Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob van Leeuwen 06-03-2023

Goede, vriendelijke service en deskundig advies in combinatie met ruime keus en eerlijke prijzen

Ingrid 06-03-2023

Vriendelijke verkoper, luistert goed naar wat je vraagt en zegt. Forceert niks. Mooi aanbod

Marjan Meijer-Ophoff 06-03-2023

We wilden wat informatie over soundbars en zijn peima geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden. Met een mooie Sonos beam Gen2 de deur uit gewandeld. Zoals al beloofd was het installeren een fluitje van een cent!

wim berends 06-03-2023

goed vriendlijke bedieninggoede bezorging allus was perfektik zal jullie wel aan bevelen voor nieuwe klanten

Henry 06-03-2023

De uitleg over product was uitstekend. De service van het leveren uitmuntend.
En ook een snelle levering na aankoop.

Bart 06-03-2023

Na bestelling volgende dag keurig op tijd geleverd en bestelling in mijn bijzijn gecontroleerd. Zelfs meegedacht over betere keuze dan ik in gedachten had.

carel 06-03-2023

goed en gezellig geholpen. zelfs als je echtgenoot als is geweest wordt je attent gemaakt . als die het zelfde heeft gekocht

Arjen 06-03-2023

Recent een nieuwe tv (Samsung Oled) gekocht (15 inch). Was al aan de prijs. Moesten echter ook nog los montagekosten betalen. Okay dan, maar dan verwachten we wel een deskundige montage. Wat bleek, de monteurs gaven aan dat de nieuwe tv niet op de bestaande muurbeugel (Vogels) paste. De tv zou te laag komen te hangen voor een onder de oude tv staande lage kast. Ze begonnen al aan het in elkaar zetten van de tv voetsteun om de tv zonder montage aan de Vogels beugel achter te laten. Heb nadrukkelijk gevraagd om de tv eerst op te hangen in plaats van neer te zetten. En wat bleek? Tussen de onderkant van de nieuwe tv en de bovenkant van de bestaande kast (met randapparatuur) was nog 10 (tien!) centimeter over! Hoezo? Past niet op de bestaande beugel? Nou, daar snapten buurman en buurman helemaal niets van. Asjetoe.

Mevr. Hentschke. 06-03-2023

Ben tevreden met hoe een en ander is opgelost. Had een koel/vriescombinatie besteld, vrijstaand, maar deze paste niet in de nis. Oorzaak is de toegenomen diepte van deze combinaties i.v.m de betere isolatie.
De niet plaatsbare combinatie werd mee terug genomen en we hebben dus losse elementen genomen die boven op elkaar wel in de nis pasten.

L.Overmeer 06-03-2023

Electro world Den Haag/Stadhouder is een prima winkel.Goede service en snelle levering . Wij zochten een koelkast met hoog energielabel ( A )vanwege onze oude Amerikaanse koelkast die wel erg veel energie slurpte. Levering,plaatsen en meenemen van de oude koelkast was zo geregeld .De deur om laten zetten was ook geen probleem .Voor ons een dikke 10 waard.

Peter Verhoeven 06-03-2023

Fijne eerlijke zaak met service ! Kan geen webshop tegenop. Motiveert om voor een volgende aankoop terug te komen.

Willem V 06-03-2023

vriendelijk ,vakkundig, duidelijk, wil om te helpen. Heeft precies gedaan wat was beloofd.

J.P. Westerlaken 06-03-2023

Alle lof voor de wijze waarop Elektro World Hoogendoorn mij heeft geholpen bij het kiezen van een nieuwe vaatwasmachine. Niet alleen in de winkel werd ik op mijn wenken bediend, ook de werknemers die het apparaat hebben geplaatst deden dit vakkundig en bekwaam. Kortom, ik ben uiterst tevreden over Elektro World Hoogendoorn. Daarom een 9, maar een 10 zou ook kunnen.

M Hazenbroek 06-03-2023

Vriendelijk, attent en geweldig service. Radio Vos is a mooi winkel met vriendelijk personeel. Hun uitgebreid assortiment zijn allemaal goed kwaliteit producten van alles in the wereld van apparatuur.

Patrick 06-03-2023

Bij de Witte Hal word je altijd super vriendelijk, eerlijk en deskundig geholpen. Nog echt persoonlijk. Zeer ruim en zeer kwalitatief assortiment. Ga er altijd heen, al vele jaren en altijd super goed geholpen. Maakt niet uit voor iets groots of klein.
Mijn vaste winkel voor al mijn huishoudelijke apparaten. Kan het zeker iedereen aanraden!

Joop 06-03-2023

Deskundig advies heeft ons doen besluiten een koffiezetapparaat bij dit bedrijf te kopen. Waar kun je beter kopen dan bij dit bedrijf die een onafhankelijk advies geeft niet afhankelijk van de premies van fabrikanten. Reeds 40 jaar klant bij hen tot volle tevredenheid.

Moelle 06-03-2023

Sehr freundliche, pünktlich, schnell und zuverlässig. Kontakt durch mündliche Empfehlung

Schreuder 06-03-2023

Wasmachine Bosch, goede service, duidelijke tekst en uitleg, snelle levering.

ja 05-03-2023

altijd prima geholpen ze denken met je mee .
goed advies duidelijke uitleg,

Mieke van der Pas 05-03-2023

Heel deskundig en vriendelijk geholpen. Al jaren een zeer tevreden klant van Electroworld Hamers in Vught !

Wil 05-03-2023

Fijne winkel, goede voorlichting en advies e prettige klantgerichte verkoper.

Geertje 05-03-2023

(electroworld) Bas Baake is een fijne winkel met een ruime keus, ik wou graag een inbouw koelvriescombinatie en heb goed advies gekregen.
Hij is na 1 week bezorgd en gemonteerd, heel vakkundig en netjes. Super blij mee.

W .v. Velzen 05-03-2023

een fijne en vertrouwde service ,ze denken met je mee ,door goed advies te geven ,
korte levertijd .persoonlijke service en goeie uitleg over de bediening,
ik ben een tevreden klant .

Fam Kok 05-03-2023

In de winkel werd tijdens 3 verschillende bezoeken uitgebreid de tijd genomen en objectief geadviseerd. De prijzen waren concurrerend en de levering snel.

Hans Veerbeek 05-03-2023

Overleg in de winkel: uitstekend advies.
Volgende dag bezorging en installatie met goede uitleg