Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simpel 15-09-2022

Erg prettig dat je achteraf kunt betalen. De bezorgers waren erg vriendelijk en zelfs bereid om vragen over andere producten te beantwoorden. De telefonische klantenservice is ook dik op orde. Ik kon ruim nadat de koelkast was bezorgd het geld overmaken.

Cees 15-09-2022

Er wordt goed meegedacht met de klant. Altijd beschikbaar voor vragen en zelfs voor opvolging kleine problemen staat men snel klaar. Goed project management. Nette werkers.

Dick de Kok 15-09-2022

Deskundig en klantvriendelijk geholpen. De wasmachine keurig thuisgebracht.

Bas Baake Elektroworld 15-09-2022

Nog veel dank voor de fantastische service met het omruilen van de monddouche.

tabak 15-09-2022

vriendelijke benadering door het personeel uitstekende service zeer gemoedelijk kortom: 100% klantvriendelijk

J. in 't Groen 14-09-2022

Wij hebben al vele jaren gebruik gemaakt van de service van Hoppenbrouwers uit Udenhout. Prima advies bij aankoop en wat nog belangrijker is, ze zijn er ook als je ze echt nodig hebt.

Odilia 14-09-2022

Electroworld van Leeuwen heeft enorm zijn best gedaan om de kookplaat waar onze keus op was gevallen te pakken te krijgen. Dit is gelukt, de kookplaat is door hen geplaatst en werkt naar behoren.

Martin Selten 14-09-2022

Goed en onafhankelijk advies, ook over mijn huidige installatie. Afspraken keurig nagekomen. Zeer correct bedrijf.

Ron 14-09-2022

Prima service en snelle levering. Betrouwbare lokale aanbieder waardoor service vlakbij is.

Mark Heinrichs 14-09-2022

Top service bij Hamers Vught. Snelle en goede installatie. De mannen namen echt de tijd om alles uit te leggen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Samsung the frame tv. We kopen zeker nog eens bij Hamers Vught.

Jan de Wijs 14-09-2022

Prima service, nette medewerkers en zelf toen het wat tegen zat met het verwijderen van de oude vaatwassser hebben zij dit perfect voor ons opgelost. Kortom! Prima...

Lisette 14-09-2022

Goede service, denken actief mee, altijd vriendelijk. Helaas was het probleem niet direct de eerste keer opgelost.

Marjolein 14-09-2022

Goede persoonlijke service en goed advies. Men neemt de tijd om je ze goed mogelijk van dienst te zijn.

john uit aarle rixtel 14-09-2022

de service van deze zaak is uitstekend hij kwam een wasdroger brengen en wij vroegen of hij ook even naar het afwas machine kon kijken en naar de wasmachine was een kleine ingreep toch 2 maal 15 min service zeg de man nou als dat geen service is netjes electro world bakel

Eline 14-09-2022

Deze winkel zit bij mij om de hoek. In de middag wezen kijken voor een koelkast en er één uitgezocht. Helaas zou dit door uitval van twee monteurs wel een langere levertijd hebben. Na wat nadenken ben ik terug naar de winkel gegaan en gevraagd of ik mogelijk het show model mee zou kunnen krijgen. De verkoper heeft deze voor ons klaar gezet samen met een steekkar die wijk mochten gebruiken. Zo had ik dezelfde dag nog een koelkast staan.

Jesse 14-09-2022

Professionele hulp door ***. Hij heeft pro actief naar oplossingen gezocht en ons super goed geholpen bij de aankoop.

De koffieman 14-09-2022

Voor een simpele waterkoker zocht de medewerker in het magazijn voor een goed exemplaar

Lianne Heusinkveld 14-09-2022

Hele goede service en vriendelijke mensen die het kwamen brengen! Legde alles netjes en rustig uit!

Spullen al vroeg gekocht maar mochten in de winkel blijven staan tot we ze nodig hadden!

Zeker en aanrader hier je spullen aan te schaven!

Bedankt van Ommeren!!

B&B Liberation 14-09-2022

Goede professionele service en goede producten en prijs kwaliteit verhouding goed.

Bert Boer 14-09-2022

IK ben zeer tevreden over jullie service ik zal zeker mond op mond reclame maken

Mark leemans 14-09-2022

Snelle en goede service; zowel voor de bestelling als de plaatsing.
Keurig op tijd geleverd, binnen 3 dagen~!

Dennis van den Horn 14-09-2022

Na contact over een nieuwe droog machine kreeg ik duidelijk per bericht om welk product ik interesse had, met een 2e optie die ook mogelijk was.
Na bestelling werd een datum en tijd afgesproken, mannen waren precies op tijd, hebben de oude droog machine afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd.
We zijn geroepen voor duidelijk uitleg van het apparaat en waren zonder rommel of schade weer weg. Uiterst tevreden hierover

Marcel 14-09-2022

Wij hadden in de eerste instantie al een vriezer op het oog. Telefonisch contact gehad met winkel over info levertijd etc . Duidelijke informatie gekregen en een eventueel alternatief omdat deze vriezer niet direct leverbaar was. Uiteindelijk toch degene besteld die we graag wilde in de winkel. Verliep allemaal prima. Het.maken van een bezorgafspraak liep een beetje langs elkaar heen. Werden steeds op vakantie gebeld terwijl we hadden aangegeven na eerste telefoontje dat we bij thuiskomst zelf zouden bellen. Uiteindelijk werd na onze vakantie de vriezer snel geleverd. Goede informatie vooraf over de tijd van levering. Fijn dat we de tijd kregen nieuwe vriezer te vullen zodat ze de oude meteen mee konden nemen. Dit hadden ze vantevoren ook al aangegeven, scheelt een hoop gedoe.Dus al met al zeker Goede ervaring

Ineke 13-09-2022

Duidelijke informatie,vlugge levering en aansluiting,vriendelijke mensen.Helemaal goed dus.

Diana 13-09-2022

Ik kan het iedereen adviseren. Ze hielpen me goed met het adviseren van de producten en de service is super goed en je kan ze altijd bereiken