Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joke Lammerink 11-07-2023

Super goede klantvriendelijkheid en deskundigheid! Ook de levering en installatie van een product is echt optimaal!

Meike 10-07-2023

Top service. Ontzettend goed geholpen, geadviseerd en zelfs de laptop volledig gebruiksklaar gemaakt. Prima prijs!

Ton Janssen 10-07-2023

Er was ons beloofd dat specialisten de koelvriescombinatie zouden plaatsen Bij binnenkomst hebben ze op 2 plaatsen de voordeur beschadigd Bij het verwijderen van de oude koelviecombinatie hebben ze de grondplaat van de kast beschadigd Bij het plaatsen van de deurpanelen zijn niet alle schroeven erin gedraaid zodat de afwerking ook te wensen overlaat De gene die de koelvriescombinatie kwamen plaatsen waren er gehaast omdat ze nog naar 4 andere plaatsen moesten gaan Ik wilde eerst geen review geven maar ik heb me toch bedacht misschien kunnen ze er iets van leren

JHJ van Lieshout Voorstveld 40 5427jg boekel 10-07-2023

wij zijn al jaren een tevreden klant duidelijke informatie bij koop.
goede monteurs in dienst.
hoede service.

H Mulder 10-07-2023

Drieënhuizen Electro World is voor mij de enige zaak in Amersfoort en omgeving waar ik al mijn elektrische spullen koop. Ze zijn fantastisch in verkoop en service. OOk kan ik altijd terecht met vragen, zij weten de antwoorden.

Marleen Hinskens 10-07-2023

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg, komen de afspraak na.
Dit bedrijf is al vele tientallen jaren bekend als een degelijk betrouwbaar bedrijf in onze plaats.
Ook de installatie van het apparaat een 10. Was zeer complex om te installeren en dat is heel goed gelukt.

A. Vlijm 10-07-2023

Zeer tevreden, goede service en deskundige verkoper en installateur. Geen verkooppraatje maar echte informatie. Absolute aanrader.

Ashley 10-07-2023

Koop hier al een tijdje mijn witgoed artikelen, de service en persoonlijke aandacht zijn super. Er wordt mee gedacht met de klant, en krijgt ook via de mail een snelle reactie terug.

Alexandra Koolmoes 10-07-2023

Ik zat in een probleem. Koel/vries combinatie deed het op vrijdagmiddag niet meer. Gelijk naar de winkel gegaan. Showmodel stond een half uur later geïnstalleerd in mijn huis. Toppers zijn jullie. Dank jullie wel voor de snelle actie en service.

Michaël Lentze 10-07-2023

Super klantvriendelijk. Bij mijn vader ging de koel-vriescombinatie stuk en moet vervangen worden. Het was een superwarm weekend. In de winkel adviseerden ze voor de vervanging en dat was zeker niet de duurste.
Diezelfde dag stonden de mensen van Stadhouder klaar om een nieuwe koel-vriescombinatie te plaatsen.

Frans Kosterman 10-07-2023

Hier wordt je keurig, en deskundig geholpen. Waar vind je dat nog?
We zijn door André geadviseerd.

g t j Alberda 10-07-2023

Hele goede service en niets is teveel en als er iets met het gekocht artikel kan je altijd langs komen of een afspraak maken

Jan Piek 09-07-2023

Uitgebreide informatie in de winkel gekregen, en ná bestellen binnen vier dagen - op zaterdag - de koelkast geleverd én perfect ingebouwd.

Hildebrand 09-07-2023

Deze winkel is zeer betrouwbaar! Het personeel is uitermate vriendelijk en betrokken en staat als het enigszins kan direct voor je klaar. De service is dan ook geweldig. Kundige, vriendelijke, hulpvaardige medewerkers. Vaklui! Het kan niet anders dan dat Ramon de eigenaar van de zaak goed voor zijn personeel zorgt en zelf is hij een grote kanjer! Eigenlijk een 10 waard in de waardering.

Bert 09-07-2023

Lokale middenstand, die ik graag ondersteun. Goed advies (ook ter bevestiging van mijn eigen keuze).

Marina 09-07-2023

In de woonplaats, mocht er iets zijn dan kan je makkelijk naar de winkel. Ze staan bekend om de goede service. Inmeten en plaatsen door zeer nette en aardige mannen.

Rodger 09-07-2023

Vakbekwaam, vriendelijk, uitstekend(e) advies en service ook na aanschaf. Goed assortiment en prijzen zijn hiervoor heel reeel en rechtvaardigt de soms iets hogere prijs meer dan.

Rudy en Monique Tip 09-07-2023

Adequaat geholpen, monteur kwam snel, probleem snel vastgesteld, kostenopgaaf gekregen en daardoor konden wij beslissen wat te doen laten repareren of een nieuwe wasmachine aan te schaffen!

JH 09-07-2023

Uitstekende zaak met prima service. Koop al jaren bij electroworld. Goede voorlichting.

C.Biesheuvel 09-07-2023

Vriendelijk ontvangst . Direct herkenning bij binnenkomst ( wanneer je hier eerder bent geweest ) .
Vragen of het artikel wat je eerder gekocht hebt bevalt.

S Rozema 09-07-2023

Prima service en een keurige installatie van onze tv met een duidelijke uitleg

Bert 09-07-2023

Super goede en erg snelle service, nog dezelfde dag.
De monteur stond er binnen een uur.

Henk Loef 09-07-2023

Top winkel nemen altijd even tijd voor je
En kom je voor een tv zeggen ze nee hoor is nog geen verschil met degene die je al hebt
Maar dan ga ik toch weer met een mooie fan de deur uit
Ze hebben altijd wel weer iets leuks staan
Hoop dat jullie nog lang in Abcoude blijven zitten
Ga zo door
Groet Henk Loef

Tony 09-07-2023

Kom er al jaren, altijd zeer goede service en zijn zeker up to date producten. Mooie nieuwe ingerichte winkel ziet er gelikt uit.ze weten waar ze over praten. Echt mooi familie bedrijf. Waar vind je dat nog !

Sam 09-07-2023

Top service wederom ! snel een correct Tom en Rolf weten wat service verlenen is tegen een goede prijs