Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 13-09-2023

2 onderdelen besteld, zowel voor een droger als een wasmachine. Dat gaat prima als je het typenummer van de machines bij je hebt maar dat is logisch! Heel snel werd er gebeld dat ik het op kon halen. Prima service weer. Bedankt en tot de volgende keer.

Fam Vlaeminck 13-09-2023

Op zaterdag nacht maakte onze koelkast kortsluiting. Zondag naar de winkel en de koelkast werd gebracht. We hadden een feestje, dus konden niet zonder.
Wat een service👏👍

Joop van Dijk 12-09-2023

De droger was kapot. De monteur bleek met vakantie te zijn. De eigenaar streek zijn hand over zijn hart en kwam zelf. Hij repareerde de droger en gaf enkele goede tips. Wij zijn blij.

Rob van Vliet 12-09-2023

Netjes geholpen en uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe koffie machine. Erg tevreden!

Maurice Beijk 12-09-2023

Snelle reactie op een vervelend probleem. Probleem snel opgelost.
Bellen, langskomen, analyse en oplossen.

Marja 12-09-2023

Je wordt in deze winkel altijd heel goed geïnformeerd en deskundig geholpen. Ook spreekt het mij erg aan dat je hier als mens en niet als nummer/anonieme klant benaderd en behandeld wordt. Kortom een winkel om altijd terug te komen voor een volgende aankoop. Ook problemen met artikelen worden altijd goed en vakkundig aangepakt.

Simone 11-09-2023

Een hele goede vriendelijke behandeling, goede service en heel klantvriendelijk.
Ze zijn eerlijk en geven goed advies.

J.Jacobs 11-09-2023

Heerlijk ouderwetse goede service bij deze winkel. Vriendelijk personeel , die mij heel goed geholpen hebben met het maken van de goede keuze. Snelle levering. Zeer tevreden.
Tip voor klanten: controleer het thuisbezorgde apparaat, voordat je een handtekening van levering zet.

B.Duivenvoorden. 11-09-2023

Een heel fijne winkel zo op dorp als Noordwijkerhout, goede uitleg en het plaatsen, gewoon top wat een service
het is aan te bevelen.

Renate 11-09-2023

Super zaak met geweldige service. en ze kennen de klant. Telefonisch aangeven wat de bedoeling is, ze begrijpen je kennen je zaak en leveren dezelfde dag de juiste machine.

Arno 11-09-2023

Een zeer goed bedrijf met deskundig personeel en "ouderwets goede" service. Zeer klantvriendelijk en goeie prijzen

School voor voortgezet onderwijs 11-09-2023

Goed te woord gestaan, klantvriendelijk, komt afspraken goed en tijdig na. Goede prijs/kwaliteitverhouding Zeker een aanbeveling waard.

JohnTeeuwen 11-09-2023

Goede begeleiding bij aankoop.
Houden zich goed aan de gemaakte afspraken.
Goede service bij de installatie in huis.
Ik ben zeer tevreden.

Criel 11-09-2023

Prima winkel, uiterst vriendelijk personeel en snelle service. Plaatsing thuis ging prima en snel.

Willem Koelewijn 11-09-2023

Goed, vakkundig en vriendelijk personeel. Denken graag mee met mij en bellen terug om te overleggen. Helemaal prima!

A3Cijs 11-09-2023

Ruime keuze en deskundige uitleg over de werking en mogelijkheden van het aangeschafte product.

Lia Brosens 11-09-2023

We zijn erg goed geholpen bij Electro World van Boxtel uit Galder!
Onze diepvries was kapot, binnen 2 uur stond er een nieuwe,
de monteur hielp zelfs de producten uit de vriezer over te laden en nam de oude vriezer mee.
Goede service en snelle handelingen.

Thei Jacobs 11-09-2023

Wasmachine 's morgens besteld en 's middags geleverd. Duidelijke uitleg over de werking van de wasmachine.

Frits 11-09-2023

Een paar rare klachten werden bekwaam en snel opgelost door de medewerker, met fantasie en inlevingsvermogen.

Bart 11-09-2023

Vlakscherm afzuigkap aangeschaft en laten vervangen. Kastje moest aangepast worden bleek later. Paneel verwijderd en terug geplaatst is nauwelijks zichtbaar. monteur heeft alles netjes afgedekt en opgeruimd.

Jaap 11-09-2023

Klantvriendelijk, snelle levering en en kundig installeren van de televisie met muurbeugel.
Volgende keer weer!

Ferry 11-09-2023

Snelle service nieuwe tv geïnstalleerd en ingemetseld en kapotte tv meegenomen

Kamil 11-09-2023

hartstikke vriendelijke werknemers, vooral İhsan denkt goed met je mee en geeft advies.
Ze hebben me goed en snel geholpen, want ik zat zonder wasmachine... Super service.

Best rot gevoel als je wasmachine net na terugkomst vakantie begeeft.

Filiaal Prinsenbeek.

Arjen 11-09-2023

Klantgericht, deskundig en vriendelijk team dat ons al jáááren producten en service levert voor een redelijke prijs!

Erik 11-09-2023