Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

peter 19-05-2023

Gezocht op internet maar in de winkel gekocht .werd door de verkoper goed voorgelicht .

Ank 19-05-2023

Zeer oplossingsgericht en klantvriendelijk bedrijf.
Op de bestelde airfryer bleek 2 weken levertijd te zitten, in overleg een andere kleur besteld.
Deze werd vandaag door Electro Word AHC van Ommeren thuis bezorgd.

Sjoerd 19-05-2023

Je wordt goed geholpen en er wordt meegedacht over welk product beste bij je past. De service en levering is heel goed en snel.

Laura 19-05-2023

Een organisatie die nog weet wat service is. Direct na bestelling een telefoontje om een afspraak in te plannen voor levering. Niet een dagdeel thuis blijven maar een range van een uur. Heel fijn! Wasmachine is netjes gemonteerd met extra uitleg en de oude namen ze gratis mee. Ga zo door

Adri & Servé 19-05-2023

Een dikke 10! Vanaf het eerste contact in de winkel tot en met de uiteindelijke aflevering en iinstallatie zijn we goed en vakkundig geadviseerd, geholpen en naar voller tevredenheid behandeld. Was het maar overal zo!

Jeannette 19-05-2023

Enthousiaste, meedenkende medewerkers. Snelle levering en bezorging en aansluiten op de afgesproken tijd door twee keurige medewerkers van Van Leeuwen.
Apparatuur nog niet gebruikt maar dat komt wel goed.

Simone 19-05-2023

Elres is geen gewone winkel, hier werken helden! Ik heb een vaatwasser besteld ter vervanging van mijn oude, zonder op te meten hadden ze de juiste te pakken. Bij de installatie binnen een week van de bestelling, kwamen ze erachter dat een buis achter de vaatwasser lekte, en gelijk dezelfde dag hebben ze een loodgieter gestuurd. Ze regelden gelijk een nieuwe afspraak voor de volgende werkdag en XXX plaatste de vaatwasser. Ineens bleek dat de oven het niet meer deed, en Dennis heeft de hele oven en keukenkastjes leeggehaald om de losse stekker weer vast te krijgen die lastig verstopt zat in mijn inbouwkeuken. Hij had ook een elektricien kunnen sturen maar hij heeft het zelf gedaan. Ik zou dit zelf nooit gedaan hebben gekregen en op iemand anders had ik zo een lange tijd moeten wachten. Alles in de keuken sluit super goed aan, werkt goed, en ziet er netjes uit. Dit zijn echt helden die verder gaan dan een andere electro / witgoed winkel. Zodra een ander deel van mijn witgoed het begeeft ga ik weer naar Elres!

Karel Dellebeke 19-05-2023

Klantvriendelijkheid is al jaren vanzelfsprekend, Twee weken op zaterdagmiddag om 15:58 uur de winkel binnengestapt. (sluit om 16:00 uur) Meer dan voortreffelijk geholpen, vragen beantwoord en een afspraak gemaakt voor reparatie. Geen enkel moment de indruk dat we niet welkom waren. Reparatie van de wasmachine 3 dagen later vakkundig uitgevoerd. Kortom hospitality en vakmanschap gaan bij AVA Electro hand in hand!

A.H.E van Loon 19-05-2023

Meedenkend in mogelijke oorzaken, oplossingen
Oplossing van storing snel en zeer deskundige uitvoering.

Vincent Kruys 19-05-2023

Op zondagavond onze espressomachine kapot. Paniek, geen koffie! Direct een nieuwe uitgezocht en willen bestellen bij Breukers. Het lukte mij niet om die in het winkelwagentje te krijgen, doos te groot? Toen hebben we het contactformulier ingevuld met het verzoek ons niet te lang zonder koffie te laten zitten. Op maandagmorgen heeft Breukers ons gebeld om het apparaat dezelfde middag te leveren. Ze nemen het oude apparaat mee, en indien gewenst de doos/verpakking van de nieuwe ook. Dit jaar hebben ze voor paar centen onze vaatwasser gerepareerd. Dus repareren gaat boven nieuwe aanschaf, wat bij onze defecte espressomachine niet meer mogelijk was.

Wim Bontenbal 19-05-2023

Voel Electro World gekozen omdat we hele goede recensies van bekenden hebben gehoord. Bij het bezoek aan de winkel op de Thomsonlaan Den Haag, namen ze inderdaad alle tijd voor ons en deden hun best om onze wensen te voldoen.

Ralph Van Den Berg 19-05-2023

Ontzettend vakkundig werk verricht. Altijd eerlijk en correct. Toppers de mensen bij Kreutz.

Peter Veenswijk 19-05-2023

Bijzonder aardige mensen. Goed geholpen en uitgebreide uitleg gekregen, net zolang tot ik het begreep. Zeer aan te bevelen!

Wim Stal 19-05-2023

Ik kwam voor een radio-ontvanger omdat Ziggo geen radiosignaal meer faciliteert. Op mijn vraag wat ik moest doen als de installatie niet zou lukken, kreeg ik te horen dat Electroworld Stadhouder dan zou helpen. Op mijn vraag of dat gratis was, werd mij gezegd dat er voorrijkosten ad. €59,95 in rekening zou worden gebracht. Ik gaf aan het apparaat dan maar retour te geven. De installatie is door een fout in de handleiding maar ternauwernood gelukt.

Marjan 19-05-2023

Fijne en goede uitleg in de winkel van het personeel .
Snelle levering en plaatsen van het witgoed .
Wil je kwaliteit dan raad ik deze winkel aan .

van lipzig 19-05-2023

service en advies waren uitstekend we zijn heel goed geholpen wel zou ik bij verkoop vermelden dat er 30 € afleverkosten bij komen

Vosse- ten Broeke 19-05-2023

Omdat het dicht bij is en goede kwaliteit heeft en de survice goed is.Je kunt altijd komen en dan komen zij thuis om alles nog eens uit te leggen.

hans van scheijen 19-05-2023

Ik vond de we snel tot een afspraak konden komen.
De monteur heeft de storing snel verholpen.

Van de poel zundert. 18-05-2023

Voldoende keuze goede uitleg over het product wat je wilt kopen.
Men verteld de voor en nadelen van het product wat je wilt .
Vriendelijk personeel deskundig en niet opdringerig.

Ed Verwer 18-05-2023

Super snelle service, klantvriendelijke medewerkers en uitstekende (technische) service. Ben blij dat ons probleem met onze wasdroger zo snel en vakkundig is verholpen en de kosten zijn enorm meegevallen. Dankjewel Electro World REE-ZO Duiven.

Iersel 18-05-2023

Prima advies en goede service.
Afspraken worden netjes nagekomen .
Extra top: had nog een vraag over onderhoud van een oven die ik niet bij hen gekocht had en werd meteen geholpen waardoor oven ook weer top is

Fam van Dam 18-05-2023

Aardige mensen en goede services en kennis van verschillende apparatuur zowel in Katwijk als in Oegstgeest

Hein 18-05-2023

Keurig geleverde TV, na enige dagen een leen-TV beschikbaar te hebben gesteld. Nieuwe TV prima ingeregeld achtergelaten.

Ajax volgend jaar kampioen 18-05-2023

Omdat ik verhuisd ben heb ik een beroep gedaan op Duynstee Electro World Sassenheim. Een vriendelijke en kundig monteur heeft mij fantastisch geholpen met het aansluiten en in werking stellen van de bij Duynstee gekochte apparatuur. Zowel de televisie, geluidsapparatuur en de Wifi verbinding zijn probleemloos met elkaar verbonden en doet het uitstekend. Zonder de hulp van Duynstee Electro World had dit mij zelf niet gelukt. Hartelijk dank daar voor. M.vr.gr.

steegwubs 18-05-2023

vriendelijke benadering. deskundig advies. komt afspraken altijd na. goede service.