Bax Music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bax Music.

Bax Music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Hans vd H 30-08-2021

Bij Bax koop ik al jaren omdat de prijs goed is, de keuze groot en de omschrijvingen uitgebreid. De laatste keer had ik een Samson concert 88 besteld en gekregen. In de doos zat iets anders, een concert 88X en hierover een mailtje gestuurd. Het product was veranderd en nog niet aangepast op de site. Dit hebben zij recht gezet. Het product was boven verwachting.

Anne Alma 30-08-2021

Geen negatieve dingen te melden, site werkt goed en snel. Handeling tijd, ook in deze periode, is kort, dus meestal de volgende dag je bestelling al in huis. Bij eventuele product fouten of anders wat, heb je snel een code voor de retourzending.

Demian 30-08-2021

Ik heb tijd zitten kijken voor bepaald dj meubel en op diverse winkels 'm gevonden. Tot ik bij bax uit kwam met een zeer mooie aanbieding. Later in de middag besteld volgende dag vroeg in de middag thuis. Voor zeer scherpe prijs. Kort om top helemaal blij met bax.

Simpelweg erg goed 29-08-2021

Iedere bestelling die ik tot nu toe heb mogen plaatsen bij Bax Music is vlekkeloos verlopen. De webshop is gemakkelijk te navigeren en vinden wat je zoekt is daarom ook geen probleem. Daarnaast vind ik hier de producten die ik zoek voor de laagste prijs, daarbovenop is de levering (mits alles op voorraad is natuurlijk) heel erg snel.

Munkie 29-08-2021

De OVP was opnieuw dichtgeplakt. Er zat geen plastic op de display, wel vette vingers. Kortom: een winkeldochter of misschien zelfs een B-stock. Ik heb wel de volle mep betaald. 100 euro meer dan bij de concurrentie. OK Bax!
Anderzijds: ze hadden hem op voorraad en betaling met Paypal.

Mieke 28-08-2021

Bij Bax kopen is 100% tevreden zijn. Gebruiksvriendelijke website, héél vlotte levering. Uitstekende producten.

Janneke 26-08-2021

Ontzettende goede services. Verkeerde postcode ingevuld tijdens de bestelling, werd gelijk netjes opgelost en aangepast.

Maarten 26-08-2021

Product was precies zoals omschreven. Vlot geleverd. En naderhand nog e-mails met uitleg hoe met het instrument aan de slag te gaan.

Taco 26-08-2021

Zeer snel en goede levering van het product. prima zaak! Duidelijke website en vriendelijk personeel werkzaam in de vestiging Rotterdam. Ruime keuze.

Fred 26-08-2021

IK heb gekozen voor Bax Music na vergelijking van verschillende sites over de Bose S1 Pro, met name de prijs. De kwaliteit van de Bose kende ik al, is nl. in gebruik door zangeres bij een orkest New Orleans stijl. Na aanschaf was onze bassist, van een trio, erg enthousiast over de kwaliteit van het geluid, vooral het laag wordt goed weer gegeven. Voor het gebruik van klarinet en saxofoons moet wel een goede, geschikte, microfoon worden gebruikt. Dit wat de huiskamer omgeving betreft, het gebruik in de buitenlucht heeft helaas nog niet plaats gevonden, zodat daarover nog geen mening kan worden gegeven.
De snelheid van afleveren, de volgende dag, was perfect en correct. De producten, nl. ook de rugtas, waren in goede staat. Toen aan de slag gegaan.

Emile 26-08-2021

Duidelijke website, heb al diverse malen besteld, correcte en snelle levering en altijd gunstig geprijsd. Top.

Pieter 25-08-2021

Product via internet snel gevonden
Binnen paar dagen in huis.
Werkt prima ook

Piotr 25-08-2021

Geen woorden voor alles is zoo goed uitgelegd en snel bezorgd wauw echt toppers

Koosvans 24-08-2021

Ik ben al een aantal jaren klant bij Bax. Het assortiment is groot. Er is een prima, deskundige helpdesk. Ruilen binnen de voorwaarden is nooit een probleem. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Prijstechnisch ook zeker de moeite waard.
Ik ben hartstikke tevreden over BAX

Jeroen VR 24-08-2021

Zeer tevreden over zowel de online-shop als de echte shop in Amsterdam!
Nooit problemen met levering aan huis gehad. Bij bezorging in de winkel netjes op tijd bericht.
Een keer een product besteld waarbij helaas niet geleverd kon worden, toen meteen geld terug. Uitstekend!
Bij Bax Music in Amsterdam heerst altijd een goede vibe en je wordt geholpen door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Frank Köhler 24-08-2021

Ik heb bij Bax Music een Native Instruments Traktor Kontrol S4 MK3 DJ-controller gekocht. Hij werd snel geleverd en was goed verpakt.. Het is een hele fijne controller. Werkt goed en is makkelijk te bedienen. Echt een aanrader.

Cock Raaijmakers 24-08-2021

De levering vond volgens afspraak en op tijd plaats.
Cajun en draagtas voldoen aan de verwachtingen.

Leroy 24-08-2021

Bax. Al jaren mijn vaste winkel voor nieuw apparatuur. Super service, Super spullen. Voor mij nooit meer anders

Vanilson 23-08-2021

Prima kwaliteit van de bestelde geluidskabels, en goedkoop. De bestelling was de volgende dag binnen, super vriendelijke bezorgers.

Brutus 23-08-2021

Heb in een Bax Music winkel in Goes ooit een lichteffect gezien. Was niet op voorraad destijds. Door een reminder mail in te geven kreeg ik een melding na 3 maanden dat hij nu wel op voorraad was. Bestellen gaat heel simpel en leveren heel snel en correct. Wel in een te veels grote doos!!

Leon 23-08-2021

Helaas door een storing konden we pas de volgende dag om het instrument komen terwijl we er juist zelf naar toe waren gereden. Kan gebeuren. Voor de rest netjes geholpen.

Twan Bruurs 22-08-2021

Ik was in augustus voor de eerste keer in de winkel en ik was enorm onder de indruk. Een ruime winkel met een ruim assortiment, koffie bij binnenkomst en aardige medewerkers. De prijzen zijn aangenaam laag en de service is goed. Je krijgt er duidelijke uitleg en ze nemen de tijd voor je en als je meer details wil, dan halen ze er een collega bij die nog meer gespecialiseerd is. Kortom, ik ga nergens anders meer heen voor instrumenten of apparatuur.

vgool 21-08-2021

Bax stuurt het snel op, helaas dat de vervoerder er zo lang over duurt.
Verder prima verpakt en duidelijke uitleg bij de producten.

wibo Koehoorn 20-08-2021

Veel keuze en snelle levering, overzichtelijke site met goede omschrijving.

Jasper Van Wingerde 19-08-2021

Bax in een topshop! Snelle levering, goede klantenservice, nette kwaliteit, mooi assortiment en goede prijzen en kortingen!
Kortom topwinkel.