Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

18-04-2023

Ik ben voorstander van om zoveel mogelijk te shoppen op je eigen dorp. Als e en shop is die kwaliteitsgoederen levert tegen en vriendelijke prijs. Zo kwam ik terecht bij Gebra Electro World Noordwijkerhout. Daar werd ik ook nog eens uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Top, deze shop!

Jos van Santen 18-04-2023

Prettige medewerkers die de tijd voor je nemen.
goede service en kennis van zaken.

Frans 18-04-2023

Goed eerlijk advies over de producten .( Ze proberen je niet iets duurs aan te smeren.)
Levering volgens afspraak.
Krijg alle medewerking bij mijn vragen.

Joyce 18-04-2023

Ik heb mijn vaatwasser telefonisch besteld, waarbij ik advies kreeg over verschillende merken en functies.

Ik heb gekozen voor de installatie service. Daar ben ik achteraf erg blij mee. De oude vaatwasser werd keurig netjes verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd. Het was nog nodig om een stukje van de plint af te zagen, zelfs dat werd nog door de monteur gedaan.

De bestek lade was niet gelijk voorradig, maar werd de volgende dag alsnog gebracht en geïnstalleerd.

Al met al een prima service.

Petra 17-04-2023

Goed advies gekregen. Er wordt meegedacht in de opties. Daarnaast een goede prijs, goede bereikbaarheid en behulpzaam .

Klaske 17-04-2023

Vrijdagavond naar de winkel om een wasmachine uit te zoeken, we werden vriendelijk en goed geholpen.
De werking van verschillende wasmachines werd goed uitgelegd. En we zijn geslaagd.
De volgende dag ( zaterdag) is de wasmachine gebracht door een aardige monteur en geïnstalleerd,
En de werking van de wasmachine werd nog een keer uitgelegd.
Super, wat een snelle service van Talsma uit Dokkum.

Richard 17-04-2023

prima winkel, goed geholpen, ik wist al wat ik wilde hebben dus geen advies nodig maar de verkoper kwam kundig over.

Fam Roke 17-04-2023

Perfecte service van Electro World Visser uit Wapenveld.
Alles werd netjes en mooi aangesloten.
En kreeg duidelijke uitleg .
Echt een zaak waarvan je op aan kan.
Dus is een dikke 10 waard.

H. Hovinga 17-04-2023

klantvriendelijk en zeer behulpzaam , goede uitleg en goede service. Thuis alles ingesteld en gezet waar het hoort te staan.

M. 17-04-2023

Attent, vriendelijk en vooral erg behulpzaam. Van der Poel Electro World neemt altijd de moeite om de klant tevreden te stellen én direct te helpen.

H lukens 17-04-2023

Vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen en goeide service. Nette winkel. Hoorde goede berichten over deze winkel, vandaar dat ik voor deze winkel heb gekozen.

Egbert 17-04-2023

Snel en goed afgehandeld, goed gecommuniceerd. Electroworld Baake is een aanrader ook voor reparaties.

Eric Seerden 17-04-2023

In eerste instantie was ik er eens binnen omdat een paar maanden geleden mijn electrisch fornuis niet goed werkte. Er kwam dezelfde dag nog een monteur om ons uit de brand te helpen.
Dit was sowieso de reden dat ik voor een nieuwe wasmachine ook daar heen ging.
Goed en vriendelijk geholpen en levering ging best snel .
Kortom een fijne zaak.

tootje 17-04-2023

Bijzonder goed meegedacht en geadviseerd, snelle levering, vriendelijk.Prima!

A.C. (Adri) Meijer 17-04-2023

Gekozen i.v.m. kwalitatieve goede en deskundige informatie.
Er wordt meegedacht in de situatie thuis.
Installatie en afwerking is keurig verlopen.

Spect 17-04-2023

Goed en snel geholpen. Nadeel voor de zakelijk klant is de directe betaling van de factuur

Yvonne 17-04-2023

Ben al 37 jaar klant. De service is nog steeds goed en er word geluisterd naar je wensen betreffende het apparaat wat je nodig hebt. Ook als je een storing heb in een apparaat word er goed gehandeld!

Jack En Map Van Der Sommen 16-04-2023

Wij hebben onlangs een kleine Etna vaatwasser gekocht bij Electroworld Hameeteman te Ouddorp. Wij kunnen alleen maar lovend zijn over de service die de dames hebben verleend. Omdat wij erge haast hadden met de koop van de nieuwe vaatwasser, ons zomerhuis wordt verhuurd, is het de dames gelukt binnen een dag de vaatwasser in de winkel te hebben. Fantastisch!! Wij hebben de vaatwasser dankzij hen snel, tussen twee verhuren in, kunnen inbouwen. Onze dank is groot!!

zonder meer aan bevelen P.Wouters &zn 16-04-2023

Altijd vriendelijk en deskundig advies.houden zich aan de afspaak .goede uitleg thuis over het gebruik van wasmachine.

Martijn van Rijn 16-04-2023

In de winkel geholpen door een zeer vakkundige verkoper. Daarna was de levering en installatiie op de afgesproken dag en is alles super geregeld. Voor herhaling vatbaar!

Belinda van den Heuvel 16-04-2023

Goede en duidelijke uitleg m.b.t. de verschillen in de combi-ovens. Goede service en snelle levering! Zeker aan te raden!

Gert 16-04-2023

Na mijn vraag naar een KOBO E-reader werd er meteen gekeken wat er op voorraad was. Daarna een duidelijke uitleg gekregen over het model en wat de extra voordelen zijn in vergelijking met het model wat ik op het oog had. Door deze uitleg voor het iets grotere model gegaan en ik heb er tot nu toe geen spijt van. Het scherm draait automatisch mee naar hoe je de E-reader vasthoud en dat is een zeer welkome optie.
Zoals altijd prima en tot volle tevredenheid geholpen.

Sj van der Werf. 16-04-2023

Heel goed geadviseerd met het kopen van een wasmachine. S'Morgens gekocht s'middags al bezorgd.

Gil 16-04-2023

Vlotte bestelling en vlotte afhandeling en afhaal door vriendelijke winkeluitbaters .
Heel goed product. We komen zeker nog terug .

B.W.Leenheer 16-04-2023

heel klantvriendelijk en goede service. Het is een familiebedrijf en daar houden wij van