Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

André 10-12-2022

2 dagen na bestelling netjes geleverd niets op aan te merken alleen hadden we van de levering geen bericht gekregen toevallig waren we thuis anders had hij voor niets voor de deur gestaan en dat is zonde van de tijd en brandstof dus als tip ! neem even de moeite een berichtje te sturen wanneer product geleverd wordt.

Nas 10-12-2022

Goede service, monteur werkt netjes, prima vaatwasser geleverd, echte aanrader.

Rudi 10-12-2022

Nette shop, overzichtelijk ingedeeld. Duidelijke uitleg over artikel. Tijdig geleverd en het geheel op een correcte manier aangesloten.

Leo 10-12-2022

Prachtige Hisense televisie aangekocht. 5 jaar garantie. Thuis gebracht en X heeft de televisie helemaal top geïnstalleerd. Zelfs de gehoorapparaten van mijn man perfect aangesloten zodat hij kan streamen. Al met al een hele goede service.

Sofie 10-12-2022

Voor 17.00 besteld volgende dag in huis is niet nagekomen. Telefonisch contact opgenomen om een leverafspraak te maken. Dit is wel nagekomen binnen de afgesproken tijd. Tv is netjes geleverd en tevreden over het contact.

N8cole 10-12-2022

De Hamer is al jaren een hele goede winkel met medewerkers met ervaring. Ik ben zeer goed geholpen met het maken van de juiste keuze. De aflevering en installatie is zeer professioneel en vriendelijk.

Monique Diederen 09-12-2022

Geweldige service , alles top aangesloten en ook goed uitgelegd hoe alles werkt . Suoer fijn dat hier nog de tijd wordt genomen voor de klant.

Prins 09-12-2022

Fijn bedrijf met goede service. Al jaren een begrip in Meppel en omstreken.

W van den Bighelaar 09-12-2022

De shop is in onze gemeente, dat is van alle kanten een voordeel . Levering is goed en goede service.

Arie Euwijk 09-12-2022

Winkel is niet fysiek bezocht.
Via de telefoon en email elkaar geïnformeerd en een keuze gemaakt.
In overleg een datum van levering gekozen.
Kort samengevat; luistert oor, gepast advies en nette prijs, bezorging op tijd en (gemonteerd) afgeleverd.
Prima verzorging van de binnendienst en buitendienst ( niet te vergeten)

Jeffrey 09-12-2022

Product besteld waar bij stond “voor 17:00 besteld, morgen in huis”. Het was iets na vijven, dus ik ging er vanuit dat het twee dagen later bezorgd zou worden. Maar nee hoor. En ook geen communicatie over een langere levertijd. Dus ik had per e-mail contact gezocht, maar Electro World heeft daar nooit op gereageerd. Uiteindelijk meer dan een week na besteldatum pas mijn product ontvangen. Die vertraging kwam niet door de bezorgservice maar door Electro World. Waardeloze klantenservice. Ik ga hier zeker niet nog een keer bestellen.

Wim 09-12-2022

Goede producten voor een lage prijs, goede service door aardig personeel en op correcte wijze thuis bezorgd.

Gerda Martens 09-12-2022

Ik ben heel goed geholpen inde winkel, en de plaatsing van de droogtrommel was uitstekend. Heb ook goede uitleg gekregen en de mensen waren heel vriendelijk

C en N 09-12-2022

Jan Berkvens electroworld is voor ons al veel jaren een zaak waar je goed en vakkundig geholpen wordt.

Dolly 09-12-2022

Er kan qua klantvriendelijkheid, behulpzaamheid, eerlijk en goed advies, servuceverlening en snelle levering van producten geen zaak tegenop! Misschien kost het dan wat meer dan bij de grote prijsknallers, maar dat betaalt zich ruimschoots uit in de goede service.

Maureen 09-12-2022

Goed snel en vriendelijk service! Zowel in de winkel als van de mensen die de koelkast kwamen brengen

Hans en Jose Grootenhuis 09-12-2022

Wij zijn al 30 jaar een tevreden klant bij Bas Baake electraworld.
Goede en snelle service.

A. Verschuren 09-12-2022

ik heb al verschillende malen jullie advertenties in de gaten gehouden. En ik heb goede berichten gehoord van de lipreclame van eerdere klanten pluspunten dus. daarbij is het gemakkelijker dergelijke winkels bij je in de buurt te hebben in je eigen dorp dus ga zo door klanten krijg je niet die moet je verdienen.

E.S. Broertjes 09-12-2022

Het betreft hierbij contact met de reparatie service. De reparatie is in een kort tijdsbestek verholpen de monteur was vriendelijk en vakbekwaam.

A. Bal-de Quelerij 09-12-2022

Bij aankoop krijg je uitgebreid advies, en wordt je zo klantvriendelijk mogelijk geadviseerd!

Van Gerven Chaam 09-12-2022

Goede service en informatie van vakbekwame mensen. Diverse apparaten via hen betrokken en altijd goede info vooraf en aftersales service.

Patrick Smit 09-12-2022

Klantvriendelijk. Goede en snelle afhandeling. Betrouwbaar en servicegericht.

Wachsmann 09-12-2022

prima service van deze winkel, goede uitleg van het product, vriendelijke medewerkers

B. Koeslan 09-12-2022

Goede en correcte service, vriendelijke bediening, hebben lang moeten wachten maar zijn tevreden over het product.

Viktor 09-12-2022

Fijne winkel met een groot assortiment, veel fijner dan bijvoorbeeld de mediamarkt waar niemand je herkent. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk en denken mee. Ik raad dit bedrijf zeker aan