Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Duynstee 10-01-2024

Nette overzichtelijke winkel, groot assortiment, voldoende parkeergelegenheid in naaste omgeving, nette bediening.

Jan Jochems 09-01-2024

Duidelijke en goede uitleg over het nieuw aan te kopen product(en), snelle en correcte (thuisbezorg)service!

Rob van 't Veer 09-01-2024

Recentelijk bij Hartelust een TV gekocht en nu dus een wasdroger. Ook nu weer een luisterend oor vwb onze wensen en een daarop afgestemd gedegen advies. Als klant voelden we ons andermaal meer dan welkom en gewaardeerd. Ook over vervolgens de levering en plaatsing van de wasdroger niets dan lof. Kortom: ik kan Hartelust een ieder aanbevelen.

Henry 09-01-2024

Vriendelijk te woord gestaan in de winkel,eerlijk en duidelijk advies,vakkundige monteurs bij installatie,zeer tevreden!.

Katja 09-01-2024

Goed advies, snelle levering en goed meegedacht toen ik aangaf dat ik tv op een beugel wilde hangen, kreeg ik er extra schroefjes bij voor het bevestigen!

R.Rijkers 09-01-2024

De wasmachine van mijn vader (92) ging stuk. Firma Electro World Bunschoten heeft in 8 dagen, vlak voor Kersttijd, een nieuwe geplaatst en geïnstalleerd. Top hoe men dit zo snel doet, vooral omdat men contact zocht toen de gekozen machine niet voorradig bleek te zijn. Het aangeboden alternatief doet de was prima en nog water- en energie zuiniger ook. Klasse.
Dank voor deze ouderwets goede service.

Cees 09-01-2024

Goede inlichtingen -vakkundige uitleg over het product.
Meerdere producten gekocht.
Fijn personeel.

Peter ten Dam 08-01-2024

Prima advies,alleen vrij lang wachten voordat men aan de beurt is ,omdat vrij lang met andere klanten bezig is.
Vooral vervelend als men producten wil kopen die gelijk meegenomen worden.
Zou dat zeker bij drukte en in het weekend beter aanpakken.
Verder altijd vriendelijk en goede service.

Cees Geerkens 08-01-2024

Monteur is een uithangbord voor de zaak, deskundig, vriendelijk en correct. Afspraken werden keurig na gekomen. Kortom ik ben erg tevreden.

Oss 08-01-2024

Zeer vriendelijk personeel die goed advies geeft en hele goede service levert.

freek albers 08-01-2024

vriendelijk personeel goede uitleg en fijne service komt afspraak na blijf wel klant

Danielle 08-01-2024

Super geholpen met de keuze voor een combioven, netjes op de afgesproken tijd geleverd en geinstalleerd.

GP 08-01-2024

Altijd goede service. Al jaren vaste klant en nog nooit aanmerkingen gehad. Super voor elkaar!

Jos 07-01-2024

hier een wasmachine en droger gekocht. keurig netjes geholpen door medewerker, goede uitleg van beide machines. de voor en nadelen werden benoemd. direct afspraak gemaakt voor het bezorgen van de machines.

Gesje 07-01-2024

Hoi ,

Ik ben heel tevreden met mij aankoop de levering was heel snel en de medewerkers zijn heel erg vriendelijk . Ze denken met je mee en geven goed advies . Dit bedrijf is zeker een aanrader .

Pjer 07-01-2024

goed en deskundig advies gekregen in de winkel te Bergschenhoek.Apparaat voldoet aan de verwachtingen

a van kessel 07-01-2024

altijd netjes geholpen, personeel is vakkundig geven goed advies over de aanschaf van een apparaat.

Cindy 07-01-2024

Erg vriendelijke mensen,netjes gebeld voor een afspraak,en met 2 dagen had ik mijn machine thuis staan.
Top service!

Ditta 07-01-2024

Altijd goede en persoonlijke service bij Electroworld Hagedoorn. Deze x via internet besteld en thuis geleverd, kon achteraf betalen. Wederzijds vertrouwen dus.

Jolanda 06-01-2024

Voor electroworld gekozen omdat de winkel in onze woonplaats gevestigd is. Goede keuze geweest want vriendelijke medewerkers en goede service. Hartelijk bedankt.

Marius Verbaarschot 06-01-2024

Electro world Verberkt in je eigen dorp, dan ga je daar naartoe, ook omdat je zeer vriendelijk en deskundig behandeld word, met directe vervanging van nieuwe scheermesjes in mijn scheerapparaat.

A. Slingerland 06-01-2024

Wij zijn super goed geadviseerd in de winkel bij het kopen van een smart tv . De jongeman deed veel moeite verschillen te laten zien in beeld en geluid. Ook was de verkoper heel geduldig toen we erg aan het twijfelen waren. En blij met de uiteindelijke keuze. Topwinkel !

Fam Nieland 06-01-2024

Poortman Oude Pekela.Vakkundige zaak. komt afspraken na. Goed advies. . Bijna 40 jaar trouwe klant.

Gerard 06-01-2024

Mooie winkel, lekker dicht in de buurt, vriendelijk personeel, levering volgens afspraak, geen aanbetaling noodzakelijk

Rauf 05-01-2024

zeer tevreden over de klantenservice en goede begeleiding bij de keuze van het juiste product