Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robbert Kleine Schaars 29-10-2023

Super vakkundig personeel dat me vriendelijk en goed heeft geholpen met het maken van de juiste keuze. Ze hebben een goede en snelle levering waarbij alles ging zoals vooraf afgesproken.

Nana 28-10-2023

Fantastische service aan huis ! Ze hielden zelfs rekening mee dat ik in de nachtdienst zat en hebben meteen in de vroege ochtend bezorgd! Super blij !

Henk van Es 28-10-2023

Vriendelijk , behulpzaam personeel. Geven goede uitleg en advies en zeer goede service.

Jan Pieter 28-10-2023

Prima zaak
Goed advies en vriendelijk personeel
Zaken zoals deze moet je zuinig op zijn

Lyan Berlijn - Ploumen 28-10-2023

Heel klantgericht van de keuze van het product tot de levering. Leverancier (met name eigenaar) denkt mee geeft advies en is heel kundig. Last but not least prettig in de omgang.

Mevr Geelen 28-10-2023

Geweldig geholpen morgens gekocht en middags in huis.
Super personeel goede uitleg niets om aan te merken
Klasse we kopen daar alles

Janna 28-10-2023

Super service alles netjes geleverd en geïnstalleerd. In de winkel wordt er goed advies gegeven over de apparatuur die het beste bij je past. Bedankt electro world de Rouw!!

De Rooij 27-10-2023

Goed en prettig en vakkundig geholpen. En als er iets niet duidelijk is wordt het rustig en goed uitgelegd.

Patricia 27-10-2023

Duidelijk aan de telefoon, komen afspraken na, zetten zich goed in en doen moeite. Helemaal prima!

Michael van Gerven 27-10-2023

Geweldige winkel, altijd goed geholpen en vriendelijk personeel. Ik en mijn familie komen altijd terug. Ga zo door!!

Groetjes Michael

Wil en Helma ter Horst 27-10-2023

Altijd vriendelijk en goed geholpen. Wij kiezen bewust voor service en kwaliteit. Dat weten we ondertussen ruim 30 jaar.
Never charge a winning team

Corrie 27-10-2023

Een bedrijf dat nog weet wat SERVICE is.
EEN AANRADER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A 27-10-2023

Onze wasdroger was op .
Dus na de winkel voor een nieuwe .
Netjes geholpen en duidelijke uitleg gekregen van het product wat we kochten .
De volgende dag geleverd en netjes geinstaleerd de wasdroger door de monteurs die ook erg vriendelijk waren .
Wij zijn een tevreden klant en komen er zeker weer terug voor de volgende aankoop.
Voor aanschaf voor nieuwe aparaaten raden wij deze winkel aan

Mevr Baecke 27-10-2023

Vriendelijke benadering , goede uitleg over het product , en vlotte levering ! Top !

Kees Jan 27-10-2023

Telefonisch een wasmachine besteld en prima advies gekregen.
Bezorging en aansluiting thuis ook keurig uitgevoerd.

chrissie 27-10-2023

ik ben heel erg tevreden over de topkwaliteit monteurs die mij betrouwbaar en professioneel van dienst zijn bij het verhelpen van storingen aan afwasmachine, wasmachine, droger, oven, koelkast, kortom alle produkten die ik bij dit bedrijf in mijn huishouden heb aangeschaft. ook de winkel in hillegom is qua personeel deskundig en vriendelijk - ik blijf hier mijn huishoudelijke apparatuur aanschaffen en heb een hoge pet op van de deskundigheid en professionaliteit van deze vakmensen.

Verbrugge 27-10-2023

Vakkundige en behulpzame voorlichting door vriendelijk personeel.
Prima [product keuze mogelijkheden.

Dolf Westen 27-10-2023

goede uitleg gekregen over de inkoop over mijn nieuwe diepvriezer no frost,,, En werd snel en vakkundig geleverd!
ol ben blij met electroworld

San 27-10-2023

We zijn uitstekend geholpen in de winkel.
De levering en aansluiting van de tv was ook uitstekend.
Toen er een week later toch nog wat mee was kwam er direct een ziet vriendelijke monteur die alles keurig heeft opgelost.

Erik Smit 26-10-2023

Vriendelijk personeel, goed advies en de prijzen werden vergeleken met het internet!

Beil 26-10-2023

Je wordt hier altijd goed en snel geholpen, goede service en goed afgeleverd!

P 26-10-2023

Personeel heeft verstand van zaken en je wordt altijd goed geholpen. O ja, de koffie smaakt ook goed.

Roela 26-10-2023

Het is heel fijn om een goede advies en een vriendelijke medewerker te spreken. En zeker goede aflevering van de product,en de plaatsing ervan.En de oude meenemen plus de verpakkingsmateriaal. SUPER

Ronny 26-10-2023

Top Winkel met veel keus en Klant vriendelijk.je geven je goede uitleg en bezorgen meestal al binnen 1 dag als er spoed mee is

Hannie van Hees 26-10-2023

Goede service, klantvriendelijk, product gevonden dankzij zoektocht personeel .