Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LJ 05-04-2023

Jura product wat op dat moment niet in de winkel was, is besteld en kon ik de volgende dag ophelen

jos 05-04-2023

Goede voorlichting bij de aankoop van onze TV en daarbij bleek ook de prijs- kwaliteitverhouding prima. Ook werd de TV goed geïnstalleerd en werden al onze vragen adequaat beantwoord.

M.J. van Iwaarden 05-04-2023

Wij vinden het fijn dat we een Ava op ons dorp hebben.Ze zijn klantvriendelijk en hebben een groot assortiment.

Roos 05-04-2023

Erg goed geholpen door de medewerker. Had verstand van zijn producten en kon goed adviseren. Na 10 minuten stond ik weer buiten!

Jac Breij 05-04-2023

Hoppenbrouwers Udehout is een prima winkel.
Je wordt goed geïnformeerd over het kopen artikel.
Vriendelijk personeel
Stein heeft ons perfect geholpen.

scholtes 05-04-2023

Wij kopen altijd al onze apparaten bij Stadhouder/Electroworld, vanwege de service, de kwaliteit en het plezierige contact.

Geert 05-04-2023

Bij Electroworld Verberkt wordt je altijd persoonlijk geholpen en zoeken ze altijd mee naar een geschikte oplossing. Of het nu gaat om net dat ene schroefje specifiek voor de vaatwasser, een nieuwe TV of een complete set aan keuken apparatuur, je wordt altijd goed geholpen.

Edith 05-04-2023

De Service van de Rouw is super!!
Vriendelijk en meedenkend.
Levering is keurig verlopen, duidelijke uitleg over het apparaat, alle verpakkingsmaterialen en het oude apparaat netjes meegenomen.
Ik zeg TOP !!!

Erik Paul Gaal / Schoonmaakbedrijf Rein Gaal 05-04-2023

Eletroworld Steenwijk is zeer deskundig, adviseert super en levert super snel.
Wij haken als Steenwieker bedrijf dan ook enorm graag aan bij vraagstukken, leveringen en service

Henk 05-04-2023

Goed advies je wordt niet verleid om de duurdere variant te kopen.
Vragen werden goed en duidelijk verwoord.
Prima service dat de aankoop netjes en snel wordt thuis bezorgd.
En ook het product dat je daadwerkelijk hebt gekocht.
Goede verkoopster en mooi bedrijf.

Paul van Venrooij 05-04-2023

Nieuwe apparatuur en deze laten installeren door Kreutz. Ze hebben hun wek perfect gedaan. Tenminste alles werk nog naar behoren. Ik ben zeer tevreden.

Maassen 04-04-2023

Een electro shop met grote diversiteit aan e-producten. Grootaarts Nijmegen is bereid een correcte aflevering te leveren. Chappo 👍

Hj jongen 04-04-2023

Mooi familie bedrijf waar de service hoog in het vaandel staat . Vorige jaar daar een tv gekocht en nu een vaatwasser.

Top service.

Jose 04-04-2023

Prima service, kome afspraak na en aardige en behulpzame bezorger/installateur

Marloes 04-04-2023

De service is geweldig, je wordt super geholpen met de keuze, de levering en het installeren. De garantie geeft ook een gevoel van rust dat mocht er iets stuk gaan ze het zullen proberen te repareren. Heel vriendelijk en professioneel bedrijf.

Mar Rotteveel 04-04-2023

Het is een winkel hier in de buurt én met goede service. Mijn wasmachine was stuk en er kon dezelfde dag nog een nieuwe geïnstalleerd worden. 'S Avonds om 19.45 uur werd de nieuwe gebracht en kon ik daarna weer een was draaien. Top!!

A,Hoffmann 04-04-2023

Het was binnen 3 dagen geregeld en op de juiste dag gebracht en de afgesproken tijd geplaatst

Mir 03-04-2023

Persoonlijke service, gemoedelijke bediening, goede kennis productinformatie. Erg tevreden, hier via mond op mond reclame terechtgekomen met name om de service en eigen monteurs.

Michiel 03-04-2023

Reparatie prima en volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke en kundige monteur.

AvE 03-04-2023

Nog niet eerder zo'n mooie schone vaat gehad. Bedankt voor het goede advies . Complimenten ook voor de inbouwservice. Deze mannen zorgen ervoor dat de apparatuur vakkundig wordt geïnstalleerd. Top winkel!

Antoinette 03-04-2023

Prima service en snelle levering en plaatsing. Er werd echt mee gedacht aan de beste een betaalbare oplossing. Vriendelijke medewerkers.

Andre Boogaard 03-04-2023

In de winkel ben ik vriendelijk en goed geholpen, gedegen product kennis, vriendelijk en niet per se een dure machine willen verkopen. Na de plezierige aanschaf volgde een zo mogelijk nog betere ervaring met de installatie van d vaatwasser. Superaardig, enorme handelingssnelheid en zeer kundig.
Volgende aanschaf zeker weer hier.

Henk van Ommeren 03-04-2023

Goeie ervaring met geleverde artikelen. Goeie montage. Zeer klantvriendelijk.
Direct aanspreekbaar bij eventuele problemen.

Milco Numan 03-04-2023

Prima advies gekregen, apparatuur wordt pico Bello afgeleverd, geïnstalleerd en de oude apparatuur wordt keurig netjes afgevoerd.

Annemarie 03-04-2023

Goede en snelle levering. De goede service. Al jaren klant bij Brilman uit Enschede. Als er iets is komen ze snel. Eerlijk advies. En als het nodig is krijg je zelfs een leen apparaat