Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Karin van der Linden 01-09-2023

Goede en snelle service. Ik vroeg om advies en kreeg advies. Geen aankooppraatjes. Gewoon fijn.
Nieuwe machine geplaatst, aangesloten. Oude machine meegenomen en troep opgeruimd.

Ik ben er blij mee

Berjan Heuvelman 01-09-2023

Super geholpen in de winkel met een eerlijk advies. Vervolgens snel bezorgd en geplaatst 👍🏼👍🏼

G.A.J van Doren 01-09-2023

Slecht!!!!!!! Kan niets retour brengen als je het thuis hebt uit geprobeerd. De handset van de telefoon ging niet hard genoeg voor mijn moeder die een gehoorapparaat heeft. Kreeg daarna mijn geld niet terug .

irene 31-08-2023

Goeie prijs, geweldige service , de eigenaar en zoon staan altijd klaar voor de klanten, het product (in dit geval een wasmachine) werd netjes op tijd geleverd volgens afspraak indien gewenst dezelfde dag nog, toestel word aangesloten, getest en uitleg gegeven, bij een eerder geleverd ander toestel zat er een reset foutje in vanuit de fabriek, de eigenaar stond dezelfde avond al op de stoep met een nieuw apparaat,

Barry 31-08-2023

Een dikke 10 voor de mensen van Electro World Drieënhuizen! Al vele jaren koop ik hier mijn huishoudelijk apparaten. Ditmaal bestelde ik mijn keukenapparatuur voor de nieuwe keuken en wederom topservice! Scherpe prijzen, goede installatieservice en vriendelijk personeel.

Jo Schroeder 31-08-2023

Vakkundig personen zowel bij advisering bij aankoop of bij reparatie. Vriendelijk en correct. Zaak heeft geweldige uitstraling.

Andre Schols 31-08-2023

Monteur vriendelijk/snel en deskundig.
Tevredenheid bij ons is 100%.
Kortom een aanrader.

MT 31-08-2023

goed en eerlijk advies, apparaat bevalt prima!
Voor een volgende aanschaf dus weer naar deze winkel.

Nieuwkerk 31-08-2023

Vlotte en nette levering en snelle afhandeling en ruil bij schade aan apparatuur!
Al jaren klant!

Henk 31-08-2023

Goede service,snelle levering,
Verzin er zelf maar wat bij indien dat nodig is

Hanny 31-08-2023

Sinds 1988 winkel ik bij Hagedoorn en ben nooit teleurgesteld. Altijd degelijke producten en uitstekende service. Ik weet gewoon niet beter.

anoniem 31-08-2023

Goed produkt, het werd keurig op tijd gebracht en volgens de afspraak werd het ook gebruiksklaar gemaakt.

van Tilborg 31-08-2023

Prima uitleg en er werd echt de tijd genomen om alle mogelijkheden te laten zien, levering zoals afgesproken. Perfecte service.

Fam Vissers 31-08-2023

Klantvriendelijkheid is hier hoog in het vaandel. Advies en meedenken doen ze hier altijd. Hier is de klant nog koning. Doe wat je zegt en zegt wat je doet! Altijd een stap verder gaan in de service.
Top winkel dus !!

Electroworld Niedorp 31-08-2023

Ik ben altijd blij op de manier waarop Daniël van Electroworld Niedorp je adviseert in aankopen en helpt met een reparatie.
Klantvriendelijk, eerlijk en daardoor betrouwbaar.

Ada 31-08-2023

Zeeeer snelle levering erg blij netjes op zijn plaats gezet en het oude bakbeest meegenomen.

J.M.Visscher 31-08-2023

Het artikel werd door iemand anders voor ons besteld. Die kreeg goede informatie en er werd geregeld dat het bij ons thuis werd bezorgd. Goede afhandeling en prima service dus.

Karin 31-08-2023

Heel klantvriendelijke en servicegericht bedrijf. Ze leggen alles goed en duidelijk uit.

Smith 31-08-2023

In de buurt, goede sortering, prettige bediening, goede service en snelle plaatsing.

Hamers Electro world Vught 31-08-2023

ontzettend vriendelijk staan altijd voor je klaar geweldige service begrijpen je vragen en proberen er altijd 'n oplossing voor te vinden.
deze zaak zou van mij 'n 11 verdienen.

lenie 31-08-2023

Zeer klant vriendelijk een eerlijke prijs en goed advies klant is echt koning

Kees en Maria 31-08-2023

Goede en deskundige voorlichting in de winkel, perfect afgeleverd en gemonteerd

miasavenije 31-08-2023

Zeer vriendelijke monteur Rob, heeft mijn problemen prima opgelost. Mijn wasmachine merk Zanussi deed niets meer. Ik in paniek. Heb niet veel geld, lag wakker omdat ik dacht een nieuwe te moeten kopen. Het was ook vakantie tijd en de klusjesmannen zijn dan schaars. Niet bij Hoppenbrouwers. Dezelfde middag stond meneer Rob op de stoep en in 30 min. deed mijn machientje het weer als een jong meisje!! 2 dagen later heeft Rob ook nog een deurbel gemonteerd. Ik en mijn huisje stralen weer als een ZONNETJE Mia Savenije

Henriette Kieft-Bekman 31-08-2023

Nieuwe vaatwasser gekocht in de winkel bij jullie goed advies gehad over verschillende vaatwassers, op deze uitgekomen die ik nu had omdat deze haast de zelfde functie heeft als onze oude vaatwasser. Is gebracht en netjes neer gezet op de plek en goede uitleg over verschillende progamma's . Dus goed tevreden over de service.

Betrouwbaar 31-08-2023

Lokaal kopen dan ondersteun je de ondernemers in jou plaats.Betrouwbare winkel met werkplaats en vriendelijk personeel.