Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B. ten Lande 07-04-2024

Bijzonder klantvriendelijke medewerkers. Top!!!!
Goede uitleg over het te kopen product.
Levertijd zeer kort.

Divers 07-04-2024

TV gekocht in winkel in Helmond. Van te voren goed voorbereid. Binnen 10 minuten was de deal rond.
Vervolgens een aantal dagen netjes afgeleverd door Electro World/ Wout van Vlerken. Ook netjes geïnstalleerd.

PBI 06-04-2024

Goede begeleiding en enthousiaste medewerkers met kennis van zaken.
Zetten je aan het denken met diverse merken met hun voor en nadelen.

Wendy van de Port 06-04-2024

Ik ben er pas geweest omdat ik O.a. op zoek was naar een goeie stofzuiger. Er werd rekening gehouden met mijn budget en de medewerker liet mij alles goed zien! er werd ook ruim de tijd genomen om samen met mij te kijken naar de mogelijkheden voor de andere producten die ik in de nabije toekomst nodig heb. Er werden geen dure dingen aangesmeerd, maar gekeken naar mijn haalbare doelen. De sfeer was rustig en gezellig en heel graag kom ik hier terug nadat ik weer wat centjes heb gespaard.

Piet van de POL 06-04-2024

Wij voelen een vertrouwd gevoel bij Elektro World Van Ommeren. Worden goed te woord gestaan en worden goed geïnformeerd over het product dat wij willen kopen. Kortom, wij zijn tevreden klanten!

De Mooij. 06-04-2024

Wij hebben voor electroworld Oegstgeest gekozen omdat het een mooie winkel is met vriendelijk personeel, de website is heel goed. De levering van apparatuur is fantastisch.

Huug Vooijs 06-04-2024

Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers ze gaan niet we voor alle problemen zijn opgelost!!
Een winkel waar je graag terug komt.

Faouzia Harraz 06-04-2024

De monteur kwam de volgende dag al en heeft de reparatie naar behoren uitgevoerd

Straver 05-04-2024

Allereerst ben ik heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel, en heb ik goede adviezen gehad, er werd mij verteld dat de wachttijd wel lang kon gaan duren maar dat viel mij uiteindelijk erg mee, de klus in huis is naar alle tevredenheid gedaan, de mannen waren zeer vriendelijk en aardig, en werkte hard door, Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden

Babe 05-04-2024

fijne winkel, hier kun je terecht met je vragen,je wordt altijd goed en vakkundig geholpen.

Twan 05-04-2024

Prima netjes geplaatst en volgens afspraak geleverd, nog iets meer waterpas gezet na plaatsing maar ik ben erg precies

Debbie 04-04-2024

Vriendelijke en kundige monteur.
Snelle service en reparatie. Nogmaals bedankt!

Elektroworld Radio Bakker 04-04-2024

Snel en goede uitleg van het te kopen product en uitstekende service Wie koopt er niet bij Radio Bakker

Ellie 04-04-2024

Hele fijne winkel waar de klant nog koning is waar ik al bekend mee was sinds mijn vorige aankoop.

T.Sherman 04-04-2024

Dit is in mijn dorp - ze zijn erg behulpzaam and gaan de extra mijl om je te helpen. Wij hebben veel hier gekocht voor in huis en zijn altijd tevreden. De reparatieservice is ook top!

Jan Leenders 03-04-2024

Jullie medewerkers zijn top. Wees er zuinig op. Ze ruimen alles op en nemen alles mee. Ze zijn vriendelijk.

Corry Franken 03-04-2024

Ik kies deze shop al bijna 40 jaar. Altijd super service. Altijd super uitleg. Altijd alle tijd en geduld...om ev meerdere keren uit te leggen. Of duidelijke verschillen van artikelen te tonen of te demonstreren.
En vriendelijkheid, klantvriendelijkheid...TOP.

Rosita 03-04-2024

In de winkel goede uitleg gehad Thuis alles netjes aangesloten. Zeer klantvriendelijk

G van Engelen 03-04-2024

altijd vriendelijk met duidelijke uitleg en advies meer heb je niet nodig als leek op dit gebied

Toos Van Balkom 02-04-2024

Snelle diagnose en het verhelpen van het probleem met de vaatwasser
Nette en vriendelijke monteur

Ella 02-04-2024

Bevestiging en levering van product duurde lang en pas veel later kreeg ik de factuur toegestuurd.

Toos Van Balkom 02-04-2024

Snelle diagnose en het verhelpen van de storing van de vaatwasser.
Nette en vriendelijke monteur

Sjaak 02-04-2024

ElectroWorld Loon op Zand: topwinkel met prima service! Koffiemachine gekocht met goede uitleg .

Tooske 02-04-2024

Heel snel geholpen besteld en nog geen week erna in huis bezorgt en oude mee genomen alleen hadden ze mij kunnen zeggen dat er extra kosten voor aansluiten/ bezorgen bij komen op rekening

Ouwehand 02-04-2024

Vriendelijk deskundig en betrouwbaar personeel. Alles gaat zoals tevoren is afgesproken.Top