Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil. 19-03-2023

Electro world Thijssen in Raamsdonksveer blinkt uit in advies en nazorg. De klant wordt na een bestelling voorbeeldig op de hoogte gehouden over de stand van zake. Chapeau.

Arend 19-03-2023

Zeer snelle en correcte levering (vrijdag ging de wasmachine kapot en zaterdag kon Brilman de nieuwe wasmachine al leveren).

wilma 19-03-2023

Ik ben zeer tevreden over de winkel en de kundigheid van het winkelpersoneel alsmede de monteurs die alles hebben afgeleverd en aangesloten, zeer vriendelijk, hulpvaardig en nemen alle rommel mee.

Adri verschueren 19-03-2023

Zeer goed en vriendelijk geholpen
Als ook bezorgd en aangesloten inclusief goede uitleg

Harry van Rhijn 19-03-2023

Deskundig, betrouwbaar en komen afspraken na. Vriendelijke behandeling en goede after sales.

M van Staveren 19-03-2023

Keurig afgeleverd en aangesloten papier en verpakking meegenomen vriendelijke jongens

Jan Koster 19-03-2023

De bediening en service van deze zaak is uitstekend , maar goed kan beter en wat bedoel ik dan .
Een besteld product niet alleen afgeven maar vragen of e.e.a. nog uitleg nodig heeft ,d.w.z. de nodige productkennis aan de klant overbrengen .

Peter 19-03-2023

We waren opzoek naar een nieuwe tv. De oude 17 jaar oud deed het nog prima maar ondertiteling was niet meer te lezen. Onze leeftijd? Goed advies gekregen. Men had alle tijd. Omdat niet alle toestellen tegelijkertijd aanstonden wordt je niet afgeleid bij het maken van de juiste keuze. We houden niet van een losse soundbar. Dus hebben we gekozen voor Loewe waarbij geluid naar voren is gericht. Tevens een Loewe Klang mr 3 aangeschaft. Mooi geluid, mooi design!

Kees vogels 19-03-2023

Normal gesproken Ben ik zeer tevreden.
Ik heb een waterkoker gekocht met kleur zwart. Dat zij de verkoper ook.
Thuis bleek hij grijs te zijn................
Ik had been zin om terug nagar de winked te gaan

Helga E 19-03-2023

Ik heb online een droger besteld en nog even gebeld voor info. Vrij snel werd er contact opgenomen voor levering. Binnen twee dagen stond de droger op de plek. Het fijne is dat je na levering ook dan kunt betalen ter plekke ipv online. Vriendelijke verkoper en bezorger.

Jan van Bommel 19-03-2023

Na een bezoek aan de winkel werd de volgende dag de maat al gemeten van het inbouw apparaat voorzien va een goed advies. Een week later werd het product geleverd en netjes ingebouwd.

Werner Teunis 19-03-2023

Electro verberkt heeft kennis van zaken. Het is er gemoedelijk (dorps) met een prima service. Onlangs een vaatwasser gekocht welke dezelfde dag nog geleverd is. Top 👍👍👍👍

Ria 19-03-2023

Meteen een leen tv gekregen. Snelle levering en installatie van nieuwe tv. Top👍

Jeroen 19-03-2023

Het is een mooie winkel en er is personeel aanwezig die weet waar ze over spreken.
Alle mensen die er werken zijn heel vriendelijk en nemen de tijd voor je.

J. G. 19-03-2023

Het product wat wij nodig hadden, hadden we 2x nodig. Helaas was er 1 op voorraad, geen probleem bij Berkvens, we bestellen deze vandaag nog dan is deze over 2 dagen ook binnen. Ze denken met je mee, geven advies en vooral ze zijn vriendelijk! Prachtige winkel ook met een ruim assortiment!! Deze winkel is zeker een aanrader !! Top !!

Gijs Hoogland 19-03-2023

Betrouwbare firma, deskundige medewerkers en artikelen tegen zeer nette prijzen.

Koop lokaal .

Marja 18-03-2023

De vaatwasser kon snel geleverd worden en is goed geïnstalleerd. Vriendelijk personeel.

ton gremmen 18-03-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site, snelle levering en heel deskundige installatie. Uitstekende service.

Frans 18-03-2023

Deskundig en vriendelijk personeel in de winkel.
Wij hebben voor deze winkel gekozen, omdat we tevreden waren over de eerdere aankopen en overde service.

P.Baarslag 18-03-2023

Ook deze keer opnieuw: Prima vakkundige advisering en service, ga zo door! !

R. de Raden 18-03-2023

Komen afspraken prima na en altijd zeer vriendelijk. Artikelen zijn goed en altijd marktcomforme prijs.
En prima uitleg en nazorg.

Jacqueline van Roessel-Hoppenbrouwer 18-03-2023

Zoals gewoonlijk naar volle tevredenheid en vakkundig geholpen, koop altijd alle witgoed, tv’s daar.

Hans Verschoor 18-03-2023

Wij wonen in Hank, Raamsdonksveer is korter bij dan Veen , toch hebben wij al diverse aankopen in Veen gedaan.
We hebben prettige ervaringen daar en een goed gevoel!

Esther van Ierland 18-03-2023

Altijd goede service, hebben voor mij gezocht naar een strijkijzer met lange snoer

Gerrit Lohuis 18-03-2023

Derkink zegt wat ie doet én doet wat ie zegt! Betrouwbaar, klantgericht en klantvriendelijk!