Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam Schuitema 14-10-2021

Goede informatie webshop. Kwam overeen met info in de winkel. Werden fijn geholpen en er werd meegedacht.
Goede verhouding prijs / kwaliteit. De producten: een wasmachine en droger, werden netjes geleverd en geïnstalleerd. Goed gemutst personeel, altijd fijn!

Ton 14-10-2021

Door positieve reparatie-ervaring, Electro World Hoppenbrouwers, Etten-Leur bezocht ivm oriëntatie aanschaf nieuwe combi magnetron.
Door vriendelijkheid, goede info, aanbieding en snelle leveringsmogelijkheid direct tot aanschaf overgegaan van een Atag combi oven CX4692.
Inmiddels geleverd en geplaatst tot volle tevredenheid.

MAJ 14-10-2021

Duidelijk uitleg gegeven over de huidige mogelijkheden, voor- en nadelen van LED, OLED, QLED en Neo QLED.
De plaatsing van de nieuwe QLED TV was top.

Rick Schepers 14-10-2021

Zoals altijd een goed advies en prettige service. De winkel is overzichtelijk, met voldoende aanbod.
Ja het is wat duurder dan de grote winkels zoals BCC e.d. Maar de service en de persoonlijke bediening maakt dat we er graag winkelen.

Electroworld Breukers 14-10-2021

het is een gezellige winkel, je voelt je welkom, deskundig en vriendelijk personeel en ze proberen je altijd te helpen

Rob Snijders 14-10-2021

Deskundig advies, volledige installatie en goede nazorg. Oh ja, en vriendelijkheid .

Dike 14-10-2021

Wasmachine stuk. Mail gestuurd. Z.s.m. ingepland voor bezoek. Reparatie afgeraden i.v.m. kosten en leeftijd oude machine. In winkel uitgebreid advies welke nieuwe aan te schaffen. Goed uitgevraagd. Volgende dag geleverd. Wij blij.

Mike 14-10-2021

Absolutely superb customer service. Good advice in the store, good price on the machine we wanted and rapid delivery and installation. Couldn’t be happier. Will happily continue to use the store

M.Miener 14-10-2021

Een zaak waar ik al vele jaren koop en nooit teleurgesteld wordt. Ook de hulp thuis met installeren perfect.

Jeroen 14-10-2021

Gewoon top service

Klantvriendelijk, kennis in huis en neemt de tijd voor je

Elsbeth 14-10-2021

Goede uitleg om te komen tot een goede keuze en zeer snelle levering. In de ochtend gekocht, een paar uur later werd de wasmachine al geleverd.

Dianne 14-10-2021

Altijd goede service en vriendelijke medewerkers. Mocht je niet zeker zijn van je aankoop kun je deze op schouw meenemen naar huis en later terug brengen.

Monique Molenaar 14-10-2021

Onze Samsung TV van 7 jaar oud begaf het opeens; tijdens het kijken van een spannende film kwam er plots een oorverdovend lawaai uit het apparaat. Geluidskaart kapot, balen. Op zoek naar een nieuw exemplaar wisten we aan de hand van een test van de Consumentenbond al snel welke het moest worden, een LG van 43 inch - mooi 'klein' formaat voor ons. Omdat wij zelf geen helden zijn met het installeren van technische apparatuur kozen we niet voor de goedkoopste leverancier, maar voor Oosterhof Elektroworld uit Steenwijk. De monteur van Oosterhof kwam de TV op de afgesproken tijd brengen en heeft alles perfect geïnstalleerd en aan ons uitgelegd. Dat scheelde ons een hoop gestress, gezoek (en gevloek). Bovendien nam hij beide kapotte TV's, ook de oude die nog boven stond, weer mee terug. Perfecte service!

Johan 14-10-2021

Super snelle en correcte levering. Vooraf een telefoontje gehad over aflevertijd.

Tevreden klant 14-10-2021

De winkel is erg klantvriendelijk en probeert goed mee te denken over de wensen van de klant. Daarnaast is de service goed door thuis te komen installeren.

Remco 14-10-2021

Drieeenhuizen is op maandags gesloten. Ik stelde een vraag over een product voorraad. Hierop werd op maandag vrijwel direct geantwoord.
Er werd een alternatief geboden en meegedacht in het juiste model.
De bezorging en installatie kon meteen de volgende dag

J. Sporken 14-10-2021

Veel keuze, duidelijke en eerlijke informatie, niet opdringerig en vrijblijvend advies.

Een bewoner uit Barendrecht 14-10-2021

Vriendelijk en deskundig personeel nam voldoende tijd en gaf voldoende informatie over de aangeschafte produkten.

Electro world hamers Vught 14-10-2021

vertrouwd en vriendelijk personeel die goede uitleg geven en met je mee kijken wat het beste bij ons paste

gandalf44 14-10-2021

We zijn vaste klant bij Electroworld/van Dijk en qua service zijn we dus wel wat gewend. Dit keer werd onze 7 jarige droger gediagnostiseerd met een verstopte condensor, dus de moeite van het repareren niet waard. Vrijdag togen we naar de winkel om een nieuwe aan te schaffen en er werd al gewaarschuwd dat het wel even kon duren voordat hij werd bezorgd in verband met levertijden en een vol rooster. "Volgende week zit ik al vol", aldus de verkoper, "maar misschien..." Hij begon te bellen en (je gelooft het niet) de volgende ochtend (zaterdagmorgen dus, de dag dat er niet wordt geleverd) stopte de witte bestel van van Dijk voor onze deur met de nieuwe droger. Absolute klasse. Dat onderscheidt de vakhandel van de dozenschuivers.

W.A. van Sijl 14-10-2021

Prima service en goed meegedacht met mijn mogelijkheden en wensen. Het product is precies volgens afspraak en op tijd geleverd.
De monteur was deskundig, gaf goede adviezen en tips. Kortom geheel tevreden en blij dat ik naar deze winkel ben gegaan!

Mariska 14-10-2021

Fijne website. Erg goede fysieke winkel. Je krijgt meer uitleg over de verschillen dan op internet te vinden is.
Vriendelijk en deskundig personeel. Door de drukte duurde de levering iets langer dan wat ik normaal van ze gewend ben, maar dat was in dit geval geen probleem (wasdroger). Levering was netjes en wederom vriendelijk en deskundig personeel.

Ingrid 14-10-2021

Altijd tevreden geweest , goede service , goede uitleg over de aanschaf van de producten

Ellen 14-10-2021

Altijd alles komt bij hen vandaan. Goede service, prettig contact. Vertrouwd.

stro 14-10-2021

bij storing gebeld. zeer snel een monteur aan huis. en een goede beoordeling/ afwikkeling van de storing. zeer tevreden.