Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jelle Bottinga 02-12-2022

eindelijk zijn ze weer terug op hun oude niveau wat service betreft en ben is goed geholpen in de winkel en de service bij een storing in apparatuur werd snel en vakkundig opgelost

Shirley 02-12-2022

Televisie besteld. snelle en correcte levering, netjes van te voren gebeld.

Cees 02-12-2022

Prima service
Eerst kwam er iemand langs om te kijken of mijn elektra geschikt was voor een electrisch fornuis
Na 4 dagen werd het fornuis geleverd en keurig geplaatst
De oude kookplaat werd zonder problemen mee terug genomen al met al zeer tevreden

Ciprian 02-12-2022

Wij hadden een prima ervaring met deze winkel, zij hebben heel klantvriendelijk medewerkers die goed advies kan geven. Ten 2e prijs bij Electro World was heel scherp voor een steelstofzuiger die wij net gekocht hebben. Verder, bestellen ging gewoon prima en tijdig afgeleverd.

Adrie 02-12-2022

Nieuwe tv besteld had hem 2 dagen later al in huis en netjes gemonteerd👍. Kartonnen doos weer meegenomen zodat ik hem niet hoefde weg te gooien perfect

Johan 02-12-2022

Super daar vriendelijk kwaliteit en goede service en goed bereikbaar. Winkel ook goed overzichtelijk.

john karskens 01-12-2022

Goed bereikbaar voor mij met een showroom, uitleg en mogelijkheden besproken in de winkel, inspectie thuis vooraf, en nakomen van afspraken.

Marty Hiel 01-12-2022

Ik vind het prettig om lokaal te kopen. Het is belangrijk dat dit blijft bestaan, de plaatselijke ondernemingen. En tevens een persoonlijk het contact hebben. Ben geen fan van Mediamarkt bijvoorbeeld.

Henk 01-12-2022

Super bedrijf met prima service, personeel die weet waar men over praat.
Er worden geen valse beloftes gedaan

Sven 01-12-2022

Een winkel met de juiste en nodige uitleg.
Geen verkoop trucjes .en een prima na service

Helma 01-12-2022

Prettige winkel .
We waren aanbevolen door personeel van de organisatie waar mijn zus woont . Goede ervaringen met deze winkel en personeel, ze staan altijd klaar!

L. Warners 01-12-2022

Wij hebben Balster uitgekozen omdat wij er dicht bij wonen en we hebben daar wel vaker dingen gekocht omdat je daar vriendelijk wordt geholpen.

Lucinda 01-12-2022

Wij zijn netjes en vriendelijk geholpen in de winkel. De levering was vrij vlot. Bij aankomst bezorging leek er even een probleem te zijn om de koelkast naar twee hoog te krijgen door een nieuwe onervaren medewerker die mee was. Na overleg hebben zij hem netjes en zonder schade naar boven gekregen. De rekening kregen wij achteraf per mail. Alles is prima verlopen.

Liesie 01-12-2022

Wat een fijne onderneming! Het personeel heeft altijd alle tijd, zelfs als het heel druk is in de winkel. Maar nog veel belangrijker is dat we meer dan voldoende kennis in de winkel loopt! Geen vraag is te gek, iemand weet wel hoe het opgelost kan worden. En als het moet, bestellen ze wat nodig is om je probleem op te lossen.
Kortom, een fijne en goede winkel om heen te gaan.

P.Benes 01-12-2022

Nette rustige verkoper, niets opdringen voor bv ander merk. Ook de bezorging ging prima, beleefde bezorgers.

André 01-12-2022

Wel een beoordeling geven zonder iets ontvangen te hebben is voor mij een beetje lastig.
Zit al uren te wachten op een telefoontje over het niet geleverde product.

F. Steggerda 01-12-2022

Electro World is de enige electro zaak in de omgeving die ik al jaren ken en waar ik al even lang spullen koop Nu ook weer een tuner/receiver.

stadhouder Electro world. 01-12-2022

Ik ben goed te spreken over de winkel en uitlevering goede voorlichting en volgens afspraak

ADA 01-12-2022

Bezorgers kwamen heel relax over. Dat is prettig, meestal ben ik wT gespannen als zoiets bezorgd wordt.
Hulde aan de bezorgers van Electro World Vogel uit Vlaardinen

Ron 01-12-2022

Dit is een prima winkel met deskundig en vriendelijk personeel, en goede service, deze winkel werd aangeraden door mijn broer die ook tevreden was

Fam. Beaufort 01-12-2022

We zijn heel professioneel en op vakkundige wijze geholpen en voorgelicht bij de aanschaf van een tv. Niets was hun teveel. Een aanrader om daar te kopen..

nina52 01-12-2022

Fijne , ruime en overzichtelijke winkel . Zeer kundig personeel , wat ook nog tijd heeft om een en ander rustig uit te leggen . Denkt ook mee of er eventueel andere opties zijn , voor ons écht géén andere winkel voor deze spullen !!

Fam. W. 01-12-2022

Goede service en vanuit je eigen buurt. Er gaat niets boven persoonlijk contact.

Joey 01-12-2022

Denken fijn mee, kennis van zaken en transparant. Schakelen ook vrij snel in levering en je hebt persoonlijk contact.

Elektroworld Talsma Dokkum 01-12-2022

Het is een leuke winkel die fijn en ordelijk is ingedeeld. Bij binnenkomst word je gelijk en vriendelijk geholpen en krijg je deskundig advies! Is er iets niet op voorraad dan wordt dit besteld of wordt er een gelijkwaardig product aangeboden. Ze weten alle vragen goed en deskundig te beantwoorden en als er iets kapot is en het gemaakt kan worden bieden ze dat ook aan. Bestellingen worden binnen enkele dagen ook thuis afgeleverd en evt apparatuur aangesloten. Kortom een fijne winkel met klantvriendelijk en deskundig personeel. Ik koop al mijn producten bij deze winkel omdat de kwaliteit en service en deskundigheid SUPER is!