Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Francien Rijnbeek 05-01-2023

In de week voor kerst hield mijn koelkast ermee op. Ik kreeg direct een koelkast te leen. Daarna zeer vakkundig advies gekregen voor een nieuwe. Op 3 januari werd hij geplaatst door 2 zeer vriendelijke medewerkers; alles werd daarna keurig opgeruimd. Heel tevreden dus!!

Hakan 05-01-2023

Klant vriendelijkheid staat boven aan bij deze onderneming. Zowel in de winkel als thuis zeer goed geholpen. Absoluut een aanrader

ja 05-01-2023

vele hersenen maken licht werk als de 1 het niet weet weet de ander wel de oplossing

Corrie 05-01-2023

Duidelijke uitleg in de winkel. Keurige installatie op 2e verdieping. Bij vragen bereid om z.s.m. thuis extra informatie te verstrekken.

Toon van Kaam 05-01-2023

Prettig geholpen in de winkel en ook bij aflevering en installeren goed en netjes aangesloten.

Jos van der Drift 05-01-2023

Stiphout Zandvoort is een uitstekende winkel, klantvriendelijk en met een perfecte service. Ook geven zij erg goed advies. Daarom ga ik altijd daar naar toe, ook omdat het een plaatselijke ondernemer is met veel kennis van zaken. De levertijd was wat lang maar we hadden geen haast en de inbouw van de koelkast en de vriezer is vakkundig gedaan.

Margareth 05-01-2023

Goede eerlijke service.
Warmtepompdroger die we wilden was er niet maar er werd een goed alternatief geboden. Snel geleverd.
Zijn al jaren tevreden over de service.

Jeannette 05-01-2023

Deze winkel is heel prettig. Goed aanbod, ook online. Altijd goed advies en goede service.

Jenneke Holleman 05-01-2023

Een goede winkel waar je snel en netjes geholpen wordt. Mijn diepvries was kapot en had een nieuwe nodig. Daar waar je normaal moet betalen voor het op zijn plaats zetten van een apparaat werd dat nu gratis voor me gedaan. Wat een top service!

Frank 05-01-2023

Vriendelijke klantgerichte advisering en een bij onze wens passend assortiment. Zeer snelle levering, nog op de dag van de aankoop. Vlotte installatie met heldere uitleg.

Jan Schijf 05-01-2023

Keurig op tijd
Alles netjes achtergelaten
Karton meegenomen

Goede service

dasmooij 05-01-2023

Paar jaar geleden er een tv gekocht en ze wisten nog precies wie ik was, nu voor een wekkerradio, maar net zo perfect geholpen als met de tv.

J. van Baarlen 05-01-2023

Altijd deskundige hulp en de beste service; ze proberen je niets aan te praten. Je kunt er bouwen.

ArjanV 05-01-2023

Goede service, wel altijd druk maar ze nemen altijd de tijd voor elke klant

Alexandra 05-01-2023

Zeer servicegerichte medewerkers. Altijd vriendelijk. Ook bezorgers zeer netjes en vriendelijk.

M.W.van der Kraan 05-01-2023

Keurige bediening met alle geduld voor de klant. Service aan huis is ook vakkundig en goed en het zijn allen eerlijke personen en daar doen wij graag zaken mee.

Theo en Toos Saris 05-01-2023

Lekker dichtbij en je wordt goed geholpen en goede service !
Heel veel keuzes en je hoeft nooit lang te wachten voordat je de aankoop in huis hebt en dat is heel fijn !

Robert 05-01-2023

Een eerlijk en behulpzaam advies. Misschien niet altijd het voordeligst t.o.v. grote ketens, maar aandacht en service is tegenwoordig onbetaalbaar.

vrieskast 05-01-2023

goede vrieskast met nofrost dus niet ontdooien
een grote lade voor een taart in te zetten

Jo H 05-01-2023

Na bestelling van een ETNA CM450RVS combi-oven bij Electro World Verberkt te Bakel volgde binnen enkele dagen een snelle levering. Het apparaat werd snel en vakkundig ingebouwd. Na een heldere uitleg van de bediening, kon ik als een tevreden klant aan de slag.

Egge de Boer 05-01-2023

Prima bedrijf. Snelle actie heel klantvriendelijk. Vlotte levering en snelle plaatsing. Eerlijk zaak.

Elisa 04-01-2023

Zeer duidelijk advies in de winkel voor AEG inbouwoven en snelle levering.
Netjes ingebouwd.

Peter 04-01-2023

Prima service. Nieuwe aankoop niet op voorraad maar snel voor ons geregeld. Top.

Rico van Selm 04-01-2023

Het zijn erg vriendelijke mensen komen hun afspraken na.
En de kwaliteit is altijd prima.
Kopen al 21 jaar alle spullen hier nog geen enkele klacht.
Top zaak.

Elektroworld Roetgerink Enter 04-01-2023

Ik las de aanbieding in de folder. Ben zeer tevreden over de manier waarop ik werd geholpen.
Mijn aankoop werd zelfs nog naar mijn auto gebracht. Super👍