Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jac Breij 02-04-2023

Hoppenbrouwers Udehout is een prima winkel.
Je wordt goed geïnformeerd over het kopen artikel.
Vriendelijk personeel
Stein heeft ons perfect geholpen.

Koos Rodenberg 02-04-2023

Onze oude Siemens vaatwasser ging na 17 jaren arbeid stuk. Dus huppakee op naar van Dijk in de Dorpsstraat in Zoetermeer.
Daar aangekomen prettig en deskundig geholpen door de verkoper met het uitkiezen van een prachtige nieuwe AEG vaatwasser voor een hele mooie prijs. Weekje later stond de van Dijk installateur voor de deur met de AEG vaatwasser. Hij heeft de oude machine gedemonteerd en de nieuwe vaatwasser ingebouwd in de keuken. Alles deskundig afgesteld en netjes opgeruimd en de oude machine meegenomen. Weet zeker dat we nog eens terugkomen bij van Dijk voor de zeer goede service en lage prijzen voor de producten.

P.peters 02-04-2023

Gdm , wij komen al menig jaartje bij u op de zaak wij voelen ons daar zeer op ons gemak, men neemt zich ruimschoots de tijd voor de klant ,de service is prima en het bestelde product is bij ons net afgeleverd ,en op de gewenste plek geplaatst,,,toppie

Joop en Hennie Hoogzaad 02-04-2023

Ik vind de eigenaar van de winkel in Schijndel een hele fijne man.
Ik heb in november bij hun een wasdroger gekocht en de is naar tevredenheid geleverd met een goede uitleg hoe hij precies werkt.
Afgelopen week heeft hij mijn koelkast gerepareerd, onderdeel was binnen en hij staat meteen klaar om het probleem op te lossen.
Ik heb verschillende keren bij mediamarkt wat gekocht, maar ik denk dat het verstandiger is om bij deze winkel in het vervolg spullen te kopen.

Mark 02-04-2023

Tot nu toe van divers elektronisch en elektrisch materiaal over zowel gebruiks toepassing als technische mogelijkheden van alternatieven goed advies gekregen van deskundig gebleken personeel. Over de laatste aankoop van een mesh router was nu geen advies nodig, maar kan ik op gedegen materiaal voor aanschaf vertrouwen.

RL 02-04-2023

Zeer snelle service, de volgende dag al geleverd! Perfecte montage, uitleg en gebruiksklaar afleveren.

Joost van den Berg 02-04-2023

Prima voorlichting en toen ik de tv wilde bevestigen, was ik van de steun de schroeven kwijt. Krweg ik mooi van de winkel extra!

Nico 02-04-2023

Snel geholpen, maar kosten voor 5 minuten werk en reizen buiten proporties.

Martin van zaal 02-04-2023

Wij hebben voor hartelust electroworld gekozen
1. Alle tijd voor uitleg en informatie
2 zeer bekwaam personeel
3 zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Wij hebben genoten van zowel de aankoop en plaatsen van de tv
4 tussen aankoop en plaatsen zaten maar 4 dagen
5 alleen maar zeer positieve ervaringen

Ada 02-04-2023

Snel en vakkundig, goed advies. Komt afspraken na, goede service, niks aan toe te voegen.

J.C.Lagewaard 02-04-2023

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen. Zeer deskundige monteurs. Er wordt met de klant meegedacht en voor oplossingen gezorgd

Corth 02-04-2023

Erg vriendelijk personeel die ruim de tijd voor je nemen. Goede adviezen en een eerlijke mening. We zijn ook zeer tevreden over de installatie van de gekochte producten.

Wim wallaart 02-04-2023

Uiterst vriendelijke verkoopster bij de gebra, prima uitleg en de extra garantie van 3 jaar.

Henk 02-04-2023

Al jaren voor ons/mij een geweldig bedrijf waar vriendelijkheid , vakmanschap, eerlijkheid en service de kernwaarden zijn.

J.Nijenhuis 02-04-2023

veel keus in de winkel en zeer goed geholpen door het personeel de keus bepaalt in de ochtenduren en middags geleverd en geinstalleerd alle lof

Karolien Schutte. 02-04-2023

Ik heb bij Electroworld een telefoon gekocht, maar aangezien ik slecht ter been ben zat ik met een probleem hoe ik die telefoon thuis kon krijgen. Eén mailtje was genoeg om mijn telefoon thuis te krijgen want Electroworld reageerde met "wij brengen de telefoon aan huis, geen probleem. Dat was een pak van mijn hart want zonder telefoon zitten en slecht lopen, bij elkaar opgeteld, betekend vast aan huis zitten en geen contact met vrienden en familie die verspreid over Nederland wonen. Electroworld in Goeree Overflakkee jullie laten zien wat service is en hebben er een klant bij die voor apparatuur bij u aan zal kloppen.

John 02-04-2023

Snelle actie. Meteen meenemen. Service in de buurt mocht het nodig zijn. Bereikbaar met de fiets. Ze kennen ons.

Marvin 02-04-2023

Goede service is een reden om voor Ava te kiezen. Bij problemen staan ze klaar om het op te lossen.

Shaker 02-04-2023

Omdat de medewerkers goed met ons omgingen
en de koelkast is op tijd geleverd

Bert van Doorn 01-04-2023

Betrouwbaar met hoofdletters in het luisteren, meedenken en service. Ouderwets gedegen.

Fam Voncken 01-04-2023

Meedenken bij de plaatsing van een inbouw koelkast ondanks de uitdagende situatie met niet-symmetrische keukenkasten. Blij met de hulp, advies en service op locatie.

Hans Fleischhauer 01-04-2023

Prima informatie en uitleg in de winkel van Van Dijk in Bergschenhoek. De levering van de vaatwasser werd snel en vakkundig uitgevoerd. De bezorgers deden het met precisie en met vriendelijkheid.

Bep van de Kolk 01-04-2023

Zij hebben veel bekende merken en het is een winkel waar ik graag kom. Daar word je altijd
vriendelijk geholpen.

R. de Raden 01-04-2023

Perfecte Service. Goede service en uitgebreide collectie. Zeer mooie nieuwe winkel.

maurice 01-04-2023

wat een super bedrijf we waren voor een klant vergeten de wasmachine en droger te bestellen maar binnen 24 uur geplaatst
door deze toppers .