg ik een bericht dat mijn pakket naar een afhaalpunt gaat.
LET OP: deze mail komt van Bax zélf, niet van de vervoerder.

-Later in de ochtend krijg ik een bericht dat de bezorgdienst bij mijn deur is geweest, maar ik niet aanwezig was. (Ik laat spullen op mijn werk afleveren, het magazijn is om 07:00 open) Ook deze mail komt van Bax zélf.

-De volgende dag krijg ik een bericht (dit keer wél van de vervoerder) dat mijn pakket die dag geleverd wordt.

Ik vind het niet erg dat mijn pakket een dag later geleverd wordt, ik snap dat wij verwend zijn, en dat het soms fout gaat. Geen probleem.

Wat ik wel erg vind is dat er gelogen wordt, en ik de schuld krijg (Bezorgdienst stond aan de deur, maar je was niet aanwezig).
Voor mij is het duidelijk dat Bax hun eigen falen probeert te verdoezelen door te doen alsof ze zich wel aan afspraken houdt, en dan ook nog eens de klant de schuld geeft.

Slechte zaak, ik bestel mijn spullen in het vervolg niet meer bij Bax. Keuze genoeg.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-02-2021

Beste Freek,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat onhandig die tegenstrijdige en onduidelijke informatie over wanneer er precies geleverd gaat worden. Onze excuses voor dit ongemak.
We begrijpen dat het pakket inmiddels wel bij je is geleverd. Hopelijk zijn de producten in orde. We willen je er veel plezier mee wensen.
Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Vera 03-02-2021

Bestel hier je gitaar of natuurlijk andere instrumenten want het is goede kwaliteit voor een betaalbare prijs! Hij word erg snel opgestuurd en ben er heel erg blij mee!

WimS 03-02-2021

Levering van het bestelde product prima, maar geen enkele info over de aansluiting ervan op mijn macbook. Kostte mij 2 weken zoeken en 100 euro extra aan kabels, etc. Meer info op de site zou zeer gewenst zijn.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-02-2021

Beste Wim,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is ook altijd mogelijk om contct met onze klantenservice op te nemen zodat we je kunnen adviseren. We helpen je graag!

Met vriendelijke groet, Bax Music

Fred 03-02-2021

Een ruim assortiment voor elke muziekkant een slaagkans van 100%, goede en degelijke producten ,makkelijk te bestellen en zekerheid van aflevering.

BVos 03-02-2021

Voor Bax gekozen omdat dat de enige was die mijn product nog op voorraad had. Informatie op de site is duidelijk en het product was netjes de volgende dag in huis. Niks op aan te merken!

Luck 03-02-2021

Overzichtelijke site. Duidelijke voorraden. Tot nu toe op tijd geleverd en ook netjes geleverd.

super en snelle service 03-02-2021

super snelle en nette service en product werkt super ook zoals op de site word aangegegen. Al met al is Bak-shop een zekere aanrader.

Peter van Leeuwen 03-02-2021

Altijd snelle en nette afhandeling en levering. Zelfs in corona tijd!
Voorraad is bijna altijd netjes op orde, dat is ook altijd prettig.
Online beleving is net zo prettig als een bezoek aan de winkel.

NYSA 03-02-2021

Heb de afgelopen maand meerdere artikelen besteld. Alles wordt goed verpakt en snel bezorgd. Nooit klachten bij BAX. Top jongens. Ga zo door!

Jildou 03-02-2021

Goede service, overzichtelijke website, goede prijs kwaliteit verhouding,
en snel en goed geleverd

Stijn 02-02-2021

Bax Music is een topwinkel. Afgelopen week mijn Pioneer DDJ-400 gekocht + hardcase. Ik heb goed mijn onderzoek gedaan en kon nergens een goedkopere deal vinden dan bij Bax. De producten werden binnen een dag geleverd in een goed verpakte doos. Top!

Ger BrokaarHellevoetsluis 02-02-2021

Gekocht: Epiphone Sheraton-II Pro Midnight Sapphire semi-akoestisch
en wat tebehoren.

Alles goed geregeld, netjes ingepakt, onbeschadigd en het werkt .
Vreemd dat er geen begeleidend schrijven bij zat, met bv een linkje naar een instructie boekje o.i.d .Nu moet je het op internet opzoeken!
Tevreden met mijn aankoop en hoe het geregeld is in de toch wat moeilijke Corona tijd.

Groet Ger Brokaar
Hellevoetsluis

Emmy1108 02-02-2021

Super shop! Veel keus en goede prijzen. Al een aantal keer hier besteld en snelle levering met goede service!

Tommy 02-02-2021

Altijd snelle makkelijke service, pakket altijd op tijd bezorgt en vriendelijke klantenservice.

Jacques 02-02-2021

Bax music heeft altijd wat ik nodig heb, en de levering is erg snel.
De winkel (barendrecht) is een mooie plek om rond te snuffellen, al zijn er wat weinig gitaarpedalen.

Marcel Brands 02-02-2021

Telefonisch contact gehad met de winkel. Denken goed mee naar een oplossing van n probleem. Zeer snelle levering via DHL alleen de pakketten in verhouding tot de inhoud wel erg groot.

Alex 02-02-2021

Fantastische klantenservice (snel reageren en vriendelijk), geweldige productlijn en duidelijke e-mailcommunicatie. De plek voor muziekapparatuur, zou het iedereen aanbevelen

Maurice 02-02-2021

Goed overzichtelijke webshop. Op vragen krijg je een goed onderbouwd antwoord waar je wat aan hebt bij de beslissing om bepaalde producten te kopen. Snelle levering en bij niet goed bevinden makkelijk te retourneren. Kortom: Prima webshop en prima service!

Davy de Raaf 02-02-2021

Altijd vriendelijk via de telefoon en met veel geduld als je een vraag hebt over een product! De online filmpjes zijn erg fijn over bijv. Moving Heads