Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 14-03-2024

Fijne hulp bij aanschaf tv. Goed gericht op kennisniveau van oudere tante. Waargemaakt, wat beloofd is.

Marcel 14-03-2024

De shop zag er goed uit, helaas was het fornuis wat ik voor ogen had niet in de winkel te bezichtigen. Wel werd ik goed geholpen naar aanleiding van mijn vragen.
Ik ben vooral tevreden over de levering. Dat is gedaan door deskundige medewerkers die het fornuis met vereende krachten naar boven sjouwden en zorgden voor een perfecte installatie van het inductiefornuis met oven.

S. Vermeulen 13-03-2024

Ik kan kort en krachtig zijn. De informatie is klip en klaar. In de winkel zijn wij prima geholpen. Levering thuis was volgens afspraak en is ook prima verlopen. Complimenten hiervoor!

Eef 12-03-2024

Ben zeer tevreden over de service meedenken van deze mensen. We zullen ook voor een ander apparaat kiezen voor deze winkel.

Hans 12-03-2024

Super service en snelle levering zoals we dat gewend zijn van de firma Cup in Arcen

Tover 12-03-2024

Zaterdag een koffiemachine van Jura gekocht, na heel goed en deskundig advies van Electro World Oost Souburg (AVA). Deze mensen hebben verstand van de artikelen die ze verkopen en weten dus waar ze over praten. Kortom als je op zoek bent naar elektronica ga eens op visite bij AVA elektro world in Oost Souburg een aanrader.
ps; de koffiemachine van JURA is een toppertje!

Bym 11-03-2024

Duidelijk verschil laten zien tussen de diverse apparaten en de installatie thuis was prima en met duidelijke tekst en uitleg

Frans 11-03-2024

Goede ervaring van vorige aanschaf, snel goede service en verstand van zaken gaf aanleiding weer aanschaf vaatwasser te doen bij hetzelfde bedrijf.
Weer prima service.

Henk Kloosterhof 11-03-2024

Snel geleverd, daarnaast nog een geschenk erbij geleverd. Product voldoet na verwarring

Erik 11-03-2024

Alle tijd voor de juiste info en uitleg. Hiermee de juiste beslissing en aankoop gedaan. Thuis afgeleverd en toelichting gekregen Super tevreden

Marion Franken 11-03-2024

Ik ben goed geholpen in de winkel alleen jammer dat er zoveel prijsverschil is tussen de winkel en internet. Heb naar mijn mening veel betaald en ook veel zelf gedaan aansluiting enz enige wat monteur heeft moeten doen is stekker aansluiten. Verder ben ik tevreden

Henk S 11-03-2024

Een winkel in de buurt met direct klantcontact is prettig! De firma KORTMAN Electroworld in Glanerbrug is daarnaast ook zeer behulpzaam en professioneel/inventief in het vinden van een oplossing! Perfecte service en installatie in een lastige situatie in ons huis. Dat weegt allemaal zonder meer op tegen de iets lagere prijzen bij internet kopen, zonder installatie, advies, service enz.

antoon van der wijst 11-03-2024

ze komen altijd de afspraken na /je word netjes behandelt / en een goede prijs

V jongeling 11-03-2024

Ik ben zeer tevreden omdat ik netjes en duidelijk via telefoon en ook in de winkel ben benaderd en ik duidelijke antwoorden op mijn vragen kreeg..
Ook ging de bezorging sneller dan ik had verwacht en namen ze de oude koelvriescombinatie mee terug en kreeg ik ook weer duidelijke uitleg over oa de extra verzekering (zonder extra kosten) en waren de bezorgers netjes en snel....

Ada 11-03-2024

Ik ben heel tevreden. Bekwame aardige mensen, ik koop er vaker i.v.m. de service en klantvriendelijkheid .

Stiphout Zandvoort 11-03-2024

Top service, goede duidelijke uitleg over de wasmachine en droger, en bij vragen nog, kan je altijd bellen.
Zeer klantviendelijk, behulpzaam, netjes werken en vrolijke prettige medewerkers.
Ik ben over een jaar, 50 jaar klant, de service blijft en is echt goed, ik ben ook zeer tevreden.
Een aanrader deze winkel, met vriendelijke mensen, en ik heb waardering voor hun inzet, echt Top.

JL van Belzen 11-03-2024

Heb er voor het eerst iets gekocht.
En ben heel te vreden op de manier ik ben geholpen, en het advies wat ik heb gekregen.
Dit is voor mij de winkel waar ik in de toekomst mijn spullen ga halen.
Hier staat de tevredenheid van de klant voorop.

Aad Snoep 11-03-2024

Via de site informatie vooraf verkregen over de quooker kraan. Daarna in de winkel prima voorgelicht. De monteur die de quooker kwam plaatsen was een op en top vakman, daarnaast ook nog eens zeer vriendelijk. Hij kon ons ook nog eens informeren over andere keukenapparatuur die we willen laten instaleren .

Bert van Asselt 11-03-2024

Altijd vriendelijk en deskundig. Fijne mensen met een zeer servicegerichte instelling.

Heleen 11-03-2024

Heel klantvriendelijk

Goede service
Alleen maar positief
vandaar dat wij een vaste klant zijn
En het andere mensen ook vertellen om daar je spullen te kopen

John Buurman 10-03-2024

Tot vandaag toe alleen gebruik gemaakt van de reparatieservice wat goed verloopt. Laatste reparatie is niet gelukt waardoor je de reparatiekosten terug krijgt bij aankoop van een nieuw toestel. Super aanbieding , een eerlijk advies en er wordt tijd genomen om tot een goede keus te komen.

Jan Broch 10-03-2024

Goed advies en goede service en duidelijke afspraken .
Al jaren klant bijdeze winkel

S 10-03-2024

Werd gelijk geholpen. Prima hulp en de meid die mij hielp was erg behulpzaam.

maribas 10-03-2024

keurige en moderne shop met vriendelijk en deskundig personeel. De TV die ik wilde hebben, was niet aanwezig en zou 7 dagen later binnen komen, doch werdt al thuisbezorgd na 4 dagen. Perfect.

Cees Quaak 10-03-2024

Wasautomaat had de geest gegeven, na reparatie procedure door AVA blijkt hij niet te repareren, nieuwe machine gekocht, binnen een dag geleverd en geïnstalleerd, oude machine mee terug genomen en voorrijkosten van de monteur gecrediteerd.
Goed assortiment, goed vakkundig advies en service, prijzen marktcomform.