Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.T.C.Hopmans 16-07-2023

Fijne winkel met een goede service! Komen altijd hun beloftes na. Deskundig personeel!

Bob Ambachtsheer 16-07-2023

Afspraken zijn nagekomen. Het communiceren in de winkel schepte duidelijkheid.

Ilona Gijsbers 16-07-2023

Ik ben al jaren fan van JBL speakers.
Via internet kwam ik de aanbieding voor een JBL speaker DAB radio van Electro World tegen.
Ik was meteen verkocht!
Direct naar de vestiging in Someren gereden.
Fijne winkel, vriendelijke personeel. Ik ben van plan om daar zeker naar toe terug te gaan!
Ik had overigens nog nooit van deze winkel gehoord.
Als ik eerder had geweten had ik mijn nieuwe stofzuiger hier gekocht ipv bij Expert!

Martin van Eekeren 16-07-2023

OP de afgesproken tijd daar. en klantvriendelijk geweest wist meteen het probleem op te lossen.

Hans 16-07-2023

Geef beoordeling over Hoppenbrouwers Udenhout. Andere electroworld winkels kennik niet

Hoppenbrouwers:
Gewoon goed, no nonsens, eerlijk, behulpzaam en vriendelijk

Nels 16-07-2023

Op een vrijdagavond daar al mijn elektrische apparaten gekocht. Ze hadden alle tijd om samen met mij in de winkel rond te lopen en goede uitleg te geven. Nu zijn de apparaten pas geleverd en kwam op dezelfde dag mijn Ziggo pakket. Dit heeft vd broek kosteloos nog aangesloten. Dat is nog is goede service!

Marco Grisel 16-07-2023

Mooie winkel met vakkundig personeel, je wordt altijd zeer vriendelijk geholpen.

Daan 16-07-2023

Prima kwaliteit product, scherpe prijs. Winkel in de buurt. Personeel kwam de bestelling persoonlijk langs brengen. Heel tevreden alles bij elkaar.

Corné van Ramshorst 16-07-2023

Goede winkel, met een goede service. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en helpen je goed en goede uitleg over een product wat je koopt.

Service aan huis ook zeer goed. Installeren de apparaten goed en netjes.

Met storingen en defecte apparaten wordt ook goed en snel aangepakt!

Paula 16-07-2023

We worden steeds goed geholpen,nooit klachten over winkel,ligt fijn in de buurt zeer blij mee👍

Vink 16-07-2023

Altijd heel vriendelijk
Goede service
Goede uitleg en geduld in de winkel en thuis
Voor mij een vertrouwd en veilig adres
Beleefd personeel

Rubens 16-07-2023

Top bedrijf zeer klant vriendelijk goede service en vakbekwame monteurs heel tevreden!!!

Irene Scheps 16-07-2023

De tablet van Apple die ik gekocht heb vindt ik geweldig en ik kon hem gelukkig zelf instellen omdat ik er al 2heb.
Ik heb Peursum gekozen als winkel omdat ik daar ook mijn andere spullen gekocht heb omdat de service goed is.

danny kneppers 16-07-2023

gewoon gezellige winkel goede uitleg en vriendelijke mensen
en de service is top

electro service wim vd broek 16-07-2023

voortreffelijke informatie over het produkt , klant vriendelijk en snelle levering hiervan

Jeroen Maan 16-07-2023

De service is prettig en valt.We komen hier al vele jaren en zullen dat zeker blijven doen. Fijn dat er in het dorp zo'n winkel zit. Vriendelijke mensen. Deskundig.

Antoon Versantvoort 16-07-2023

gelukkig i.v.m.aankoop de volgende dag alsnog te wijzigen, van merk koelkast geen problemen rox electro world.Het geldbedrog is in middels verrekend top service

Vero 15-07-2023

Een winkel die in elke regio te vinden is, zelfs bij ons in de buurt van Hulst. Het aanbod is ruim met een grote stock voorraad waardoor het snel geleverd kan worden. De bestelling wordt duidelijk en correct afgehandeld en de diepvries wordt thuis afgeleverd door een vriendelijke chauffeur die het niet erg vindt om iets meer moeite te doen zodat de diepvries tot aan onze achterdeur gereden kan worden. Goede service!

Ekko 15-07-2023

koop zoveel mogelijk in de buurtwinkel. Goede service en klantvriendelijk. Houd rekening met persoonlijke omstandigheden

Geert en Hilda 15-07-2023

Goede winkel met eigen reperatieservice. We hebben een nieuwe wasmachine gekocht. In de winkel uitgebreid en goed advies gekregen en een wasmachine voor leuke prijs. Ze hebben hem binnen 1,5 dag bezorgd. Wij hebben een wasdroger en die moest weer op de machine. Maar de bezorger was alleen. Hij heeft toen een collega geregeld die speciaal langs kwam om de droger weer terug te zetten. Dat is nog eens service!

Netty De Jonge 15-07-2023

Heele vriendelijk personeel en alles naar wens uitgevoerd zelfs in zijn eigen tijd.

Jacqueline De lange 15-07-2023

Super geholpen
Super goed geadviseerd
Snelle levering
Fijne monteurs met goede uitleg

W.de Koning 15-07-2023

ik vind dit een prima shop
erg klantvriendelijk
ik heb gekozen voor deze shop omdat ze mij direct konden helpen en ik uitgebreid advies kreeg
ik zou andere mensen ook deze shop aan willen bevelen

Bas 15-07-2023

Goede service, goed geholpen met koelkast uitzoeken, ookal waren de leveranciers heel lastig met bezorgdata uitstellen. Uiteindelijk een hele mooie koelkast thuis staan. En tijdens het wachten een leenkoelkast gekregen.

Magda van D 14-07-2023

Fijne winkel, klantvriendelijk personeel en eerlijke prijzen.
We kopen hier altijd!