Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad Schroot 03-06-2023

Zeer lange goede relatie met Passe uit Sliedrecht. Perfecte service, zowel privé thuis als zakelijk op één van onze 20 binnenvaartschepen.

Rob 03-06-2023

Zeer deskundig op vak niveau Electro, Komen afspraken na en denken met probleemoplossing mee.
Klant is koning bij electroworld.

Jim van Dommelen 03-06-2023

Ik ben geslaagd in de shop van de winkel ,met deskundig en klantvriendelijk advies door de medewerker

De ruijter 03-06-2023

Hele persoonlijke vriendelijke bediening. Goede voorlichting en advies. Zeer gemotiveerde en vakkundige bezorgers/monteurs.

Roelof 03-06-2023

Mooie winkel met ruime keuze. We hebben voor deze winkel gekozen omdat we prettig en goed worden geadviseerd. Ze komen hun afspraken na. De installatie van onze producten zijn deskundig geïnstalleerd.

HJB 03-06-2023

Zeer snel (zelfde dag) is onze droger weer gerepareerd! Uitstekende service!

Jacqueline Eggermont 03-06-2023

Wij zijn in de winkel in Bergschenhoek geweest daar hadden we ervaring mee en uiterst tevreden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader. Komen zeker terug

Jan 03-06-2023

Goede communicatie over het bestelde product. Stond op afgesproken tijd klaar om op te halen. Nette en correcte service. Fijne winkel.

Jorge 03-06-2023

Woensdagavond reservering gedaan, kon vrijdag al ophalen, snelle reactie van de winkel om de reservering op te kunnen halen

F van Zuuren 03-06-2023

Prima winkel en een goede service.
Ik heb een inductiefornuis en een afzuigkap gekocht.
Deze hebben ze vakkundig geplaatst.
Ook hebben ze de muur tussen het fornuis en de afzuigkap netjes afgewerkt met een plaat.
Ik ben dan ook 100% tevreden

Gerard Verheij 02-06-2023

Ik ben snel, correct en professioneel geholpen, zowel in de winkel in Katwijk als later ook bij de winkel in Oegstgeest.

monique 02-06-2023

Een buutwinkel met vriendelijk behulpzame mensen met kennis van zaken. Bezorgers zijn netjes en vriendelijk en hebben de door mij aangeschafte wasmachine op de afgesproken tijd bezorgt en aangesloten.

Tevreden. 02-06-2023

Mijn eerste aankoop online bij deze winkel,en een zeer goede afhandeling van mijn bestelling, duidelijk en wanneer er bezorgd gaat worden: PostNL. De volgende dag. Kortom een winkel waar ik vaker ga bestellen!

Sophia 02-06-2023

Bijzonder prettig en klantvriendelijk. Geen enkele vraag is te veel. Er wordt echt tijd voor je genomen. Er wordt je ook niet het duurste aangesmeerd. Ik kreeg eerlijke informatie over wat voor mij de meest geschikte apparatuur is.

Steven 02-06-2023

De service van van der Poel is geweldig!
Onze wasmachine was kapot gegaan, die heb ik in de ochtend aangemeld. Vroeg in de middag kwam de monteur kijken die constateerde dat de machine niet te maken was. Meteen einde van de middag is de nieuwe wasmachine al geleverd en geïnstalleerd! Echt geweldig!
Dat is de kracht van een lokale ondernemer.

Pjotr Rompes 02-06-2023

De winkel is op advies van familie uitgekozen, omdat de service, advisering en plaatsing van apparatuur uitstekend is uit ervaringen in de loop van de afgelopen jaren. Ik ben zeer tevreden over beide monteurs m'n uitleg, advies en installatie. Top. Apparatuur werkt uitstekend en heel blij met deze aankoop. Een absolute aanrader voor iedereen

G.Doppenberg 02-06-2023

Erg tevreden over Electro World van Rossum in Putten. Overzichtelijk ruime winkel,je wordt er prettig en kundig te woord gestaan. We hebben inmiddels verschillende huishoudelijke apparaten gekocht en zijn daar erg tevreden over. De service is uitstekend en komen afspraken volledig na. Als klant geeft dit veel vertrouwen. Met veel plezier deze review geschreven, Fam. Doppenberg

Bert Ernest 02-06-2023

- Fijne, overzichtelijke website en het bestellen/betalen gaat van een leien dakje.
- Goed op de hoogte gebracht en gehouden van de status van de bestelling.
- Werd onmiddellijk gebeld door plaatselijke dealer toen het product daar was aangekomen.
- 20 minuten later stond de dealer (Roxs Elektro Sint-Oedenrode) met het product op de stoep.
- Nog eens 20 minuten later was ik een koel/vriescombinatie rijker; helemaal niets zelf hoeven doen en volop goede gebruiksadviezen rijker.
Kortom: Ik zou niet weten hoe het beter kan. Super!

jolanda 02-06-2023

mooie winkel netjes en vriendelijk personeel ga zo door een tevreden klant ook voor reperatie
word je goed geholpen heb al onze spullen bij julie gekocht

Wim 02-06-2023

Door een uitgelopen ziekenhuisbezoek van een van de monteurs was de planning flink uitgelopen. Maar voor hen was het vanzelfsprekend dat ze de tv daarom in de avonduren kwamen ophangen. Dat gebeurde heel rustig en zorgvuldig.

Hilke 02-06-2023

Goede service! Vanaf het adviseren tot het installeren van de televisie bij mij thuis.

Jimmy van Leeuwen 02-06-2023

Voor ons een bekende winkel met gewoonlijk een goede en klantvriendelijke service.

Luutn 02-06-2023

Dit is een winkel zoals je een winkel graag wilt. De mensen zijn vriendelijk, hebben verstand van zaken, kennen je als je weer komt.

Memduh Gür 02-06-2023

Ik vond het een hele fijne bedrijf! Mijn gaskookplaat is gerepareerd. Vakkundige en hele aardige mensen.
Super bedankt!

Cindy Gijsbers 01-06-2023

Wasmachine, droger, vaatwasser en strijkijzer in korte tijd stuk. Prima service! Vriendelijke afhandeling.