Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hedo 24-04-2023

Het is een kleine winkel, maar daardoor hebben ze alle tijd om uit te leggen wat de voor en nadelen zijn, van in mijn geval een wasmachine en een koelkast.
Het is daardoor in de winkel ook overzichtelijk, want er staan geen 30 wasmachines waar je uit kan kiezen.
Het was wel zo, dat wanneer ik een bepaald type had willen hebben, ze die ook konden bestellen.
Daarnaast houden ze de internetprijzen bij, waardoor je dus niet veel meer betaald.

A Buijtenhuis 24-04-2023

Fijne winkel en goed geholpen alleen vinden wij het aanbod in de winkel niet heel veel

André Busschers 24-04-2023

Goede adviezen ook met extra heldere toelichting. Verkopers beschikken over goede kennis van de producten

Hans 24-04-2023

Electro World Barneveld heeft vriendelijk en deskundig winkelpersoneel, maakt duidelijke afspraken en de monteur had in korte tijd de nieuwe koelkast geïnstalleerd, inclusief het omdraaien van de deur,
Kortom: een zaak waar je zaken mee kunt doen!

Diny Boxma 24-04-2023

Fantastische mooie en ruime winkel.
Heel veel keus. Heel vriendelijk personeel en professioneel, weet waar men over praat. Ook geweldig dat de wasautomaten aangesloten zijn. Je mag ze allemaal uit proberen. Dat is heel fijn als je iets niet weet wordt het gelijk uitgelegd. Alle lof voor deze zaak en het personeel.

Henk 24-04-2023

Zeer prettig en correct personeel.
Vakkundig werd e.e.a geupdated.
Deze wiinkel wordt al jaren door ons bezocht. En altijd tot tevredenheid/

jos 24-04-2023

vriendelijk en vakkundig geholpen. goed advies gekregen over aanschaf airfryer en led verlichting

J.T.Kuijpers 24-04-2023

Omdat ik vind dat je plaatselijke ondernemers moet steunen. Handig dichtbij en vriendelijk personeel.

D. Bril 24-04-2023

Vriendelijke ontvangst in de winkel, deze winkel bezocht op advies van een bekende. Duidelijke uitleg bij de wasmachine, die we uitgekozen hadden. Bezorging correct en na het vakkundig aansluiten een test uitgevoerd op de werking.

Hester van Amerongen 24-04-2023

Zeer tevreden, er wordt meegedacht en flexibel gehandeld naar de wensen van de klant. Heel fijn persoonlijk contact, geen negatieve punten te benoemen. Zelfs de bezorgers ongehaast en netjes de machine naar behoren geleverd en de oude mee retour. Een bedrijf dat wij zullen aanraden.

Nancy 24-04-2023

Electro World Oude Lashof in Denekamp. Goed, eerlijk advies in de winkel. Snelle levering. Bij problemen alle snelle service en reparatie. En het is ook voor het algemeen belang van een dorp of stad ontzettend belangrijk om zoveel mogelijk lokaal te shoppen!

Bert Boetzkes 24-04-2023

goed, snel en vakkundig. lokale winkelier met weliswaar hogere prijzen dan de webwinkels maar gemakkelijker ingeval service nodig is

Inge 24-04-2023

Prettige winkel waar tijd en aandacht is voor de klant. Tevens is er sprake van deskundigheid en denken ze mee in oplossingen.
Komen we zeker terug.

Henk 24-04-2023

Vriendelijk, professioneel en zeer netjes. Kennis van zaken in de winkel en bij installatie.

Marjo Vrösch 24-04-2023

Goede service, snelle handeling. Erg klantvriendelijk. Mooie winkel in de kern van het dorp.

Barbara Jochem 24-04-2023

We worden altijd goed geholpen. We kunnen ze overal voor bellen en nemen de tijd voor je, ook in de winkel. Ze hebben altijd goede tips en adviezen. Het personeel is zeer professioneel en behulpzaam.

JJDVisser 24-04-2023

We zijn al jaren klant van AVA in Oost-Souburg. Alle apparaten worden perfect afgeleverd. Wat opvalt is de service. AVA doet er alles aan om de klant te helpen. Een slepend probleem met een Miele Wasdroger (nog geen 2 jaar oud) is door AVA voortvarend aangepakt. En zo hoort het anno 2023. Service en vooral aftersales is de gouden formule voor een bedrijf. AVA heeft dat in ons geval prima in de praktijk gebracht.

Bernhard 24-04-2023

Vriendelijk personeel goed behulpzaam verstand van zaken zeker een aanrader bij familie en kennissen en voor een storing snel geholpen en zorgen voor een snelle oplossing

Margreet Pot 23-04-2023

Ze kennen de klanten en adviseren product wat bij je wensen past, ook als het niet om de duurste keuze gaat

Sebastiaan 23-04-2023

Wederom weer erg goed geholpen door vriendelijk personeel bij deze winkel. Voor mij een reden om niet online mijn producten te kopen maar bij deze winkel.

Klaas de Jong 23-04-2023

Prima sevice, goed nakomen van de afspraak en niet flauw met garantie als de termijn een poosje overschreden is.

Lineke 23-04-2023

Als altijd (al jaren!) zeer tevreden over de producten en service van Electroworld Weiden!

Pieter 23-04-2023

Al jaren stonden twee kapotte lampen te wachten op reparatie. Waar laat je dat doen, de cafe repair in onze gemeente bestond al niet meer. Bij de aanschaf van de wasdroger vroeg ik terloops waar ik die lampen zou kunnen laten repareren. Oh, hier, op dinsdag is er bij ons de reparateur kreeg ik als antwoord. meteen dinsdagochtend de lampen gebracht en binnen anderhalf uur kreeg ik een appje dat de reparatie gereed was. Nog diezelfde ochtend plaatste ik de lampen weer op hun oorspronkelijke plek in de huiskamer. Hoe tevreden kan je zijn met zo'n service.

Gerbert Scherphof 23-04-2023

Goede deskundige advisering.
Goede uitleg, vriendelijk, men denkt mee over de meest passende aanschaf.
Snelle bezorging en installatie.

Fam Drenthe 23-04-2023

Uitstekend geholpen bij de keuze voor een volautomaat espressomachine, goed voorgelicht, zeer klantvriendelijk. Zowel de voordelen als nadelen van het product werden benoemd.We kregen zelfs koffiebonen mee zodat we niet bij de super bonen hoefden te halen.