Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ferwerda Mariet 18-12-2023

Plezierige adviezen, goed luisteren naar wat ik graag wilde en ben heel tevreden met de “koop”.

Erica Solingen 18-12-2023

We hebben een mobiele verwarming gekocht van inventum.
Heerlijk warm op de werkkamer zonder dat de CV de geledigd aan moet.
Goede service en advies.

René 18-12-2023

fijne mensen. goede service.staan altijd voor je klaar.prima prijs. wat wil je nog meer.

Michelle 18-12-2023

Vriendelijk personeel, eerlijke uitleg, snelle levering, goede service, tweehoog nieuwe wasmachine geïnstalleerd, oude wasmachine meegenomen. Fijn 'menselijk' bedrijf, daar waar de klant nog koning is, service hoog in het vaandel staat en waar men nog bekend is met 'ons-kent-ons. Ik betaal liever nu iets meer en ben geen bestelnummertje maar een persoon. Het gevoel van een menselijke klant met een eventuele service aanvraag is dan niet in geld uit te drukken.

Marry 18-12-2023

Jaren lang klant.Zeer goede service en uitleg . Zeer klantvriendelijk.
Zowel mondeling als telefonisch. Niets is teveel

rijken 17-12-2023

De verkoper leefde zich in in mijn vraag en dacht mee droeg diverse mogelijkheden aan

Robert 17-12-2023

Prima service. Medewerkers die meedenken met de klant en voor advies iemand langssturen om de mogelijkheden te onderzoeken die passend zijn voor een goede oplossing.

correcte afhandeling 16-12-2023

er was eerlijke communicatie ondanks niet beschikbaar zijn van onderdeel, snelle service, correcte afhandeling

D aarts 16-12-2023

Vriendelijke mensen goed geholpen en mijn bestelling was er heel snel de monteurs waren vriendelijk en snel met plaatsen bedankt

Jan Joossink 16-12-2023

Wíj vinden het een heel fijne winkel.
Personeel geeft goed advies en service.

Uschi de Lange 16-12-2023

De klant is bij Elektro Hammer nog Koning
Super service van begin van de aankoop tot de installatie .
Het bedrijf is een aanrader.

Emile 16-12-2023

Zeer tevreden over mijn bestelling. Vooral over de installatie van mijn vaatwasser. Vriendelijke en kundige monteur. Dit kom je nog maar zelden tegen.

Ver St. 16-12-2023

We zijn heel goed geholpen in de winkel door een supervriendelijke verkoopmedewerker.
Hij had ruim de tijd voor ons en heeft ons heel goed heeft geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden!

h de kok 16-12-2023

zeer vriendelijk behandeling en vakkundig zowel in de winkel als bij het bezorgen

timo delwig 16-12-2023

prima service, ook de nalevering ging snel, gaan hier zeker weer heen als we iets nodig hebben

M 16-12-2023

De levering was prima, ervaren mensen die onze inbouw koelkast kwamen plaatsen. Super tevreden.

Anoniem 16-12-2023

Goed advies gekregen en ook over een alternatief product. Ze hebben veel kennis van electrische apparaten.

G.Albers 16-12-2023

Ben heel tevreden met de aanschaf van deze televisie toestel hij voldoet helemaal aan onze eisen.

Anja 16-12-2023

Fijne winkel met goed personeel. Veel keus en duidelijke uitleg. Snelle levering.

leon 15-12-2023

klantvriendelijk,goede service,goede voorlichting en uitleg.ben er vaker geweest voor iets te kopen of uitleg te vragen.ook makkelijk om pasfoto s te maken voor id of rijbewijs.

Middelkamp 15-12-2023

Na een telefonische bestelling is ons product een dag later bezorgd en geïnstalleerd.
Dit gaat alleen in goed vertrouwen en eerlijkheid dat je van Brillman hebt.
Brillman is een kleine winkel maar heeft een vertrouwde service die grote winkels niet hebben.

h verkooijen 15-12-2023

duidelijke uitleg ,snel en vlot geprogrammeerd,vakwerk geleverd en netjes afgewerkt wij zijn zeer tevreden en bevelen deze zaak ten zeerste aan

blingrid 15-12-2023

bij storing van de wasmachine bleek de monteur een zeer klantgerichte probleemoplosser

Jaap 14-12-2023

De service monteur stond dezelfde dag nog op de stoep. Helaas was de wasmachine niet meer te repareren maar werden de onderzoekskosten bij aankoop van een nieuw apparaat in mindering gebracht.
Vanwege de prima service de nieuwe machine bij AVA electro gekocht. Keurige voorlichting in de winkel zodat we een goede keuze konden maken. De volgende dag werd de machine al geleverd.

T.v.d.Berg 14-12-2023

Goede service, meedenken, altijd bereid te helpen, Heel fijne samenwerking !!!