Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

William 23-06-2023

Ben prima geholpen door XXX Electro World Van der Meulen. Had een Sonos ERA gekocht maar de adaptor voor het aansluiten van de platenspeler was niet te krijgen. Dion heeft hemel en aarde bewogen en uiteidelijk een voor me gevonden waardoor ik nu vivyl kan luiteren over mijn Sonos systeem. Top !!

Gert Jan 23-06-2023

Zeer klantgerichte en uiterst vriendelijke meedenkers. Topadviseurs met een razendsnelle en uitstekende service.

Bea 23-06-2023

Ik heb een goed advies gekregen over de mogelijke kookplaten. De plaatsing van de kookplaat vond zeer zorgvuldig plaats.

Frank 22-06-2023

Prima en snel geholpen, vriendelijk, uitstekende service, denken mee met klant, kwamen met alternatief en goed voorstel toen mijn eigen keuze niet passend bleek, concurrerende prijs en persoonlijke bediening.

Sara Korenhof 22-06-2023

Erg vriendelijke monteur die erg zijn best voor ons heeft gedaan. Helaas was bij ons het onderdeel niet te maken en is deze besteld. Vrijdag ging de koel/vriezer stuk maandag al gemaakt! Echt top!

Els 22-06-2023

Uitgebreid geïnformeerd door medewerker. Eerlijke voorlichting over producten, voors en tegens. Thuis ook prima, uitleg netjes geïnstalleerd.

Irma Rijneker 22-06-2023

In de winkel deskundige hulp gehad bij keuze vaatwasser. Daarna snelle levering. Prima service. Wij zijn dik tevreden!!

Lydia 22-06-2023

In de winkel geadviseerd en weer zoals altijd prima geholpen.
Fijn dat dit huishoudelijk apparaat op voorraad was.

Denis 22-06-2023

Prima service en installatie! Jammer dat het door ons gekozen model vaatwasser niet snel leverbaar was, maar men kwam met een mooi en ook nog eens goedkoper alternatief.

De Witte Hal Reuver 22-06-2023

Goed advies , goede service en tijdelijk vervangende wasmachine. Daarna geleverd en aangesloten . Perfect!

stofzuiger 22-06-2023

Goot assortiment met uitstekende service. zeer klantvriendelijk. Andere mogelijkheden bespreekbaar.

Wim 22-06-2023

Vakmanschap, meedenkend personeel en informatie geven over wat er nog meer in de handel is.

De Koning 22-06-2023

Enorm goed geholpen.
Nemen alle tijd voor je en geven goede en duidelijke uitleg.

Zijn echt klantvriendelijk en hebben goede producten, of je nu de nieuwste producten zoekt of juist een ouder product voor een lagere prijs ze denken echt mee.

Wij hebben ook onze wasmachine en droger bij ze gekocht en dit was ook al een top service, netjes naar boven gebracht zonder iets te beschadigen, snelle service (het kon nog vlug bezorgd worden voor de trap werd afgewerkt en dat terwijl het erg druk was!)
Ook werd alles netjes ingesteld en geinstalleerd en bij vragen zijn ze altijd bereikbaar.

Jos maathuis 22-06-2023

Alles wat wij daar kopen is uitstekende kwaliteit
Daarbij is de sevice 100%

theo 22-06-2023

koop Quooker kraan en montage daarvan, fijn advies, goede montage, fijne medewerkers.

Jaap 22-06-2023

Servicedienst geweest omdat de wasmachine heel erg schudde en zelfs van zn plek wandelde. Volgens de monteur kwam dat door de zwevende laminaat vloer. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Er worden wasmachines in een wandmeubel geplaatst, dat zou dan ook niet kunnen. Vreemd verhaal. Uit navraag blijkt dat een wasmachine gewoon nagenoeg onbewegelijk moet kunnen draaien. Jammer genoeg onze miele niet.

Bob en Wilma 22-06-2023

Altijd vriendelijk, professioneel. Goed advies, kundig. Voor goed advies gaan we altijd naar Bakker Electro World

Bill Vallen 22-06-2023

Zeer snel monteur over de vloer en van hem een zeer goed advies ontvangen heb dat zeer gewaardeerd

Peursum Katwijk 22-06-2023

Goed geholpen. Het wachten was was op een onderdeel van de Bosch vaatwasser.

Rien van der Schoot 22-06-2023

Ik vind dat je in deze winkel gewoon goed uitleg krijg, en dat ze mijn diepvries ook op de datum thuis hebben gebracht, dus gewoon goed.

Jon 21-06-2023

Duidelijk mbt de reparatie en de hieraan verbonden kosten benoemd en ook duidelijk met afspraak maken. Kortom zeer tevreden.

Jannie 21-06-2023

Gastvriendelijk. Wordt correct geholpen en weet waar hij over praat. Goede vakkennis

Ejonker 21-06-2023

Binnen 2 dagen een nieuwe wasmachine geleverd en aangesloten en de oude netjes mee terug genomen
Zeer vriendelijke werknemers

Jimmy van Leeuwen 21-06-2023

Reparatie afwasmachine volgens afspraak op tijd en goed afgehandeld. Een keurige zaak die zijn afspraken nakomt en goede artikelen levert. Zeer servicegericht naar lokale klanten

Sabine Zagers 21-06-2023

Duidelijke communicatie over levering. Er moest nog besteld worden, dat hebben ze per mail laten weten. De volgende dag gebeld dat het product aanwezig was en er kon een afspraak voor levering worden gemaakt. Wij hebben gekozen om direct op te halen. We werden geholpen om product in de auto te zetten. Vriendelijke mensen, fijn contact.