Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MC 15-06-2023

Personeel denkt goed mee en is vriendelijk. Het bestelde product was snel binnen.

Han 15-06-2023

Uitstekende persoonlojk advies en een scherpe prijs bij Brenkman Culemborg. Tegen die combinatie kan geen internet winkel tegenop.

Chris 15-06-2023

Op school hadden wij snel 2 mobiele airco's nodig. Na wat onderzoek op internet kwam ik op de site van Electroworld terecht. Daar vond ik precies wat ik zocht qua capaciteit en prijs. En de spullen konden de volgende dag geleverd worden. Dus ik bestelde. Even later kreeg ik een telefoontje van Electroworld dat de airco's ook dezelfde middag nog geleverd konden worden! Dat was helemaal fijn natuurlijk. Kortom, erg tervreden over prijs, service en levering!

Anne Millenaar-van der Veen 15-06-2023

Alles heel erg goed en vlot verlopen. Heel aardige verkoper en ook de monteurs waren super aardig en zeker ook erg deskundig. Ben erg blij met de aankoop van deze afzuigkap. Het opruimen en alles meenemen verliep ook voorspoedig.

Ger 15-06-2023

Tijdens vakantie was onze televisie kapot gevallen...
Dus we zijn in het dorp bij de camping gaan kijken.
We kwamen uit bij electroworld Offermans in Meersen..
Prima winkel , vriendelijke verkoper...

Wilma 15-06-2023

Een fijne winkel met deskundige mensen en klantvriendelijk .
Er wordt meegedacht om een goede keuze te maken.
Duidelijke site.

loonad 14-06-2023

Vriendelijk, dienstverlenend, deskundig en meedenkend, heldere uitleg en ondersteunend

Dhr. Quaden 14-06-2023

De ventilator van Rowenta is een goede ventilator die zeer stil werkt. Hij is dus ook op de slaapkamer te gebruiken. Dhr. X had hem al gebruiksklaar gemaakt en dat vond ik zeer prettig. Ik ben dan ook zeer te vrede met de aankoop

Chris Petersen 14-06-2023

Super service, snelle reacties. Voorstel om product thuis te brengen. Heel tevreden!

Caroline 14-06-2023

Vriendelijk en beleefd! Eerlijk en goede service.
Verder geen op- of aanmerkingen. Snelle levering etc.

Martie 14-06-2023

Gewoon vriendelijk personeel en dat vind ik erg belangrijk en ze staan voor je klaar.

jo 14-06-2023

prima vriendelijke service
zeer snel geleverd
medewerkster hielp mee het pakket in de auto te zetten zeer vriendelijk

AAJM Boosten 14-06-2023

Zeer vriendelijk en kundig personeel
Alleen de levering had iets eerder gekunt vandaar een 9 inplaats van een 10

Avanriel 14-06-2023

Zeer behulpzaam bij in/uitladen
Goede prijs voor reparatie
Erg vriendelijk personeel

SA zijlstra 14-06-2023

Ik kom al jaren bij deze winkel. Deskundigheid op een hoog niveau. Het zelfde geldt voor de service

Ton van Alten 13-06-2023

Hele fijne sfeer,vakkundig en gezellig personeel,nemen altijd uitgebreid de tijd,om uit te leggen,en te demonstreren.Vlotte levering van apparatuur.

Berry 13-06-2023

Wasmachine was zondag avond stuk gegaan.
Maandag morgen stond er al een nieuwe.

Goede en snelle service.
Het team Thijssen Bedankt

Jan 13-06-2023

Degene die de plaatsing en aansluiting van de droger verzorgden leverden een prima presentatie.

Lennie 13-06-2023

In de winkel bijzonder vriendelijk geholpen, levering en aansluiting keurig op tijd en vakkundig gedaan.

passe 13-06-2023

ik ben prettig geholpen in de winkel en een vlotte levering, keurig alles op zijn plaats gezet en de oude apparaten werden weer meegenomen, toppie!

Gerard 13-06-2023

Ik ben prima geholpen, heb een goed advies ontvangen en de service was ook goed.

Ton Brouns 13-06-2023

Zeer vriendelijke bediening van de eigenaar.
Levering correct volgens afspraak.Top

Joost 12-06-2023

Prima geholpen in winkel, goede uitleg, snelle installatie van wasmachine bij aflevering.

Marjolijn Keur 12-06-2023

Goede productinformatie gekregen in de winkel en snelle levering. Top service, wasmachine en droger hebben ze netjes aangesloten en de volgende dag kwamen ze terug om uitleg te geven! Super bij met de nieuwe spullen.

Karin Zegwaard 12-06-2023

3 apparaten aangeschaft.
Thuis bezorgd en geïnstalleerd.
Vakkundig personeel.
Goed advies ontvangen.