Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erwin 12-03-2023

Bij de bestelde pannen van BK zaten een paar schroefjes los. Hiernaast waren bij een paar schroefjes het inbus kopje dol. Waardoor het naderhand vastzetten van de schroefjes in de handvatten lastig ging.

Bij de bezorging via DHL had ik specifiek voor een bezorging op woensdag gevraagd. Ik kreeg de pannen op dinsdag.

Duink 12-03-2023

Niet alleen was het door mij gewenste product in voorraad, de winkelier was ook bereid het de zelfde dag bij mij thuis (8 km afstand, naastgelegen dorp) te komen installeren.

Tom 12-03-2023

Nette en snelle afhandeling van een probleem met onze inductie kookplaat.
Heb in het verleden meerdere aankopen gedaan en de levering en montage zijn daarbij prima verlopen.

butink 12-03-2023

snel en netjes geleverd, wasmachine top geïnstalleerd. zeer tevreden over het advies

H . van Sloten 12-03-2023

Zoals van ouds, weer vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij zijn mensen die nog graag in een winkel willen kopen om iets te zien , en daarbij graag ook geadviseerd willen worden. Bij de keuze van een tv werden we op de voor en nadelen gewezen, ook konden wij zien wat het verschil in beeld was . Top deze winkel is echt een aanrader.

J. Hagesteijn 12-03-2023

Uitstekende en die kwalificatie geef ik niet vaak. Zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen

Jacques Verheijen 12-03-2023

Prettig en deskundige uitleg bij aankoop etc .
Goede afspraken
Uitstekende afwerking bij bezorging.

Hans Roestenburg 12-03-2023

Binnen de week was mijn wasautomaat weer in conditie door de uitstekende manier van beoordeling en reparatie (schokdempers vervangen) van de monteur.

Ed 12-03-2023

Ik koop graag lokaal EW Brinkhuis geeft een goede service biedt een scherpe prijs dus daarom koop ik graag daar.

Mathijs 12-03-2023

Motivatie: uit eigen beweging.
Koptelefoon via de webshop besteld op een donderdag, zou de volgende dag bezorgd worden. De hele dag thuis geweest en niemand heeft aangebeld, ook over de bezorging was niets gecommuniceerd. Kreeg de volgende dag een mailtje dat ze geprobeerd hadden het te bezorgen maar ik er blijkbaar niet was. Raar. Ik kon het ophalen bij een filiaal in een andere stad terwijl er in mijn stad ook een is. Eigenaar van het desbetreffende filiaal was een aardige man. Hopelijk bij een volgende keer beter geregeld.

Harry Mulder 12-03-2023

Super service zowel bij mijn bedrijf voor het oplossen voor het probleem met de droger en de snelle levering van de droger als wel de snelle service bij de tv van mijn oude vader om de batterij en te vervangen in de afstandsbediening.. dezelfde dag nog. Super

yvonne 12-03-2023

altijd prettig geholpenen goed advies en de bezorgijng is ook perfect, monteur geeft goede uitleg en advies

Ad Verhulst 12-03-2023

16 jaar oude wasmachine kapot. Reparatie was te duur gezien de leeftijd van het “beestje”. Monteur nam de oude machine meteen mee. De volgende morgen naar de winkel en een nieuwe Bosch gekocht. Omdat er een plaatsingsafspraak was weggevallen, kon de nieuwe wasmachine direct geplaatst worden. Dus een super service. Omdat plaatsen, afvoer van de oude en kosten voor de monteur zijn inbegrepen, ook een betere deal dan via internet!

Frits Sanders 12-03-2023

Zeer goed geholpen en prima service en goede apparaten geleverd
Ik zou deze winkel (jan berkvens Boxmeer) zeker aanraden

Sabine 12-03-2023

Fijne winkel. Je wordt erg goed geholpen, er worden zaken voor je uitgezocht en er wordt meegedacht. Top service!

Loek 12-03-2023

Duidelijke afspraken , prima plaatsing van inbouwkoelkast, alles netjes op orde.

Fam.Beld. 12-03-2023

Was prima levering werd uitstekend uitgevoerd
Het was alleen iets later dan gepland
Ervaringen zijn tot nu toe goed.

Els Huijbrechts 12-03-2023

snel en eerlijk geholpen, door eerdere aankopen in deze winkel heb ik ervaren dat ze goede service verlenen

AS 12-03-2023

Keurig in winkel geholpen en bestelling geplaatst.
Snelle levering, oude vaatwasser retour, nieuwe gemonteerd en gecontroleerd en alles netjes opgeruimd.

Richard de Jong 12-03-2023

snel en goed en bijzonder vriendelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overeem 12-03-2023

Medewerker stelde goede vragen over wat onze wens was mbt aankoop laptop.

Goed advies gekregen.
Vertrouwd adres voor witgoed en aankoop laptops en dergelijke.

Dommanschet 11-03-2023

Hardwerkende MKB in een goedbevolkt Zeeuws dorp, altijd vriendelijk, altijd goedlachs zowel team als eigenaars, geen vraag te veel. To the point , kwaliteit voor alles en grondige kennis van wat ze verkopen. Een groot goed !

jeanne 11-03-2023

Kundige mensen en snelle levering.
Er werd ook geschoven met de tijd, omdat we weg moesten. Heel fijn.

Chris 11-03-2023

Goede voorlichting en een gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Plus steun aan de plaatselijke middenstand bij ons op het dorp.

Jolanda en Sjaak Janssen 11-03-2023

prettig geholpen, goed advies. We zijn dan ook al vanaf het begin van deze winkel klant en dat is al heel lang