Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Toon 27-12-2022

duidelijke uitleg en advies door de verkoper, niet opdringerig, wel zeer behulpzaam en meedenken bij onze aankoop

Christel 27-12-2022

Fijne winkel met een ruim assortiment waar je goed en persoonlijk geholpen wordt.

Arthur 27-12-2022

Goede uitleg bij de aankoop van onze nieuwe TV, soundbar en boxen, zeer vakkundige levering en montage aan huis en zeer goede service bij vragen.

Carola 27-12-2022

Onze oude vrieskast was op, en zodoende hebben we bij van Eijl een nieuwe gekocht. Top service en ook ruimschoots meedenkend. Onze oude konden we even laten staan zodat alles in de nieuwe geplaatst kon worden.
Hierna werd de oude opgehaald. Al met al dikke 100% voor dit bedrijf.

Joost Vijn 27-12-2022

je wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Voor de kerst nog snel een nieuwe vaatwasser voor ons geïnstalleerd heel blij mee!

P van Someren 27-12-2022

Wij zijn heel goed geholpen bij electroworld Thijssen in Raamsdonksveer! Ze nemen de tijd voor je en voorzien je van eerlijk en goed advies.
Ook bij vragen zijn zij altijd te bereiken, ook via WhatsApp en krijg je snel antwoord op je vraag.
Wij hebben er een tv gekocht en zijn erg tevreden. Werd netjes thuis afgeleverd en geïnstalleerd.

Wanneer wij in de toekomst opzoek zijn naar elektra of witgoed, gaan we zeker terug naar electroworld Thijssen!

Rico de Laat 27-12-2022

Super service en met veel kennis geholpen in de winkel. Nemen uitgebreid de tijd om je goed te helpen!

Vijverberg 27-12-2022

Perfect geholpen, gauw ter plekke na storing, goed overleg gehad wat te doen met het apparaat.
nieuwe machine aangeschaft, overleg in de winkel en top binnen paar dagen geleverd en hop weer drogen!
Super service, super zaak!

Piet 27-12-2022

Hele vriendelijke hulp in de winkel, maar ook bij de bezorging en installatie van de TV.
Van te voren even gebeld om te bezorgen en zelfs nog even moeten wachten voordat ik thuis was. Geen probleem, erg goed.

AW Wuite 26-12-2022

Prachtige winkel! Prima een eerlijke voorlichting en een uitstekende service.

Luc 26-12-2022

Super service.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, altijd aardig.
Vlot en netjes aan huis afgeleverd.

G.van Vugt 26-12-2022

Omdat het hele fijne mensen zijn die er werken wij kopen al jaren bij de lieve mensen

judith 26-12-2022

Mijn nieuwe diepvries werd geïnstalleerd, maar er bleken 2 schuifdeuren uit te moeten voor deze geplaatst kon worden.
Wat een super service dat de mannen van Drieénhuizen dit voor mij gefixed hebben.
Dus toen ik een nieuwe combi magnetron inbouw moest aanschaffen, wist ik direct waar ik moest zijn.......
Drieénhuizen Amersfoort!!

B. Brinkhof 26-12-2022

De medewerkers nemen de tijd, geweldige service, buitengewoon ter zake kundig en erg behulpzaam

Ben 26-12-2022

Een perfecte service, zeer terzake deskundig en vriendelijk personeel. Staan altijd voor de klant klaar.
Heb al diverse artikelen gekocht en nog steeds 100% tevreden.

M 26-12-2022

Als je belt voor een reparatie afspraak kan dat altijd heel snel, vaak al de volgende dag, top! En nette, kundige mensen.

George 26-12-2022

Wasmachine en droger gekocht van Bosch, geen uitleg over terug gave die je kan krijgen, geen uitleg over garantie
Kosten 30euro per apparaat als je liet plaatsen door hun, terwijl wij hier vaker hebben gekocht,het laatst was een vriezer die werd wel gratis geplaatst.
Wij kopen juist lokaal voor de service
Jammer dat het zo is gegaan.

Bert 26-12-2022

had om een monteur gevraagd om naar een Miele oven van 14 jaar oud te komen kijken omdat deze het niet meer deed vlak voor de kerstdagen woensdag gebeld en zaterdagochtend de afspraak gemaakt de oven was met 10 min. weer in order.

Bjorn 26-12-2022

Mijn ouders en grootouders komen hier al 40 jaar. Super vriendelijke personeel siciaalbwnbeen goede service.

Guus Wagemans 26-12-2022

Een luisterend oor naar onze wensen. Prima deskundig advies. Goede aflevering en duidelijk instructie. Geheel tevreden.

Marco 26-12-2022

Had een budget ingedachte met bepaalde functionaliteit
Werd toch een duurdere kookplaat maar toch naar alle tevredenheid

Mark®️ 26-12-2022

Snelle, persoonlijke service.
Ouderwetse benadering en behandeling van klanten,
zoals het zou moeten, een mooi team in de winkel maar ook zeker de monteurs langs de weg.
Keurige prijs voor een top kwaliteit/ service.

Van Rijn 26-12-2022

Wij hebben voor Electroworld gekozen omdat het om inbouw apparatuur ging. Goede service in de winkel, klantgericht en vriendelijk. Apparatuur een week later keurig geïnstalleerd en uitleg gegeven.

Jan Staal 26-12-2022

De winkel is overzichtelijk en klantvriendelijk ingericht .
De eigenaar van de Electroworld in Winsum denkt altijd mee in oplossingen .
Hij komt met goede adviezen .

Boy 26-12-2022

Goed advies en ze nemen er ruim de tijd voor. Als je denkt dat je dan een keuze hebt gemaakt, zetten ze er toch nog even een andere optie naast! Daarna weet je zeker dat je de beste keuze hebt gemaakt.