Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sjak Buijnsters 25-03-2024

2 vaatwassers geïnstalleerd , weer keurig netjes , net personeel en netjes op tijd geleverd .

Boogaart 24-03-2024

Ook deze keer weer een prima service en levering. In de winkel neemt men nog de tijd voor een duidelijke uitleg waarbij eigenlijk geen vraag te gek is. Super!

Louisa 24-03-2024

Na bezoek van de monteur was het duidelijk dat mijn koelkast terminaal is. De dag erna gelijk naar Electro World gegaan om een nieuwe uit te kiezen. Bezorging was ook mogelijk en de diagnose kosten van de monteur werden kwijtgescholden door de aankoop van de nieuwe koelkast. Die was niet op voorraad maar komt als het goed is in de loop van aankomende week mijn kant op.

Carlo Klaassen (Rokado) 24-03-2024

Geweldige winkel voor advies, met deskundige mensen van het product voor waar je komt, goede verkopers luistert naar de klant en dat doen ze. ( is bijna nooit elders). Volgende x koffie erbij 😀

Fam van Kooten 24-03-2024

We worden hier al jaren goed behandeld water ook kopen vriendelijke medewerkers

Martin Meijer 24-03-2024

Super service. Vrijdagmorgen ging de wasmachine defect, binnen 1 uur een monteur om naar de oorzaak te kijken. Helaas was de machine niet meer te repareren. Zelfde avond nog een nieuwe wasmachine geleverd gekregen

Ad 24-03-2024

Alles is prima geregeld. Fijn en behulpzaam personeel die ook deskundig zijn.

Electro World Kreutz 24-03-2024

Tevreden, zeer secuur in montage. Levering op tijd en zeer goed product.
De TV Philips OLED AMBILIGHT een aanrader

van Alfen 24-03-2024

Bewust gekozen voor de lokale winkel dichtbij.
Al eerder voor van ommeren gekozen . Fijne winkel goed advies en vriendelijk.
Top machine gekocht

F. Dieters 23-03-2024

We hebben een super advies gekregen.
Was niet de aller duurste. Maar, voor ons de beste keus!
Installatie bedrijf Derkink bedankt!

Ben ter Avest 23-03-2024

Mooie overzichtelijke winkel met prima producten. Uiterst vriendelijk, en behulpzaam personeel.

H van Dun 23-03-2024

een zaak die mee denkt, klantgericht en goede service. Eerlijke prijs voor inbouwen!

N. Pappers 23-03-2024

Gewoon in 1 woord grandioos. Gisteren gebeld goed advies en dag later geleverd zoals je van Hamers gewent bent.

Ferry van Dongen 22-03-2024

Vaatwasser storing. In duidelijke Jip en Janneke taal het probleem uitgelegd gekregen en besloten een nieuwe aan te schaffen. Goed geadviseerd en volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Tevreden klant! Aanrader.

Banga 22-03-2024

Goede en snelle service. Keurig geïnstalleerd door vakmensen, alles volgens afspraak.

EllekeBakker 22-03-2024

heeft een goede reputatie, nooit teleurgesteld bij aanschaf nieuw product. Altijd goed geadviseerd hierbij. Van aankoop tot het moment van plaatsing, keurig verzorgd met goede uitleg.

Julie Op den Brouw en Ad Heijmans 22-03-2024

supershop, fijne verkoper, zeer tevreden en we komen graag terug als we nieuwe apparaten of witgoed nodig hebben, helemaal top

Rudi de Caluwe 22-03-2024

Goede uitleg in de winkel, stipte levering, nette installatie van tv (alle restmateriaal terug meegenomen) en bij vragen kan ik de winkel snel bereiken.

Fred Vis 22-03-2024

Vriendelijk personeel dat goede adviezen geeft. Gunstig geprijsde artikelen.

w. vinck 22-03-2024

ik
vond de winkel mooi en overzichtelijk goede uitleg en niet mensen die me alles opdrongen .

huub 22-03-2024

snel en vakkundig geholpen goed advies bij de keuze en keurig op tijd bezorgd!!!

Ton 21-03-2024

Vriendelijke behandeling en goede en kundige vaklui, perfecte apparaten met een super eenvoudig gebruik !!!!

Jolanda 21-03-2024

Ik ben erg tevreden. Ik ben heel erg vriendelijk geholpen en omdat ik maar 100 meter van de winkel vandaan woon, is de verkoper met me mee gelopen om de televisie die ik had besteld , bij me thuis te brengen. Daar was ik heel erg blij om!

JEFF 21-03-2024

Keurig afgeleverd op afgesproken tijd. Netjes geplaatst. Had goede ervaring uit het verleden. Prima service.

Pieter 21-03-2024

Zodra er iets aan de hand is met één van onze machines komt Jan Berkvens BV in actie. Superfijne service!