Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miele wasmachine reparatie 16-04-2023

Goed te woord gestaan, komt afspraak na. Prijs was van te voren bekend. Prima service zonder verrassingen.

Rob 16-04-2023

Goed advies over de nieuw aan te schaffen wasmachine. Apparaat werd netjes afgeleverd en we kregen goede uitleg over het gebruik.

Frank 16-04-2023

Gericht advies. Snelle plaatsing.
Enige is dat in de winkel gekeken had moeten worden naar audio installatie, omdat dithered was.

H.Wint 16-04-2023

Zeer persoonlijke service. Uitstekende informatie en adviezen. Heel veel op voorraad en tegen lage prijs aan huis geleverd en geïnstalleerd waar nodig.
En heel belangrijk: Midden in de winkelstraat. Daar kan een BCC beslist niet tegenop !

Jan Stam 16-04-2023

In de winkel heel prettig geholpen met tekst en uitleg. De aflevering was precies op tijd en alles keurig saangesloten en afgesteld en de emballage werd mee terug genomen. Een aanrader.

Willem 16-04-2023

Goed en duidelijk advies bij het maken van onze keuze
Levering keurig en volgens afspraak.
Winkel met ruime keuze aan producten in St. Oedenrode.
Tevreden klant!!

Els Bruijn de 15-04-2023

Verkoper geeft goed en eerlijk advies zodat de gemakkelijker wordt gemaakt.
Levering volgens afspraak

Jan 15-04-2023

Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Men komt zijn beloftes na. Men heeft een ruim assortiment met een goede prijs kwaliteit verhouding

Antje 15-04-2023

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Snelle en deskundige levering. Voor vragen en advies kun je altijd bij hen terecht.
Ook reperaties worden vakkundig gedaan.

Jos en N 15-04-2023

Keurig geholpen en prima afgeleverd en geïnstalleerd. Kopen al jaren bij De Witte Hal Venlo.
Vertrouwd adres en goede service

Anoniem 15-04-2023

Wij hebben via bol besteld.
Electroworld heeft ons prima op de hoogte gehouden. De levering was precies zoals was beloofd.
Als we weer iets nodig hebben kijk ik eerst bij electroworld.

Danny 15-04-2023

correcte naleving van de afspraken.
Langs internet bestelling geplaats van een dampkap van 120 cm breed., aan een zeer goede prijs. (voor mij dan toch)
Vriendelijk en behulpzaamheid bij de afhaling.

Judith 15-04-2023

Je wordt er altijd vriendelijk en goed geholpen. De service is gewoon super netjes

Gerda van den Brink 15-04-2023

Van Rossem, electroworld
Het eerste voordeel is dat we niet stad en land af hoeven te gaan voor electronica. Fijn in onze eigen woonplaats gevestigd!
De service is altijd erg goed. Niks is teveel gevraagd.
Apparatuur wordt opgemeten zodat je de juiste keuze maakt en er niet naderhand achter komt dat iets toch net niet past.
Alles werd sneller geleverd dan wij verwacht hadden.
Een telefoontje; de koelkast is al binnen, kunnen we m zo komen brengen? Haha nou prima / fijn!
Zo gezegd, zo gedaan: binnen 10minuten stond ie voor de deur.
Wij hebben hier altijd hele goede ervaringen mee!

Nicolaas 15-04-2023

Goede voorlichting in de winkel door vriendelijke verkoper, ze nemen daar de tijd voor je!
Heb er al meerdere apparaten gekocht, snelle levering en goede prijsverhoudingen.
1 x service dienst nodig gehad en die is ook vriendelijk en correcte afhandeling!

J.van Berkel. 15-04-2023

Geweldig service. Reageren direct bij eventuele klachten en lossen die op.

C.F.(Perry) Steijvers 15-04-2023

Zeer klantvriendelijk en zeer deskundig advies en afspraken correct nakomen

Fam. Simons 15-04-2023

Goede hulp in de winkel bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine.
Eerlijke prijs bij lokale winkel.
Levering en installatie keurig op tijd en in orde.

H. Gerrits 14-04-2023

Zeer tevreden en zeer klant vriendelijk. Goed geplaats door keurig personeel.

V. Nykl 14-04-2023

Dinsdag wasmachine besteld woensdag geleverd ondanks drukte. Netjes aan geleverd en uit eigen beweging geplaats met de droger verwisseld zodat de deuren nu in logische stand staan. Kleinigheid? Wel leuk.

Lauren Dijkstra-Wubs 14-04-2023

Voor reparatie kies ik altijd voor rookes rietman ,vaak niet lang hoeven wachten, vakmanschap duidelijk en eerlijk meedenken zijn mijn reden dat ik voor hun kies .aankomende dinsdag word mijn nieuwe vaatwasser gebracht en gemonteerd

Lars 14-04-2023

Goed geholpen en advies gekregen door .... over de aankoop van een koffie machine.

E. 14-04-2023

Bij Van Rij wordt je heel goed geholpen. Geeft een fijn gevoel, verstand van zaken. Persoonlijke aandacht
Dit is zeker heel belangrijk in deze tijd.

TvR 14-04-2023

Alles verliep probleemloos en afspraken worden nagekomen. Alles naar wens en volgens afspraak

Ruud 14-04-2023

Perfecte beschrijving van het product in de winkel. Snelle levering. Product is bij ons thuis geïnstalleerd en oude product is verwijderd. Wederom nog tips waar je absoluut aan moet denken bij het gebruik. Dit alles is in de prijs inbegrepen.
Kunnen sommige grote winkeliers zich een voorbeeldaan nemen.
Wij kopen al jaren nergens anders dan bij Beckers in Maastricht.