Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Jacobs 11-04-2023

Sinds we in Haaren wonen hebben we deze zaak ontdekt. Iedereen is en was er altijd vriendelijk.Afspraken komt men goed na.

Marion 10-04-2023

Vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel. Goede uitleg, mooie demo. Snelle afspraak en levering van het product.

janetta van der voorden 10-04-2023

Werd leuk en spontaan geholpen in de winkel , met alle informatie die ik nodig had voor mijn aankoop . De levering van de wasmachine was ook heel netjes en vakkundig , uitleg was duidelijk . Dus gewoon top

Duke 10-04-2023

Het bleek tijd voor een nieuwe vriezer want de oude was een grote stroomvreter. Via internet wist ik eenvoudig uit te vinden welke zuinige vriezer wij moesten hebben. Electroworld kon hem leveren. De productie van Siemens (Duitsland) blijkt niet helemaal op rolletjes. Electroworld belde me ruim op tijd dat de levering uitgesteld moest worden. Rond de verwachtte levertijd wordt ik gebeld en hij kom op zaterdag al geleverd worden. De bezorger was zeer vriendelijk en heeft goed geholpen de vriezer op zijn plek te krijgen. Dikke voldoende, ook de prijs 😃

Tom 10-04-2023

uit het verleden weet ik dat ik deskundig advies krijg vandaar dat ik opnieuw naar de winkel ben gegaan. Ondanks dat ik verder weg woon.

Auk 10-04-2023

Ik werd erg snel en vriendelijk geholpen en kon het artikel (een strijkijzer) meteen mee naar huis nemen omdat het op voorraad was.
Ik heb voornamelijk voor deze winkel gekozen omdat het slechts 2 minuten lopen is, maar vooral ook omdat ik erg tevreden met de service.
Vriendelijk, meedenkend personeel.

Harrie 10-04-2023

De winkel is niet erg groot, maar de sfeer is goed, deskundig advies en zeer goede service.

W&L 10-04-2023

Snelle en correcte levering van de wasdroger toen de oude defect bleek. Goede uitleg van het gebruik en de mogelijkheden van de droger.

Zozijn 10-04-2023

Goede service voor onze clienten!!
Top Bedrijf in Vorden en begrip voor mensen met een verstandelijke beperking.

A J 10-04-2023

Ben naar de winkel in Harderwijk gegaan, keurig geholpen. Ging ook vrij snel en mooie prijs/kwaliteit verhouding. Wellicht melden dat er geld bijkomt voor thuisbon-kopie.

Martijn 10-04-2023

Werd gebracht en helemaal netjes neergezet en geïnstalleerd! Leuke bezorgers en fijne hulp in de winkel!

E Verwijmeren. 10-04-2023

Na klacht over het wasmachine, kwam monteur en heeft alle opnieuw afgesteld en onderhoudstips gegeven. Nu draait hij weer geweldig tot mijn tevredenheid.

Wim 10-04-2023

Het plaatsen van de apparatuur ging wat vlug stonden niet waterpas en op gelijke hoogte heb dit zelf aangepast meneer was wel vriendelijke en kon goed vragen stellen over apparatuur.

Janssen 10-04-2023

We waren opzoek naar een nieuwe televisie. Na een vriendelijk ontvangst in de winkel, zijn we keurig te woord gestaan en goed geïnformeerde over diverse soorten en de bijbehorende functie mogelijkheden. Uiteindelijk waren we het snel eens en hebben we een keuze gemaakt. Deze was uit voorraad leverbaar en hebben deze voor een mooi bedrag aangeschaft.

Tamara Kalkman 10-04-2023

Onze eerste Jura gekocht. Zeer vriendelijk geholpen en goede uitleg maar ook een mooie prijs en service

C.J.Heeg- de Willigen 10-04-2023

Persoonlijke service , alle aandacht voor een goede uitleg bij aflevering,gewoon heel plezierig!
Netjes afgeleverd en geplaatst, kortom zoals het hoort en je het fijn vindt.

Hans Weber 10-04-2023

bijzonder snelle service en uitstekend vakmanschap! Bovendien erg vriendelijke monteurs. De vaatwasser nog niet geprobeerd, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Davelaar Arjan 10-04-2023

Personeel zeer vriendelijk en gaan professioneel tewerk. Nadat hij zijn werkzaamheden had verricht werd alle rommel de gemaakt werd opgeruimd.

karel 10-04-2023

De winkel ziet er goed uit en overzichtelijk en de verkopers vriendelijk het naar huis brengen van de wasmachine zijn heel netjes afgeleverd en in de winkel werd er al gezegd moest je nog vragen hebben bel ons maar op want service staat bij ons hoog in het vaandel deze winkel van electroworld in hulst kunnen we zeker aanbevelen

Leonard 09-04-2023

Onze magnetron was kapot en bleek niet meer te repareren. Een model paste in de ruimte van de vorige. In de winkel goed voorgelicht over de nieuwe magnetron, installatie en de levertijd. Inmiddels geplaatst dat vlot en kundig is gedaan. Heel fijn zo'n winkel om de hoek.

Annemiek van Leeuwen 09-04-2023

Goede service als er iets besteld of gerepareerd moet worden. Altijd klantvriendelijk.

Carmen 09-04-2023

Fijne winkel waar ik al jaren kom. Goede service en vriendelijke mensen. Prima assortiment, en als er iets niet is kan het besteld worden.

Jeroen 09-04-2023

goede service en meedenken met de klant.
Nergens voor weglopen en zorgen dat het gehele proces soepel verloopt.

Saskia 09-04-2023

Ik ben goed geholpen, de levering was vlot en een goede service. Helemaal prima!

Sonja 09-04-2023

Betrouwbaar adres voor witgoed, goed advies en uitstekende inbouw-service, tot in de puntjes verzorgd!