Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

annie 12-11-2023

ik ben al eerder in deze winkel geweest toen ook al heel goed geholpen dus toen de wasmachine stuk ging was de keuze duidelijk

M. Cornelissen 12-11-2023

Goede uitleg van deskundig en vriendelijk personeel over de aanschaf van het product. Product / prijs verhouding is prima

Y. de Voogt 12-11-2023

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt, goede levering en snelle aansluiting, kortom prima winkel!

Van Hilten 12-11-2023

Deskundig advies bij aankoop in de winkel .zeer vriendelijke benadering .geduldig vragen aanhoren en duidelijk in antwoorden erop reageren
Bestelling op tijd geleverd , vriendelijke en deskundige medewerkers bij plaatsing van de nieuwe wasmachine ,
Geduldig gewacht totdat het vuil onder de 18 jarige oude machine was verwijderd door ons ( even stofzuigen )
Een eind reactie : “ heeft U nog vragen ?” Kwam erg goed over
Ook de opmerking bij later opkomende vragen “ altijd even bellen hoor ,daar zijn we voor “

Ton en Ellen Moors 12-11-2023

Prima service. Gezellig familiebedrijf. Wij hebben hier al vaak "geshopt". O.a. koelvriescombinatie, tv, versterker-cd--speler en diverse kleinere onderdelen waaronder chromecast en omvormer. Vooral de service aan huis wisten wij zeer te waarderen.

Peter en Helna Cools 11-11-2023

Erg tevreden over de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel.
En tevreden over de wijze en geduld waarmee een technisch probleem na meerdere pogingen toch opgelost werd.

Steven 11-11-2023

Mooi om de koelvriescombinatie die ik op het oog had in de winkel te kunnen zien. Vriendelijk advies.
Vakkundige en zorgvuldige installatie van de koelvriescombinatie die ik besteld had door Electroworld (Grootaarts, Nijmegen)

Carola 10-11-2023

Ruim assortiment, goed advies, deskundig en vriendelijk personeel. Bij Electroworld van den Broek te Boekel nemen ze ruim de tijd om een klant naar wens te kunnen helpen/adviseren.

Riemens 10-11-2023

Wij waren op zoek naar een vrijstaande koelvriescombinatie, al bij enkele winkels geweest toch nog wezen kijken bij Elektro Word in Hulst.
Er was een ruime keuze in hetgeen wij zochten en uiteindelijk voor de Samsung gekozen, verkoopster was zeer op de hoogte van hetgeen in de winkel stond en de koelvriescombinatie was ook op voorraad.
Een week later laten bezorgen en correct afgeleverd volgens afspraak , ondertussen ingeruimd en tot nu toe tevreden.

Blij 10-11-2023

Ben ontzettend fijn en goed geholpen door de winkelmedewerker, ik twijfelde over het merk, maar door de duidelijke uitleg die hij gaf werd de keuze voor mijn duidelijk.

henk 10-11-2023

Zeer vriendelijk personeel. Ik was goedkoper uit door ongevraagde adviezen van hen.

Pim 09-11-2023

Wij zijn zeer goed geholpen, vakkennis en vriendelijk. Ook is aangegeven om bij klachten direct naar de winkel te komen.Dat sterkt ons weer om dicht bij huis iets aan te schaffen.

A.v.d.Z 09-11-2023

Ik heb mijn product in de winkel gekocht.
Goed advies gekregen en keurig op de hoogte gebracht van levering.
Op afgesproken dag/tijd afgeleverd en geïnstalleerd.

Piet Oomen 09-11-2023

Wasdroger snel uit voorraad geleverd, keurig geplaatst en de oude machine mee retour genomen. PRIMA!!

Rachel 09-11-2023

Zeer goede winkelervaring. Tv wordt zelfs thuis bezorgd en geïnstalleerd. Hele fijne goede service. Zelfs als er problemen zijn met je aangekochte apparatuur zullen ze de problemen snel verhelpen. Koop daarom lokaal!

Electro world Thijssen 09-11-2023

Goede service en communicatie, mocht een bruikleen kookplaat gebruiken totdat die van ons binnen was.

Tonny Marinussen 09-11-2023

Prima geholpen en advies gekregen in de winkel.
Het leveren en installeren van de producten was zeer correct en netjes verlopen.
Prima mensen. 👍

Jacques 09-11-2023

Prima winkel. Fijn personeel dat echt de tijd neemt voor je. Er wordt je niets opgedrongen en ze leggen alle ins en outs van het product ook uit .Waar je ook voor kiest.
Dit geldt ook voor de bezorging alles wordt nogmaals uitgelegt en het verpakkingsmateriaal net als het oude apparaat neemt men retour.

Leo 08-11-2023

Wij kopen al tientallen jaren de spullen bij deze winkel. Goede spullen, we worden altijd goed en vriendelijk geholpen en de service is uitstekend. Klasse winkel, geen vraag of we onze duurzame spullen misschien ergens anders moeten kopen.

P.Peters 07-11-2023

Zeer goede voorlichting bij aanschaf van een nieuwe TV.
Zorgvuldige aflevering en kundige installatie met aanwezige rand apparatuur.
Ook de uitleg van de bediening was duidelijk.

Emiel de Witte 07-11-2023

KLantvriendelijk en duidelijke uitleg over het product. Snelle en goede levering. Alleen is het niet duidelijk op de site hoe je de cashback moet terugvragen en eenmaal gevonden (na telefonisch contact) is me ook nog niet duidelijk hoeveel dagen erover heen gaan om dat bedrag ad Euro 100 teruggestort te krijgen.

Jan Kaljouw 07-11-2023

Vriendelijke medewerker, bestelling snel verwerkt en de volgende dag geleverd! gewoon top!!!

Martien 07-11-2023

zeer goede en correcte bediening.
Zeer goede service en voorlichting en begeleiding .
afspraken worden correct afgewerkt.
goede prijs en kwaliteit.

rene 07-11-2023

goeie en ruime keuze aan artikelen zeer vakkundig en goed personeel en de service
is werkelijk fantastisch zeer vriendelijke mensen zeker een aanrader

Vlissingen 07-11-2023

Onze koelkast werkt niet meer, uitgelegd wat er mankeerde bij maken afspraak. Monteur kwam, vroeg hoe oud de koel/vriescombinatie was. Het is no-frost. Monteur zei dat we hem moesten ontdooien, waarschijnlijk stukje ijs verstopt de doorgang. Klonk allemaal heel aannemelijk, gaan we ook doen. Was binnen 5 minuten weer weg, 60 euro aub!