Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tang 21-04-2023

Goed geholpen door de verkoper. Goed en deskundig advies voor een wasdroger. Dit is de eerste keer dat ik in deze winkel iets heb aangeschaft. Direct positief. Droger werd netjes op de afgesproken datum en tijd bezorgd en geïnstalleerd. Een tevreden klant!

H. Lankamp 21-04-2023

Niet online, maar in de winkel (Roetgerink Enter) zelf gekozen en gekocht. Goed, eerlijk en deskundig advies. Ons vaste adres, ook voor reparaties.

t van den elst 21-04-2023

aanschaf van wasmachine en wasdroger in voorjaar 2021, snel en goed geleverd en aangesloten. prettige snelle service. nette monteurs en goed advies. bij onderhoud deze maand snelle komst en advies.

fam A.Leenhouts 21-04-2023

zoals van ouds duidelijke uitleg over de aankoop en vakkundig afleveren van het geheel

Angela 21-04-2023

Heel goed geholpen in de winkel en na een dagje heb ik nog iets aan mijn bestelling kunnen veranderen. Heel vriendelijk.
En de mensen hebben mijn spullen naar boven gesjouwd en mijn oude apparaat meegenomen.
Ik heb ook goed advies van ze gekregen. Heel fijn! Top! Heel erg bedankt!

Sandra 21-04-2023

Fijn aan deze winkel:
- ze nemen de oude apparatuur mee en je hoeft deze niet bij de deur klaar te zetten (dit in tegenstelling tot bij diverse andere bedrijven).
- goede uitleg in de winkel
- denk mee in mogelijkheden
- zeer vriendelijk personeel

Familie Hendriks 21-04-2023

Erg goed en snel geholpen door..., ik had een magnetron nodig voor mijn ouders. Magnetron werd thuisbezorgd, aangesloten en de oude weer meegenomen.

Dianne 21-04-2023

Prettige service
Zeer behulpzaam
Site is duidelijk
Het installeren en uitleg is Super!

PeterR 21-04-2023

Netjes op tijdgeleverd en ook netjes geplaatst.
Tot slot goede uitleg over de nieuwe app8.

Hans van mourik 21-04-2023

Wij komen ons hele leven al. Een topzaak met hele goede service. Goed en vriendelijk en bereidwillig personeel in en buiten de winkel

Ton Mens 21-04-2023

Eigenlijk simpel, we kopen er al meer dan 30 jaar alle huishoudelijke artikelen en die worden als het moet naar volle tevredenheid geïnstalleerd. ook de kinderen schaffen hier de wasmachine koelkast e.d. aan.
nooit een probleem en dus nooit een discussie en als klant wordt je keurig bij je naam genoemd.
Eerlijk en vertrouwd.

Teake 21-04-2023

in de winkel, altijd goed, persoonlijke benadering en vakkennis
bezorgen en instaleren, deskundig en plezierig

Fam. Rojer - van Vught 21-04-2023

Ons hele leven al, schaffen wij onze elektrische apparaten aan bij fa. Hoppenbrouwers in Udenhout. Ook nu weer onze nieuwe keramische kookplaat. Snel besteld en vlot en vakkundig geïnstalleerd.

joan 21-04-2023

Geweldige service, super aardige mensen, nette schone winkel, snelle levering!! Prijstechnisch aantrekkelijk, en vooral niets aansmeren maar de keus van de klanten accepteren.

Khdeboer 21-04-2023

Poortman uit Oude Pekela heeft een prima service en ze komen hun belofte na. Eerlijk en betrouwbaar advies.

Fred 21-04-2023

Grote vakkennis, betrouwbaar advies, hulpvaardig, prijs-kwaliteit. Ik had een probleem met connectie tussen Denon versterker, Televisie en Apple TV-kastje. Verbindingen zijn gelegd en problemen opgelost.

E van Zeijl 20-04-2023

Snelle service bij reparatie
Een witgoedwinkel in de buurt met vriendelijke mensen en goede uitleg van produkten.

E. Silva 20-04-2023

Bestelling gedaan en betaald.
1 deel geleverd andere deel niet. Ben nu 2 weken verder en niemand kan mij vertellen waar mijn bestelling blijft. Personeel kan dit ook niet navragen???
Heel bijzonder

Gré Swama 20-04-2023

Ik ben al jaren heel tevreden over deze winkel. Altijd keurig geholpen en de service is ook prima

Sarineke 20-04-2023

Super vriendelijke mannen en service! We kwamen bij het plaatsen en installeren van mijn nieuwe wasmachine erachter dat er grote scheuren in mijn gasslang zaten. Ze hadden een nieuwe gasslang bij en hebben deze gelijk vervangen. Ik ben helemaal tevreden!

Hans 20-04-2023

Alle hulp en ondersteuning gekregen bij aankoop van tv. Plaatsing tijdelijk toestel ging erg snel. Installatie nieuwe tv perfect geregeld. Alle lof voor mefewerkers

Maria 20-04-2023

De medewerkers hebben kennis van zaken en geven goed advies. Altijd een snelle levering en nette installatie. Een zaak waar je vol vertrouwen aankopen kunt doen.

Esther 20-04-2023

Had een kapotte wasmachine in het weekend. Maandag middag kon er direct al een monteur langskomen en die heeft het euvel direct gerepareerd. Pro actieve benadering en snelle service.

Harry 20-04-2023

Snelle en goede service tegen een zeer redelijke prijs. Binnen 2 uur ter plaatse en gerepareerd.

wim 20-04-2023

helemaal top en heb niets aan te merken uitstekend geholpen had ook niets anders verwacht.