Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G. Dam 12-05-2023

Vlotte en eerlijke bediening en een goede service. Al jarenlang een tevreden klant. Vriendelijk

frans smits, of onze naam .Verhoeven 12-05-2023

frans smits electroworld zit in het dorp. maakt waar wat ie beloofd en staat klaar voor z,n klanten. vakkundige mensen.!

Anneke 12-05-2023

Ik koop al 35 jaar al mijn apparatuur bij Grootaarts electroworld. en nog steeds meer dan tevreden!!! Vooral het deskundig advies en de service waardeer ik zeer. Ook snelle levering is zeer prettig.

David 12-05-2023

prima shop. apparaat dat ik terug kwam werkte niet of niet goed, ik heb toen een nieuwe gekregen ondanks dat ik geen garantie meer had.

Marc 12-05-2023

Bijna ouderwets goede service. Men neemt alle tijd voor je en wil niet Perse het duurste verkopen.
Grappig detail: op de site staat “bel gerust” ook dat is bijzonder tegenwoordig.

Frank Jansen 12-05-2023

Hele vriendelijke verkoper, heeft een hoge gun factor.
Deed ook nog zijn best om iets van de verkoopprijs af te krijgen bij Siemens en dat is ook gelukt.

lies 12-05-2023

Er is een goed service waarbij er mee wordt gedacht als je zelf niet weet welke keuze de beste is.
Ze zijn vriendelijk en bij latere vragen kan je ook altijd langs voor advies.

J. Beun 12-05-2023

Ik heb altijd goede ervaringen gehad bij AVA en dat was ook nu weer het geval. Een goede en begrijpelijke uitleg gekregen van iemand die duidelijk betrokken is bij zijn werk.

Peter de Jonge 12-05-2023

Wat een duidelijk advies gebaseerd op onze persoonlijke wensen. Verkoper nam alle tijd.

Hanekamp 12-05-2023

Top service en top monteur. E.e.a. liep wat uit door onvoorziene installatie uitdagingen. Maar de monteur is pas vertrokken nadat we een werkende, en weer schone keuken hadden. Gewoon top!

Laban 12-05-2023

Betrouwbaar en dicht bij huis voor eventuele zorg. De enige zaak voor huishoudelijke artikelen, zoals koelkasten, wasmachines etc.

Karin Tigchelaar 12-05-2023

Al jaren komen wij, volgens mij zelfs onze hele familie bij Rinze Hofman/ electro world. Prima service, vriendelijk, kundige en behulpzame mensen in de winkel zowel als wanneer zij bij jou thuis iets komen bezorgen of repareren‼️Toppers‼️

Andre 11-05-2023

Goed advies gekregen voor een inductie kookplaat. De plaatsing hiervan is ook heel goed verlopen. Erg tevreden hierover

Dennis 11-05-2023

Mijn eerste kennismaking met Electro World Barendrecht voor een storing aan onze wasdroger. Veel deskundigheid aan te telefoon. Na wat tips bleek de storing hardnekkig. Een monteur was snel ingepland en de storing heel deskundig verholpen. Het tarief is zeer schappelijk, wat altijd prettig is. Alles bijelkaar hebben ze aan mij een nieuwe vaste klant voor witgoed apparatuur. Top gedaan !!

Siemons 11-05-2023

uitstekende service; zeer klantgericht; geen standaard bediening maar toegesneden op de klant;, ruim assortiment; prettige bediening en dat al 52 jaar lang!

Roland van Helden 11-05-2023

Zaterdag wasmachine besteld, hierbij goed advies gehad en dinsdag al geleverd. Top!! Alleen jammer dat we nu de was weer moeten doen😉

J. van beek 11-05-2023

Goed advies en service. Fijn om gewoon naar en winkel te kunnen met deskundig personeel. Echt klantvriendelijk.

F. Filippo 11-05-2023

Prima afhandeling, afspraak en plaatsing, keurig op tijd.
Heel blij mee, bedankt.

Willem en Carla van Eijsden 11-05-2023

Altijd bereid om tijd te steken in vragen problemen etc. Bizonder professioneel en vriendelijk.

Henk Van Gulik 11-05-2023

Persoonlijke benadering erg service gericht
Rustige geduldige benaderingoplossingsgericht

Freddy 11-05-2023

Prima winkel, goede service en komen alle afspraken na.Keurige medewerkers.

C. hendriks 11-05-2023

Wij waren voor de eerste keer bij electro world Verberkt in Bakel een prachtige winkel met een buitengewoon klantvriendelijke ontvangst. We werden uitstekend geholpen met de juiste informatie en een kop koffie toe.
Ook de bezorging was perfect geregeld de oude koelkast + de verpakkingen werden allemaal keurig meegenomen. Electro World Verberberkt zeker een aanrader

Aron 11-05-2023

Twee installateurs zijn langsgekomen om een wasmachine te installeren op vier hoog. Ze waren vriendelijk, snel en op eerste indruk zorgvuldig.

AVA Oost souburg 11-05-2023

wij gaan al jaren naar deze winkel doordat we goed worden voorgelicht en goede afhandeling .

Daan Rijk 11-05-2023

Vaatwasser, onze beste vriend in de keuken had het begeven. Met spoed dus op zoek naar een andere, uitgekomen bij Ava Electroworld in Heinkenszand i.v.m een mooie Bosch aanbieding. Goed advies gekregen in de winkel en de andere morgen om 8h30 al geleverd, oude kapotte vaatwassers meegenomen. Prima service!