Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K.k. 20-08-2023

Vriendelijke mensen en winkel veel keuze, goede aflevering. Heb er meerdere apparaten gekocht

Paul 20-08-2023

Prima winkel. Goed en deskundig advies. Onze vaatwasser was 2 dagen voor de vakantie stuk gegaan, ze hadden de vaatwasser die wij wilden op voorraad en konden die de dag daarna al plaatsen. Helemaal super.

Martine van den Brink 20-08-2023

Goed geholpen aan de telefoon. Deskundige medewerkers en artikel snel in huis.

Renate 20-08-2023

Omdat ik de lokale winkeliers wilde ondersteunen heb ik niet bij andere bekende aanbieders besteld maar direct contact met hen opgenomen. Op de website had ik van tevoren het model uitgezocht dat ik wilde hebben. Alles verliep prima. Door vakantieperiode duurde het iets langer totdat de vaatwasser geplaatst kon worden maar dat waren maar enkele dagen. Goede installatie, netjes achtergelaten en goede uitleg gekregen. Volgende keer weer.

Theo 20-08-2023

We hebben Electroworld Zoetermeer gekozen omdat we eerder al goede ervaringen hebben gehad en Electroworld deskundig personeel heeft voor inbouw van apparatuur. Verder hebben ze een zeer uitgebreid assortiment en een mooie website. Ook deze keer weer snelle levering en deskundige inbouw van een inbouwkoelkast.

Jack van Dongen 19-08-2023

Ook vandaag weer bijzonder vriendelijk en vakkundig geholpen! Onvergelijkbaar veel beter dan online iets zoeken en uiteindelijk toch niet de beste keuze maken. Meer dan aanbevolen!

Larry 19-08-2023

Prettig geholpen in de winkel. Diverse TV s bekeken. De TV is een paar dagen laten bezorgd en geïnstalleerd. Prima service.

Tim 19-08-2023

Electroworld Balsters kwam bij ons langs om een nieuw rubber in de wasmachine te plaatsen. Dit werd vakkundig uitgevoerd. Daarnaast was de medewerker erg vriendelijk. Tevens kregen we de tip om eens per 3 weken een 90 graden programma te draaien om nieuwe schimmelvorming te voorkomen.
Erg fijn om weer schone wasjes te kunnen draaien met onze dreumes van 1 en onze baby van een maand.

L. Freriksen 19-08-2023

Reparatie vaatwasmachine. Snel gerepareerd. Geen hoge kosten. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Tom Van Der Smit 19-08-2023

Luisteren goed naar de wensen van de klant en helpen met een passend advies.
Recent hier een vriezer aangeschaft. Niet duur en netjes thuis geleverd!

Exciteray 19-08-2023

Ouderwets goed zaken doen bij de Smid in Haren.
Bezorgen van apparaten verliep goed en stipt op tijd.
Zeer vriendelijke bezorging, visite kaartje van de Smid

Koert Vrijhof 19-08-2023

Electroworld bewijst dat ook een buurtwinkel goede producten en dito service kan leveren.

Tess 19-08-2023

We werden geholpen door Linda, super vriendelijk en uitgebreide uitleg over de artikelen. Ook werden er verschillen uitgelegd tussen verschillende merken en opties.

Gert-jan Kleinlugtenbeld 19-08-2023

Erg prettig geholpen. Super service, en vriendelijk en vakbekwaam personeel.

wil 19-08-2023

Erg vriendelijk geholpen, uit ervaring weet ik dat de service goed is.
Goede uitleg en vergelijking over het aan te schaffen artikel.

hake dighs 19-08-2023

goed assortiment vriendelijke verkoper goede uitleg van het product kom hier graag weer naar toe

Fred 19-08-2023

Goede advisering omtrent aankoop nieuwe vaatwasser, afspraak m.b.t. levering werd stipt nagekomen en inbouw werd perfect uitgevoerd door zeer deskundige monteur

G.C. 19-08-2023

Nemen de tijd voor een klant, geven een goed advies, komen hun afspraken na en geven prima service tegen een redelijke prijs.

Fam. Nieuwenhuyzen 19-08-2023

In de schop is altijd ruime keus, je wordt altijd erg vriendelijk geholpen er is goede uitleg over de producten, en er wordt nooit iets opgedrongen.

Janet 19-08-2023

Zorgvuldige en vakkundige plaatsing van de wasmachine. Vriendelijke uitleg hoe de machine werkt en alles keurig achtergelaten. Dit was aan het einde van een drukke en volle werkdag.

Erwin 19-08-2023

Top zaak 👍🏻 heel goed geholpen 9.00 uur condensdroger gekocht, en om 11.30 stond de droger al boven.

Messink 19-08-2023

Goed en eerlijk advies gehad in de winkel voor een nieuwe wasmachine. Maandag in de winkel geweest en op vrijdag is de machine geleverd en aangesloten. Alles ging naar volle tevredenheid.

Loes Samuels Kemming 19-08-2023

De heren waren stipt op tijd en het plaatsen van de wasmachine alsmede het naar beneden brengen van de oude wasmachine , is met twee stijle trappen alsmede een vreselijke bocht in de trap, een hels karwei welke vlekkeloos is verlopen .
Rustige en duidelijke uitleg van de werking alsmede zijn de diverse programma’s ook allemaal even aangezet . De heren zijn niet alleen zeer professioneel en kundig , maar ook twee vrolijke noten . In deze tijd inmiddels een bijzonderheid .
Dat dan ook nog de bestaande droger even waterpas wordt gezet is allemaal heel gewoon .

Gerna 18-08-2023

Geweldige winkel. Wij zijn vaste klant , omdat we al vele jaren tevreden zijn. Goed advies waardoor wij de juiste keuzes maken.

Bennie 18-08-2023

Er waren wat problemen met het bestellen van de koelkast, maar dat is heel netjes opgelost.