Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo Nass 20-10-2022

Ik ken deze shop al jaren en koop hier altijd voor de enorme service en klantvriendelijkheid.

Ellen 20-10-2022

Snelle service en komen afspraak na. Alleen jammer dat het voor niks was aangezien er niks met de machine aan de hand was en we het door een simpele doe het zelf ontstopper hebben kunnen oplossen.

Theo Swinkels 20-10-2022

We zijn blij en de gekochte koel/vriescombinatie is netjes en keurig geïnstalleerd . De man die het bij ons afleverde was keurig en netjes en heeft de oude gelijk meegenomen. Het is een top zaak in de Lier. De mensen in de winkel zijn ook heel vriendelijk en denken mee om de juiste keuze te maken.

Karel van Doorn 20-10-2022

Mooie winkel, vriendelijk en goed geholpen. Levering op afgesproken tijd, in eerste instantie een verkeerde kabel bijgeleverd, maar is naar tevredenheid opgelost.
Voelt als een vertrouwd adres voor uw aankopen.

Jos Ottens 20-10-2022

Al jaren klant en staan altijd voor je klaar. Prima uitleg en snelle levering.

L Kleiberg 20-10-2022

Dit is een fijne winkel, uitleg en vriendelijkheid staan voorop
Goede service ook

Muskens 20-10-2022

Ben al jaren klant vooral van wegen de kennis en vakmanschap van de verkoper.Ook de service staat hoog in het fandel.

Ronald 20-10-2022

Bij de aanschaf van een wasmachine en wasdroger werden we goed geinformeerd naar de mogelijkheden en of de apparaten ook op elkaar pasten. Naast de interessante aanbieding was het klantcontact erg prettig en konden we vlot een besluit nemen.
De apparatuur werd keurig op de afgesproken tijd geleverd

Evelien 20-10-2022

We hadden een wasmachine gekocht en de volgende dag werd hij al netjes bij ons bezorgd en geïnstalleerd de oude wasmachine mee genomen .Echt top .

Sarie Lieuwerink-van Mer 20-10-2022

De winkel is makelijk bereikbaar en parkeren voor de deur. Zeer vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen, uitleg is duidelijk en er wordt de tijd voor je genomen.
Het bezorgen is ook uitmuntend en zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Echt TOP!!!👍🏻

Ignaat Verhees 20-10-2022

Snel, oplossingsgericht, afspraken snel nagekomen en aardige mensen. Prijs ook zeker concurrerend met de grote online zaken.

Jan 20-10-2022

Eerste x hier geweest. Uitstekend geholpen. Erg goede en snelle service. Prettige medewerkers.

Marielle 20-10-2022

Goede service en makkelijk omdat het in mijn woonplaats gekocht is.
Als er dan wat is zijn ze in de buurt

Eric 20-10-2022

Prima ouderwetse service,. Vriendelijk personeel en altijd bereid om een probleem op te losssen.

S. Ansari 20-10-2022

meedenkend en oplossing gericht, advies op maat, nette afwerking en betrouwbaar in het omgaan

Nikita 20-10-2022

We werden goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Ze namen ook echt de tijd voor ons.
Goede service. Datum afgesproken maar we waren eerder klaar mer de verbouwing dus na 1 telefoontje kon de droger en wasmachine eerder geleverd worden.
Ze zijn netjes bij ons thuis geinstalleerd en duidelijke uitleg erbij.
Zeker een aanrader!

J.A de Vries 20-10-2022

Zeer goede service en zeer snelle levering en keurig gewerkt bij plaatsing!!

Erik 20-10-2022

Reparatie van gebroken laptop scherm is snel en uitstekend uitgevoerd. Prima om even contact op te nemen vanwege lange levertijd van vervangend scherm en met voorstel voor net een ander scherm type, zodat laptop binnen 3 dagen gefixed was ipv een maand.
Deze zaak is mijn huisleverancier geworden in de afgelopen jaren: uitstekende service, goed advies (ook al zou korte termijn omzet schaden).

Jeroen 20-10-2022

Gemakkelijk online besteld en in de winkel afgehaald. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling: dikke prima dus!

Hospice Zutphen 20-10-2022

Telefonisch geïnformeerd of product op voorraad was. Half uur later al opgehaald. prima

Bas Baake Delden 19-10-2022

Goede contacten
Uitstekende service
Leuke monteurs / erg vriendelijk
Voor eventuele uitleg van het apparatuur zijn ze zeker niet te beroerd.
Doen wat ze beloven.

Kim 19-10-2022

Goede service. Spullen worden netjes geleverd en gemonteerd. 'Fouten' worden hersteld.
Snelle levering en goed advies.

Klaas 19-10-2022

Vriendelijk geholpen. Eerlijke verkoper. Gaf prima advies. Probeerde niet een duurder artikel tte verkopen.

Joop de Boer 19-10-2022

Een echt goede service en vriendelijke personeel. De afspraken worden correct nagekomen

Jaco 19-10-2022

Vorige koelkast was stuk gegaan en kon niet meer gerepareerd worden. Electroworld het Anker was in staat snel een nieuwe koelkast te leveren. Hiervoor werd een demo model uitgeleverd om de levertijd te verkorten, zodat mijn gezin snel weer beschikking heeft over gekoeld eten. Dit vond ik uitstekende service!