Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 737 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Denzel 15-01-2023

Goeie qualiteit producten.

Bax heeft een grote assortiment waarbij je veel keuze hebt voor wat voor product je wilt bestellen. Vooral als je een kleine budget hebt kan je nog producten krijgen met een redelijk goeie qualiteit voor de prijs!

Lotte van Andel 14-01-2023

Ik heb meerdere instrumenten van Bax Music gekocht en tot nu toe heb ik alleen maar producten van goede kwaliteit binnengekregen, ze klinken prachtig en verkopen producten van veel verschillende merken. Het enigste minpunt is dat de producten soms niet op tijd aankomen.

Cees Q 13-01-2023

2 monitoren besteld, Mackie MR524. Prima product voor een scherpe prijs. Snel en goed verpakt geleverd,

Diederik Faber 13-01-2023

Prima webshop, lieten even weten dat het bestelde een dag later werd verstuurd omdat 1 artikel van de 4 niet voorradig was. Goed verpakt, snelle levering

Tijn 13-01-2023

Zeer fijne site, medewerkers reageren vlot en enthousiast op vragen en helpen goed mee om tot een goede keuze te komen.

Nico C 12-01-2023

Overzichtelijk, en alle info goed terug te vinden.
Bovendien altijd correct !!!!

Dim 12-01-2023

De bestelling kwam een dag later dan aangekondigd, maar daarvan werd ik tijdig op de hoogte gesteld.

Eric 12-01-2023

Heb van een PA set maar de helft ontvangen. Nu blijkt het artikel uit het assortiment en is er blijkbaar geen? vervanging. En dan hebben we het nog niet over hun (zgn?) telefoon storing, het niet beantwoorden van emails de enorm lange wachttijden voor chat berichten en het niet nakomen van beloftes. Dit is een zeer onprofessioneel bedrijf die minachting lijkt te hebben voor de klant want die heeft toch al betaald, een wanprestatie. Een bedrijf is zo goed als ie z'n klachten afhandelt. Dit bedrijf is gewoon heel onprofessioneel en lijkt haar interne voorraad beheer niet op orde te hebben. Ik durf er niets meer te kopen want de kans is groot dat je het verkeerde geleverd krijgt, of een incomplete levering en vervolgens je geld niet terugkrijgt. En het ergste is dat je gewoon niet gehoord wordt. Letterlijk.

Emiel Niks 12-01-2023

Geweldige winkel, kun je iets zo niet vinden. Dan kan het online. Reuze groot assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is ook super en vaak altijd wel een leuke aanbieding.

Emiel Niks 12-01-2023

Bert Senden 12-01-2023

Snelle en goede levering. Zeer tevreden over de geleverde producten. Een aanrader.

Emily 11-01-2023

Ik was zeer tevreden totdat ik een mail naar Bax stuurde waarin ik aangaf dat er enkele beschadigingen op de pootjes van de pianokruk zaten. Ik heb geen reactie gekregen. Jammer.

Violistica 11-01-2023

Momenteel is het een totale puinhoop bij Bax. De telefoon wordt niet meer opgenomen onder de noemer van een storing, maar van de helpdesk hoorde ik dat dat is omdat ze inkomen in het werk. Producten worden niet geleverd of zijn vertraagd en daardoor worden ze bedolven onder mails, chats en telefoontjes.

Ondertussen word ik - na eindeloos wachten op iemand die me via chat te woord kan staan - met smoesjes en loze beloftes aan het lijntje gehouden mbt mijn bestelling. Heel vervelend en ik heb daarom mijn bestelling geannuleerd. Geen idee wanneer deze verwerkt wordt en ik mijn geld terugkrijgt, maar weer een keer 3 kwartier in de wacht van de chat is voor mij geen optie.

Ik zou hier voorlopig niet bestellen ten zij je zeker weet dat het product op voorraad is.

Beste,

We hebben het voor je nagekeken. We zien dat de bestelling is geannuleerd, de terugbetaling is hiermee ook in gang gezet.
Het tegoed kan je binnen 7 werkdagen terug verwachten op rekening.

Indien je nog vragen hebt vernemen we het graag. Excuus voor alle ongemakken.

B. Ankone 10-01-2023

Ik heb direct na mijn bestelling een bevestiging van mijn bestelling / orde ontvangen. Hierin stond ook de verwachte levertijd. Deze levertijd werd correct nageleefd.
De volgende dag ontving ik de gegevens over het retourneren, mocht het instrument niet voldoen aan mijn verwachtingen.
Goede service en correcte levering. Het instrument was goed verpakt.

Lamber Lingerak 10-01-2023

was top mooi op tijd in huis geen gedoe niet te duur mooi verpakt ik ben er blij mee 🤓👍

L.Mars 10-01-2023

Een prachtig geluid duidelijke beschrijving om in elkaar te zetten. Snelle levering. En veel mogelijkheden die wij nog moeten bestuderen. In een woord gezegd TOP!!!

GeertySky 10-01-2023

Jongstleden een Beyer hoofdtelefoon bij Bax gekocht. Volgende dag in huis, prima!
Klinkt als een klok, en Bax service loopt op rolletjes.

Mark 10-01-2023

Mooie hoofdtelefoon besteld nadat ze eerst de prijs van het artikel weer hadden verhoogd. Maar goed, mail gestuurd en ze boden me ‘m mij netjes voor de oude prijs aan, inclusief de 5% code die ik had gevonden. Ook dezelfde dag verstuurd. Helemaal prima tot nu toe.
Door omstandigheden echter de hoofdtelefoon moeten retourneren. Met de kerstdagen duurt dat allemaal wat langer, dat snap ik ook wel, maar inmiddels ligt ie al een week daar, heb ik 7 mails verstuurd en krijg ik op 1 reactie na maar geen verdere reactie van me. Blijkbaar is het ook niet vanzelfsprekend dat je je geld automatisch teruggestort krijgt. Vreemde zaak. Dus verkoop is prima maar de aftersales is ronduit slecht; ik wil gewoon het geld terug dat ik momenteel dringender nodig heb voor andere dingen.

Hallo Mark,

Excuus voor de verlate reactie en de ongemakken. Door een achterstand konden we niet eerder reageren. We zien dat er inmiddels via de mail contact is geweest mbt de terugbetaling. Indien je nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.

Jos 09-01-2023

Bax Music heeft een fijne website waar je snel kunt kopen en betalen. Alles wordt op email bevestigd en nagekomen wat beloofd is.

Goed ervaring bij bestellen Devine luidsprekers 09-01-2023

Afgelopen maand 2 PA luidsprekers gekocht. Het zoeken op de site gaat goed, duidelijke uitleg en ook de recensies van andere klanten die helpen bij het maken van een keuze. De luidsprekers zijn ondanks de drukte toch snel verstuurd en geleverd en hier ook duidelijk communicatie bij.
Ook de luidsprekers hebben het goed gedaan tijdens de feestdagen in een kleine feestzaal!!

Jules 09-01-2023

Erg druk dus geduld. Maar dan hebben ze ook voor jou alle tijd en bijzonder veel kennis van zaken. Naast alle updates via de mail.
Super geholpen en fijne sfeer.
Top.

Ruud Catto 08-01-2023

Ten eerste vind ik van deze shop, dat deze shop wat goedkoper is dan de menigte winkels.
En bij deze keyboard vind ik ook dat de geluiden wat meer volume uit komt, dan wat ik bij de winkel heb gekocht.
En nou vraagt u bij u zelf misschien af waarom ik die "Yamaha PSS-F30 mini-keyboard" (van 37 toetsen)
bij u terug had gestuurd. ten eerste voel ik mezelf er wel tevreden er mee met 37 toetsen, maar blijkbaar had ik volgens de
muziek-instructrice meer toetsen er voor nodig moest hebben.
En daarom had ik "Yamaha PSS-F30 mini-keyboard" voor "Yamaha PSR - F52 Keyboard" geruild.

Ron 08-01-2023

Prima shop, scherpe aanbiedingen en snelle levering. En op veel producten 3 jaar garantie.

Barbara 07-01-2023

Helemaal top! Makkelijk bestellen (online), klantcontact telefoon heel vriendelijk, snel, kundig en goed. Het bestelde ook helemaal in orde. Kortom, zeer tevreden en heb mijn 'vaste stek' gevonden.

Pipo 07-01-2023

k ben nog nooit zo slecht geholpen! Ik heb een band voor mijn basgitaar gekocht, maar dat ding is door DHL nooit geleverd. Terwijl er iemand voor getekend heeft. Bax heeft onderzoek naar gedaan en zagen dat DHL bij mij in de straat is geweest. Ik heb ze verschillende keren gezegd dat ik niets binnen heb gehad ook niet bij de buren, maar ik wordt niet geloofd. Ik ben zeer teleurgesteld in Bax en zal never en nooit iets bij ze bestellen.

Beste Pipo,

Excuus voor de verlate reactie en de ongemakken. Door een achterstand konden we niet eerder reageren. We zien dat er inmiddels via de mail contact is geweest. Indien je nog vragen voor ons hebt vernemen we het graag.