Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 04-01-2023

Ons apparaat deed het niet goed meer. Zonder terughoudendheid kregen we een splinternieuw apparaat.

S 04-01-2023

Zeer goede ervaring gehad bij Electro World Hagedoorn (Meppel). Wij werden geholpen door een vriendelijke man en hij heeft ons goede adviezen gegeven. De service was top! Ook de levering ging goed; alles is op tijd geleverd. Hier komen wij zeker weer terug.

A.A.M. Sein 04-01-2023

De site ziet er goed uit. Duidelijk en overzichtelijk. Goede uitleg bij voorlichting in de winkel De bezorging keurig verzorgd en vriendelijke mensen die dit verzorgden. In en keer gezegd, ik ben tevreden.

B Brosens 04-01-2023

In deze winkel word je altijd goed geadviseerd en de service is echt geweldig. Ik kom hier graag en kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Elly de Kock 04-01-2023

Ik heb voor
van Amelsvoort gekozen omdat zij een uitstekende service geven.
Dit is mijn ervaring sinds ik in 1969 in Oisterwijk kwam wonen.

JUB Holland 04-01-2023

Topservice als het gaat om reparatie! De vaatwasser in de kantine gaf een storing aan. Telefonische ondersteuning gekregen om apparaat te resetten. Toen dit niet lukte hebben we direct een afspraak met de monteur ingepland. De monteur kwam 1 dag later al langs. Storing kon gelukking snel verholpen worden.

Annita 04-01-2023

Klantvriendelijk, goede kwaliteitsproducten, prima prijzen, snelle levering en bovenal fantastische service!

C.F.B. de Vries 04-01-2023

Vriendelijk en deskundig en met een uitgebreid assortiment zodat kiezen een plezier is

Benny Soplantila 04-01-2023

Wat vind jij van deze shop?
In de winkel werd alle moeite genomen om ons een gefundeerde keus te laten maken.

Waarom heb je voor deze shop gekozen?
Door eerdere ervaringen uit het verleden was het voor mij geen twijfel mogelijk.

Wat vind jij van de gebruiksvriendelijkheid van de site?
Ik vond het heel overzichtelijk en klantvriendelijk.

Was de levering in orde?
Het tijdstip was zoals afgesproken en het plaatsen en aansluitend vlot en zonder problemen.
De uitleg van deze wasmachine aan een ouder persoon zou iets beter kunnen door te verifiëren of de uitleg begrepen is.

annie 04-01-2023

fijne winkel,,vriendelijk personeel vlotte levering. en goede service ik zal in de toekomst zeker weer voor deze winkel kiezen.

Marcel 04-01-2023

Goed uitgelegd en de wasmachine kwam dezelfde middag nog de monteur legde alles goed uit en deed goede tips voor de wasmachine

Max 04-01-2023

Denken mee. Kennen de klant. Gericht op service. Wij zijn tevreden
Mooi hier op het dorp.

Diana Kerstens 03-01-2023

Deze winkel heeft klantvriendelijkheid en service heel hoog staan. Prijs/kwaliteit helemaal oké en fijn dat wij deze winkel in ons dorp hebben. Dit alles bij elkaar hebben wij daarom voor deze winkel gekozen om een nieuwe droger aan te schaffen.
De ene dag gekocht en de andere dag geleverd. Superservice dus en met goede uitleg over het gebruik van de droger.

Loes 03-01-2023

Goede uitleg in de winkel, meedenken welke droger en heel vriendelijk. Bezorging en aansluiting door deskundige vakmensen.

Motivatie / beoordeling 03-01-2023

Een goede winkel hebben een duidelijk uitleg gegeven van de liebherr vriezer heel vriendelijke mensen de service is ook goed

Fam. v.d. Ouweland 03-01-2023

Prima uitleg en informatie gekregen bij Van Amelsvoort in Oisterwijk. Prijs kwaliteit verhouding is ook prima in order.

Martin H. 03-01-2023

Goed-Beter-Best!
Bij Hamer/Electroworld werken mensen met verstand van zaken, ze weten waar ze over praten en geven goede en eerlijke adviezen. Niet alleen in de winkel, ook de service aan huis is perfect is onze ervaring.
Het woord "BEST" is hier dan ook van toepassing omdat je in deze winkel nog als klant wordt geholpen en geen nummer bent.

Nora 03-01-2023

Gezellige, fijne en opgeruimde winkel. Wordt goed geïnformeerd en er wordt goed geluisterd naar de wensen die je hebt. De levering is snel en ook de service daarna is erg snel en professioneel. Voor mijn volgende aankopen ga ik zeker terug naar deze winkel.

Loek van Bruggen 03-01-2023

de induxie kookplaat was stuk EP of Electro world heeft ons perfect geholpen met keuze prijs en installatie. perfecte servic die niet veel meer ziet tegenwoordig. alle lof en complimenten aan ...., ..... en ....... die de uitvoering briljant gedaan heeft

Harry 03-01-2023

Onze keukenapparatuur bin Electro World Brenkman in Culemborg besteld. Hierbij heel goed en prettig geadviseerd. ......., de eigenaar, is hiervoor zelfs nog een avond bij ons thuis geweest. Top! Om ruimte in de keuken te creëren is zelfs aangeboden de wasmachine en wasdroger van beneden naar de tweede verdieping te sjouwen, wat ze geheel kosteloos hebben gedaan.
Kkrtom een topzaak!

Jaap 03-01-2023

Verkopers nemen de tijd voor de klant. Deskundigheid boven opdringerigheid. FIJN! Bovendien kan je hier nog een apparaat zien draaien/ functioneren/ afspelen en dus goed vergelijken.

Jan Marc 03-01-2023

Fijne snelle service. Wasdroger deed het niet meer dus gebeld en gelijk de volgende dag kon ik weer droger met een veel energiezuiniger exemplaar dan dat ik had. Netjes aangesloten en de oude weer mee terug genomen. Helemaal blij

Vollebregt 03-01-2023

Zeer goed en vriendelijk geholpen ook eerlijk gezegd dat onze keuze niet zou voldoen en ander product aangeprezen ook zeer snel af kunnen halen echt een top winkel

Han 03-01-2023

Snel en vakkundig. Goede service. 's morgens gekocht en dezelfde dag geleverd en geïnstalleerd. Goede meedenken en netjes werken !

J krol 03-01-2023

Goede service vriendelijke mensen de winkel goed bereikbaar maar ik kan nog wel meer op schrijven maar dat heeft geen zin we winnen toch nooit wat