Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herman Smits 12-02-2022

Mooie winkel, alles goed opgezet. Personeel zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg. Ze nemen de tijd om je te helpen. Echt een top winkel. Aanrader voor andere.

A.J van Dam 12-02-2022

Ik ben naar geheel tevredenheid geholpen! Goed informatie, alle vragen beantwoord. Gebruik klaar gemaakt. Vriendelijke en alle tijd voor je.

Erik van Faassen 12-02-2022

Goed service, hartelijke mensen, afspraak is afspraak. Nette prijs. Kundig.

Peter 12-02-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het lokaal
is en omdat de benadering en adviezen van het personeel top is!

Zoetemelk 12-02-2022

Is wel handig om bij hun te kopen, als er dan iets mee is kunnen zij het voor je in orde maken. Als je een wasmachine online koopt heb je dat niet.

J c brand 12-02-2022

Geven een eerlijk advies en delen ook gelijk mede dat de levertijd langer is dan in het verleden

Monique Verkerk 12-02-2022

Snelle reactie via telefoon en na het snel inplannen van de reparatiedatum en tijdstip ook daadwerkelijk afspraak nagekomen.

JW 12-02-2022

Goede info gekregen voor het te bestellen product (Sonos radio). Was niet in voorraad in de winkel en was onduidelijk hoe de leveringstermijn zou zijn. Echter de volgende dag gebeld en stond de Sonos klaar. Prima geregeld.

ed petersen 12-02-2022

onze wasmachine was stuk, de monteur constateerde snel het euvel en bestelde het onderdeel. De reparatie ging snel en soepel. Zijn erg tevreden over de afhandeling

J,A. Schraets 12-02-2022

Het artikel was niet voorradig. Ik kreeg een bericht nadat het was aangekomen. De zending was precies wat ik gevraagd had.

Frans 11-02-2022

De winkel is een overzichtelijke ruimte en de exploitant staat bekend om de goede service die wordt verleend en betrouwbaarheid. In de shop staat ook de klantvriendelijkheid, bij het personeel op een hoog niveau. Tevens het advies en voorlichting over een product, voor aanschaf, is erg goed.

Dave van de Ven 11-02-2022

Tijdens bezoek aan de winkel duidelijke uitleg gekregen over de keuzes en samen tot de ideale wasmachine gekomen. Deze was voorradig en werd enkele dagen met de juiste service geïnstalleerd op de zolder. Alles is netjes opgeruimd en we konden de wasmachine direct gebruiken.

P.h 11-02-2022

Zeer goed geholpen met goede uitleg en supersnelle levering met installatie van de wasmachine

Margaret Maas 11-02-2022

Super goed geholpen. Zowel in de winkel als thuis. De inductiekookplaat paste niet maar dat probleem is geweldig opgelost.

Gerard 11-02-2022

Duidelijke voorlichting in de winkel, goede voorlichting van medewerkers bij leverantie

Peter W 11-02-2022

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Nemen alle tijd om alles uit te leggen. Koop hier graag.

Dick 11-02-2022

Via kieskeurig.nl zijn we aan dit adres gekomen. De service was goed. Prettige communicatie. De levering duurde iets langer maar dat was doordat er meerdere klanten het product wilde ivm hoge korting en drukte. We zijn tevreden over de levering en het product. Zeker een aanrader!

Oscar Bunnik 11-02-2022

Fantastische service, voor een prima prijs! Dit kom je niet vaak meer tegen.

Monique 11-02-2022

Prima personeel,vriendelijk, goede uitleg. Snelle levering van tv en wasmachine

A van Dieren 11-02-2022

Uitstekende service. Duidelijke uitleg en snelle lke levering en plaatsing
Gekocht bij Visser te wapenveld

Molenkamp 11-02-2022

Top winkel is Breukers, medewerkers met kennis van zaken. Nemen alle tijd voor iedere klant en denken mee met je.

Milou 11-02-2022

Vriendelijk personeel en kennis van zaken, wij zijn goed geadviseerd en geholpen! Daarnaast meedenkend over de aankoop en levering ervan.

Juliusvdwesten 11-02-2022

De heren van electroworld waren zeer kundig en behulpzaam. 10 met een griffel.

De Jong 11-02-2022

Monteur is vriendelijk en aardig. Ik heb alleen een andere prijs betaald als wat de afspraak was. Heb gebeld met medewerker maar nog nils vernomen. Verder is de service orima, zoals altijd !!!!

Sjaak 11-02-2022

Wij kopen al vanaf jaren 70 regelmatig iets bij Vogel in Vlaardingen en dat deden ook onze ouders
hier uit blijkt wel dat wij zeer tevreden zijn over deze zaak met zijn medewerkers.