Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam. Bakker 29-07-2023

Snelle levering en meedenken bij de aanschaf en plaatsing van een vrieskast op de eerste etage. Nette, vriendelijke professionele behandeling bij het plaatsen. Trap eerst vrij gemaakt van de leuning en andere obstakels en weer keurig teruggebracht. Hiermee onderscheid het bedrijf zich door service en vakmanschap. Daarnaast was de vriezer niet duurder dan grote concerns als bol.com etc.

Geert 29-07-2023

Mooie winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Je kunt diverse apparaten bekijken wat fijner is dan online je keuze maken. De afwasmachine is thuis bezorgd en netjes geïnstalleerd/gemonteerd, achteraf ben ik blij dat ik het niet zelf geprobeerd heb want het was nog best een klus voor de mannen. Eerst hadden ze een verkeerde machine bij zich maar ze zijn die meteen gaan omruilen voor de juiste. We zijn 100% tevreden en enthousiast over Electroworld Drieenhuizen uit Amersfoort!

Bayram 29-07-2023

We zijn al een paar jaren klant hier en zijn zeer tevreden over de service, bezorging en communicatie 👍🏼

Tino 29-07-2023

Keurig en goed ons probleem opgelost na een probleemanalyse vanaf een opgenomen video.

Jan 28-07-2023

Top winkel we werden netjes geholpen en verschil tussen warmtepomp en condensdroger werd perfect uitgelegd. Zeer vriendelijk personeel. We hadden de warmtepompdroger rond 15.30h aangekocht en kon de volgende dag om 10.30h al geleverd worden dit noem ik pas service.
Ook het plaatsen van de warmtepompdroger op zolder werd niks extra voor gerekend. Ook de betaling kon achteraf zowel cash als via pin voldaan worden, niks vooruit betalen. Bij zo'n winkel kom ik dan graag terug.

Familie F. de Vet 28-07-2023

Wij hebben goede informatie gekregen: helder, vriendelijk en met een lach, en heel begrijpelijk
Jammer dat er geen simkaart geleverd kon worden. Gelukkig was er voldoende tijd gereserveerd om die simkaart aan de andere kant van het dorp te kopen, nu kon onze aankoop echt werkbaar gemaakt worden. Advies koop een of twee simkaarten als voorraad om een klant direct te kunnen helpen. Bedank voor de prettige ontvangst.

j abspoel 28-07-2023

Goede voorlichting leverig en plaatsing perfect dor vriendelijke monteurs ,daarna afgested enalles netjes opgeruimd

Giel van den Broek 28-07-2023

Prettige verkoop en snelle plaatsing van tv, alles werkte meteen! Super tevreden. Professioneel.

Tonnie 28-07-2023

Goede winkel waarin men de klant met een goede service tegemoet treedt.

Snelle hulp in de winkel en goed advies

Alex Buren 28-07-2023

Snel en vakkundig service gekregen zoals beloofd bij het repareren van onze afzuigkap.

Henk 28-07-2023

Correcte ontspannen medewerkers en verkopers. Mijn vraag werd goed opgepakt en van een helder antwoord voorzien. Daarna bleek men op een klantvriendelijke manier in staat om de transactie af te handelen.

H.Smits 28-07-2023

Leuke set vooral kwaliteit/prijsverhouding en supersnel in huis !En ook makkelijk betalen met IN3
Aanrader dus.

Marion 28-07-2023

Woensdag om 17.30 gebeld dat mijn wasdroger stuk is en niet meer te maken. Volgende dag om 10 uur stond er alweer een nieuwe binnen. Echt super service

Rijke 28-07-2023

Goede voorlichting over de aankoop van een radiootje. niet opdringen , maar goed de voor en nadelen van 2 merken.

Renger en Jannie Dijkman 28-07-2023

Deze shop-winkel is voor ons dicht in de buurt. Alle elektrische apparatuur is hier te koop. Een overzichtelijke website. Een prima advies over ons gekochte afzuigkap. Vervolgens is hij kundig en snel gemonteerd voor een prima prijs.

Jan 28-07-2023

Prima winkel, betrouwbaar en goede service.
Vriendelijke verkopers, houden je goed op de hoogte. Afspraak is afspraak.

Marly 28-07-2023

Gebruiksvriendelijke site.
In de winkel supervriendelijk geholpen, zoals altijd.
Geleverd dezelfde dag. Geweldig.

Marco 28-07-2023

Bijzonder goed advies gehad m.b.t. een Siemens koffiemachine! Ook nog eens € 150,- korting van Siemens zelf.

Ida van Houten 27-07-2023

In 10 min geinstalleerd onze inbouw koelkast, professioneel en aardige monteur. Belt van te voren dat hij onderweg is.

gert gerrits 27-07-2023

De shop ligt er altijd netjes bij en vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen en je altijd netjes te woord staat

Joke 27-07-2023

Goede persoonlijke verkoop. Snelle service, vriendelijk personeel en ook after sales prima geregeld.

Rick Vorwald 27-07-2023

Prettig geholpen bij mijn keuze voor een nieuwe wasmachine, fijne service.
Bij aflevering werd er door de monteur geholpen om de wasdroger te verplaatsen en terug te zetten.
Deze winkel is een absolute aanrader !

H.J. 27-07-2023

Geweldig geholpen vakkundige voorlichting over een te kopen stofzuiger.
Vriendelijke verkoper

jacq 27-07-2023

DE lokale middenstand ook bij staan. De wasdroger 's morgens gekocht en 's middags stonden ze al voor de deur.

Gonny van Dolder 27-07-2023

De levering vond volgens afspraak plaats. De apparaten keuring geplaatst, aangesloten en de oude meegenomen. Ook de verpakking namen ze mee zodat na installatie alles gelijk schoon was. Door de medewerkers de werking van de apparaten uitgelegd.