Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ida 05-12-2022

Ik ben goed voorgelicht, de levering was heel zorgvuldig, er is met me meegedacht

Joop 05-12-2022

Nieuwe wasdroger gekocht in de winkel. Goede voorlichting.
Werd dezelfde dag nog gebracht!
Super!!!

Ed 05-12-2022

Goede uitleg en service, prima verkopers. Ik ben heel goed geholpen en ze namen de tijd voor mij. Er veel kennis van zaken.

Robert 05-12-2022

Erg vriendelijk personeel, staan je graag te woord en nemen rustig de tijd. De selectie in de winkel is een mooie mix van verschillende budgetten en ze kunnen ook van alles voor je bestellen

Ed 05-12-2022

Vogel Electroworld Vlaardingen is van oudsher al de zaak waar onze familie kocht. Nu is het ónze favoriete winkel waar wij bij voorkeur onze huishoudelijke apparatuur kopen. Persoonlijk advies van deskundig en vriendelijk personeel is ons meer waard dan knalkortingen. Wij zijn uiterst tevreden met de levering en plaatsing en aansluiting van de apparatuur, laatstelijk een was/droogcombinatie op bijbehorende sokkel. Prima werk!

Bianca 05-12-2022

Ik steun graag de plaatselijke middenstand. Mijn aankoop hier gedaan omdat ik altijd goed en netjes wordt geholpen. Gedegen kennis en altijd wat extra info.
Kortom een zeer tevreden klant

Liene 05-12-2022

We zijn goed geholpen toen we aan het oriënteren waren. De plaatsing daarna verliep zonder problemen en we kregen een duidelijke, goede uitleg.

Geert Bekker 05-12-2022

Na bestelling netjes en duidelijk contact gehad over levering en de planning daarvan. Daarna netjes aannde deur afgeleverd. Plaatsing was niet nodig

PHG Korff de Gidts 05-12-2022

Al sinds jaren komen en kopen wij bij Electrowereld. Ik heb daar goede ervaringen met hun service.
De snelheid waarmee men reageert op hulpvragen is heel prettig, de medewerkers zijn deskundig en hun gedrag verdient een lintje.

P. Claessen 05-12-2022

Parkeren voor de deur. Een ruim assortiment; je kunt dus ter plekke verschillen zien en ervaren. Je weet dat, indien nodig, vakmensen thuis komen. Concurrerende prijzen, deskundige, niet opdringerige service, vriendelijk en klantgericht.

annelies 05-12-2022

er wordt echt met je mee gedacht over welk apparaat het beste aangeschaft kan worden. Daarbij wordt ook naar de prijs gekeken.

Seinen 05-12-2022

Prima service optijd geleverd en afspraak gemaakt en nagekomen ,en nette plaatsing van de apparatuur ,

Willem van de Brake 05-12-2022

We hebben al onze Electrische apparatuur bij Brinkhuis Dedemsvaart gekocht. Vorige week zelfs de tv vervangen. Onze ervaring is goede uitleg en helder.
Goede service uit ons eigen dorp vinden we belangrijk. Met problemen zijn de lijnen kort.
Vr.groet, van de Brake

Weltevreden 05-12-2022

We zijn goed geholpen bij het uitzoeken van een wasmachine. Lokaal kopen is altijd net even beter en je steunt je lokale middenstand. Deskundige informatie gekregen, tijd voor ons genomen. Wasmachine geleverd en aangesloten op plek neergezet waar de grote bedrijven tot aan de stoep leveren levert Electro world door hun service de wasmachine aangesloten af met informatie hoe de wasmachine het beste gebruikt kan worden. Al met al een goede service, betrouwbaar en gelukkig met de nieuwe aanschaf.

Jules Alberts 05-12-2022

Vlugge installatie door de jonge monteurs en goede uitleg. Zelfs voor ons "ouderen" goed te begrijpen. En mocht er naderhand iets nog niet geheel duidelijk zijn dan kunnen we altijd op hun service rekenen.

Huub Nieland 05-12-2022

Wordt goed meegedacht in oplossingen, goede monteurs! Fijn geholpen in de winkel 👍🎄

Sietze Blom 05-12-2022

Van Hulzen heeft onze wasdroger gerepareerd. Heel vakkundig gedaan, monteur ontdekte ook nog een sluiting in een verlengsnoer (brandgevaarlijke situatie) Heel tevreden over de service en blij dat wij een paar jaar geleden onze AEG droger bij hun hebben gekocht. Tip voor de lezer van deze review : Koop bij de man die het ook repareren kan!!

John 05-12-2022

Mede doordat het een plaatselijke ondernemer is.
Geven goede service en duidelijke uitleg over een gekozen/product

Ineke 05-12-2022

Mijn familie is al zo lang klant bij Stadhouder en dat is altijd naar volle tevredenheid geweest.
-aardige mensen
-nooit een moeite teveel
-behulpzaam
-eerlijk
-altijd goede kwaliteit
Ik heb al vaak vrienden en kennissen naar Stadhouder doorgestuurd.
👍👍👍

Woldkasteel kinderopvang 05-12-2022

Prima service en overleg over de beste keuze. Erg prettig dat een vervangend apparaat beschikbaar was en goede communicatie over de levertijd.

Johan 05-12-2022

Kwaliteit en vriendelijkheid goede service groot assortiment en mooie schone winkel.

J.J 05-12-2022

Vriendelijk, meedenkend personeel en een zaak waar service hoog in het vaandel staat. Een aanrader dus!

Voicejazz 05-12-2022

De monteur is vakkundig en vriendelijk, gaf uitleg, hij was er snel, afspraak maken was gemakkelijk en snel, alles was goed geregeld, de betaling gemakkelijk, alles was prima in orde na afloop en schoon achtergebleven.

PaulC 05-12-2022

Fijne winkel met goed en kundig personeel. Altijd een eerlijk advies, service en garantie ook klasse!

Petra 05-12-2022

Een hele fijne ruime winkel met ruim assortiment. Fijne vakbekwame mensen die me altijd heel fijn helpen. Voor iedere vraag is er een oplossing. In eigen woonplaats, dus bij vragen ben je zo in de winkel. De prijzen zijn ook ook prima in verhouding met de kwaliteit. Zelf in de winkel uitzoeken in plaats van t uitzoeken via foto's vinden wij fijn. Altijd ruimte om te parkeren en snelle service. Wij komen daar graag terug