Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PaulC 05-12-2022

Fijne winkel met goed en kundig personeel. Altijd een eerlijk advies, service en garantie ook klasse!

Petra 05-12-2022

Een hele fijne ruime winkel met ruim assortiment. Fijne vakbekwame mensen die me altijd heel fijn helpen. Voor iedere vraag is er een oplossing. In eigen woonplaats, dus bij vragen ben je zo in de winkel. De prijzen zijn ook ook prima in verhouding met de kwaliteit. Zelf in de winkel uitzoeken in plaats van t uitzoeken via foto's vinden wij fijn. Altijd ruimte om te parkeren en snelle service. Wij komen daar graag terug

Van Kan 05-12-2022

Heel fijn en vriendelijk personeel
Goede uitleg. Service zeer goed.
Levering zeer goed, ls je het niet weet ze zijn er voor de klant

Albert 05-12-2022

Mijn televisie was stuk. Weiden heeft gezorgd voor een vervangend toestel en mijn tv is vakkundig gerepareerd.
Goed verzorgd de offerte en de rekening. Geen onduidelijke verrassingen. Prima!

Ina Eisinga 05-12-2022

Klant vriendelijk,denken met je mee,nemen de tijd voor je en in deze dure energietijd hebben ze ons prima geadviseerd

Gijs van Keulen 05-12-2022

Zeer vriendelijk, terzakekundig en servicegericht. Afspraak is echt afspraak

J.Dereij 05-12-2022

Snelle hulp bij diepvries en na inspectie bleek hij niet te repareren en binnen een half uur nieuwe geleverd

JanEd 05-12-2022

Prettig geholpen; duidelijke uitleg. Ook voor levering en installatie was zeer naar tevredenheid.

Wim van Veelen 05-12-2022

Deskundig advies over de opties. Meedenken met wensen van de klant. En dezelfde dag nog de aflevering.

André 05-12-2022

Altijd netjes, op tijd en vakkundig geholpen. Maakt niet uit voor welk apparaat, we blijven er nog jaren komen. TOP !

karel 05-12-2022

Heel prettig zoals ik snel de hue lampen in uw aanbod vond en de prijs lager bleek dan bij andere aanbieders. De bezorging was al de volgende dag in een compacte doch zorgvuldig ingepakte doos.

Roeders 05-12-2022

Prettige bediening. Goede communicatie. Redelijke prijzen. Centrale locatie.

Mjfl Timmermans 05-12-2022

Heel goede service en ook snelle bezorging en erg vriendelijk personeel hartelijk bedankt

Marysia 05-12-2022

Erg fijne winkel en zeer vriendelijke, behulpzame medewerkers. Er wordt tijd genomen voor alle vragen en er wordt meegedacht over de best passende producten voor de klant.

Peter 05-12-2022

Mooie TV voor een scherpe prijs. Netjes en plezierig geholpen in de winkel. De levering was binnen de aangeven tijd en prima verzorgd.

Hilga 05-12-2022

Ik had mijn inductie kookplaat kapot. Gebeld of ze langs konden komen en ze waren er dezelfde dag al. Deze kookplaat was helass niet te repareren. Dezelfde dag een nieuwe besteld en 3 dagen later kon ik alweer koken. Dit was op een zaterdag . Super geregeld.

D. Neuteboom 04-12-2022

Vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Goede service
Ik raad deze vestiging erg aan

F Butter 04-12-2022

Goede service, snelle levering en netjes verzorgt bij de plaatsing van de apparatuur.

Annelies 04-12-2022

Ik kocht een stoom strijkijzer en vond dat ze me goed voorlichten. Ook een zeer prettige bediening en verstand van zaken.

G. De Vlieger 04-12-2022

De service is prima. Alleen, mijn vriezer zou voor gekoeld worden. Is niet gebeurd. De afhandeling is verder erg goed. Vriendelijk en behulpzaam.

B. van den Elsen 04-12-2022

Met goed vakmanschap en goede afspraken is de klus snel en perfect uitgevoerd.

Ridder 04-12-2022

Er werd goede service verleend, het installatiewerk was goed, prettig contact met monteur

J v asveldt 04-12-2022

Is een goede winkel van ouds af aan.goede uitleg en zeer vriendelijk.en prijzen liggen ook niet ver van internet.en als plaatselijke ondernemer zich dan ook nog inzet voor het dorpse.is het helemaal compleet.zo'n mensen gun je het.

Twanneman 04-12-2022

Uitstekende uitleg en behandeling in de winkel. Er worden zowel de mogelijkheden als de onmogelijkheden besproken.
Tevens een top service en uitleg bij de bezorging. En de bezorgers zijn zeer zorgvuldig met het plaatsen van de apparatuur in de nieuwe [pas geverfde] woning.

Bram 04-12-2022

Goede service in de winkel en mooi alles op de plek bezorgd zoals afgesproken.