Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacolien Schröder 15-01-2024

Je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Je vragen worden netjes beantwoord. En technische specificaties worden ook goed uitgelegd. Bedankt voor de goede service, zoals altijd.

Gradje 14-01-2024

Goede, rustige inforrmatie in de winkel en kundiige installatie. Er wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen.

Yvonne 14-01-2024

Nette winkel met kundig vriendelijk personeel. Denken met je mee en zoeken naar een passende oplossing bij eventuele problemen.

Daniëlle Storm 14-01-2024

Fijne winkel waar je nog “ouderwets “ keurig geholpen wordt, en keurige communicatie met Christian,alles volgens duidelijke afspraken afgeleverd en geïnstalleerd.
Wij komen hier zeker terug.

Gijsbertina 14-01-2024

Radio Vos Elektro World is altijd al een betrouwbare zaak geweest en ben daar dan ook graag klant gebleven... Ook nu ik in Rotterdam woon.... Goede service en fijne mensen....

Hein 14-01-2024

De reparatie van onze combi-magnetron is zeer gunstig uitgevallen omdat er geen nieuwe onderdelen nodig waren maar opnieuw kalibreren van het bedieningspaneel was voldoende.

H. Bosch 14-01-2024

Prima levering. Zeker een aanrader. Vriendelijke bezorgers. Apparaat doet wat in de beschrijving beloofd word. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Loois 13-01-2024

Als je van plan was om bij Brenkman een koelkast te kopen omdat je ging verhuizen naar een appartement zonder inbouw apparatuur en je vervolgens een vriezer, fornuis en tv besteld dan zegt dat genoeg. De service en de bereidwillig om bij je thuis nogmaals uitleg te geven over hoe te wassen, te koken enz.
De winkel ziet er overzichtelijk uit en nijgt tot aanschaf .

G.J.Thomas 13-01-2024

Goede plaatselijke onderneming.
Winkelbediening kan klantvriendelijker.
Aflevering perfect.

Vini 13-01-2024

Prima service, snelle afhandeling en pas hoeven te betalen bij levering en aansluiting. Bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. Korte introductie vd werking vd wasmachine gekregen. Top winkel en lekker dichtbij huis!!

giel smits 13-01-2024

snelle en vakkundig geholpen. Tevens een mooi prijsaanbieding gemaakt . Ook was de service goed door het gekochte item keurig naar de auto te brengen.

Bernhard 13-01-2024

Ik ben vanaf het begin klant. De service is uitstekend en het personeel competent.

Marga Reuvers 12-01-2024

Interesse in de klant.
Klik met de klant
Zeer deskundig.
Heel erg enthousiast
Iemand die zeer veel van zijn werk houdt
Joost dank je wel voor je prettige benadering en alle tips die je ons gegeven hebt. We zijn heel erg blij met de soundbar.

L. De Koning 12-01-2024

Prima service aandacht voor persoonlijke situatie en deskundige medewerkers.8j

Mark 12-01-2024

Reparatie Quooker is prima uitgevoerd. Ook een lekkend slangetje werd nog even kosteloos vervangen.
Prima service. Zeer tevreden.

Conny den Heijer 12-01-2024

Wij konden gelukkig snel geholpen worden toen de vaatwasser er mee gestopt was. Helaas was het apparaat echt overleden. De monteur was vriendelijk, vakkundig en eerlijk. Adviseerde geen reparatie omdat de vaatwasser daar al te oud voor was. Nu sparen voor een nieuwe!

Paul 12-01-2024

Prima advies. Verkoper denkt mee met de klant en nam alle tijd voor ons. Eerst goed bespreken of nieuw aanschaf wel nodig was. Heel goed geholpen zoals altijd bij de Hamer in Apeldoorn.

Willem schaap 12-01-2024

Was altijd goed nu tegengevallen .Ik dacht dat ik teletekst kon ontvangen maar dat lukte niet . Ik heb gebeld ze zijn gekomen en konden het ook niet voor elkaar krijgen ,zijn weggegaan en niets meer gehoord .

tinga 12-01-2024

Vriendelijker, goede, service , niet te duur, goed bereikbaar,

Peter van Rooden 11-01-2024

De nektelefoon werkt perfect. Een prima aanvulling op mijn tv installatie. Vooral als het gehoor wat minder wordt.
De nektelefoon is niet storend voor anderen in de zelfde ruimte.

Piet Simons 11-01-2024

Altijd vriendelijk en meedenkend in wat je mogelijkheden en wensen zijn bij je aankoop.

Mohammed 11-01-2024

Steelstofzuiger gekocht wegens niet op voorraad heb ik telefoontje gekregen dat ik er iets betere stofzuiger mog neemen voor de zelfde prijs. Top winkel dichtbij Den Haag

Stan goosen 11-01-2024

Dik tevreden ‘s morgens besteld en ‘s middags in huis top voor de volgende aankoop ga ik weer naar van Boxtel Galder eerste klas service

Peter 11-01-2024

Je wordt prima geholpen met veel ervaring, het installeren van het product wat ze thuis komen doen wordt zorgvuldig gedaan en netjes uitgelegd.

Noud 11-01-2024

Opvallend dat we mooi even de gelegenheid kregen zelf rond te kijken voor een wasdroger. toen de verkoper zag dat we stonden te twijfelen vroeg hij of hij kon helpen. Hij heeft het verschil uitgelegd tussen diversen drogers van hetelucht tot warmtepomp. Na zorgvuldig advies hebben wij onze keus gemaakt en de volgende dag om 12:00 werd droger geleverd en aangesloten.
Compliment aan het personeel van de Witte Hal Reuver.