Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michel Dubelaar 13-11-2022

Gebra Electroworld in Noordwijkerhout is een aanrader! Wij hebben een nieuwe woning gekocht in Noordwijkerhout en wonen hier nu sinds kort. Via de groepsapp van de nieuwe bewoners lazen we een keer "Gebra lost alles op". We zijn toen naar Gebra Electroworld in Noordwijkerhout gegaan en hebben daar een TV gekocht met wifi-systeem. TV en alle toebehoren zijn keurig geïnstalleerd. Vervolgens hebben we bij Gebra Electroworld een wastoren voor de wasmachine en de wasdroger samengesteld en aangeschaft, ook die is door de monteurs goed geplaatst. De mannen denken mee in oplossingen en zorgen er voor dat je klant blijft. Dat kan alleen door kwaliteit te blijven leveren en goede service te blijven bieden. En dat doen ze!

Firma Cup in Arcen 13-11-2022

Vakkundig en snel geholpen. We kregen een combi oven te leen. Prijs afspraak klopte.

R.E. Tuinstra 13-11-2022

De levering was snel en vakkundig.

Helaas bleek na een aantal dagen dat er water lekte. Hierover contact gehad waarna op dezelfde dag iemand langs kwam om te kijken. Hij constateerde dat een aansluiting niet goed was aangedraaid. Nadat deze was aangedraaid was de lekkage verholpen.

Hans 13-11-2022

Zijn tevreden over het product en over de snelle levering dank je wel voor de nette afhandeling

Kelly Steinhorst 13-11-2022

Fantastisch!! Zeer snelle levering! Vriendelijk personeel, kundig die kundig advies geven.

Marjo buscher 13-11-2022

Super goede service ibij het uitzoeken van de diepvrieskast, bestellen zonder aanbetalen, waar kan dat nog?
Bij electrowold Van Kan.
Bezorgers erg vriendelijk, plaatsen op verzoek in ruimte waar ik dat wil.
Geven nog goede instructies en adviezen, ondanks dat ik de laatste klant was na een hele dag zwaar tillen. Helemaal Top

Ronald 12-11-2022

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, nemen nog echt even tijd voor je, scherpe prijs en uitstekende plaatsings service.

Leo 12-11-2022

Prima geholpen in de winkel vriendelijk personeel en kennis van zaken TOP ga zo door.

Poldervaart 12-11-2022

Electroworld Trijselaar in Zuidland (al 70 jaar) een vertrouwde zaak. Waar de klant nog koning is. Fijn geholpen en goede service.

J. Haverslag 12-11-2022

Wij kiezen voor Bas Baake vanwege de persoonlijke en correcte benadering, deskundig advies en service.
Lekker dichtbij en geen gedoe.

Th. Van der Zwaan 12-11-2022

Ontzetten aardig geholpen in de winkel en alles snel geregeld . De monteur die de wasmachine kwam afleveren was beleeft behulpzaam en snel super dus .

Lex van Golen 12-11-2022

Goede ontvangst en voorlichting! Ik ben heel blij met de nieuwe SMEG koelkast! Top!

Albert 12-11-2022

Vriendelijke verkoper die alle tijd voor ons had.
Duidelijke antwoorden op onze vragen.
Prima geholpen.

Elly 12-11-2022

Ben al 24 jaar klant en tot op heden vriendelijk , goed advies en en geweldige service.

Angelique van schijndel 12-11-2022

Goede service en snelle levering van mijn wasmachine. Ben er tevreden over!

Mariken Van Bree 12-11-2022

Prima service, maar ik had wel graag een berichtje gehad over de levering zodat ik niet zelf hoefde te bellen. Ze kwamen hem alsnog brengen op de dag van afspraak. Volgens hen was de bestelde tv net binnengekomen op het moment van mijn telefoontje.

Hein 12-11-2022

Webshop werkt heel handig, goede info, is er niet iets duidelijk dan even de winkel bellen of er even langsgaan, word altijd goed uitgelegd!
hebben een Soundbar gekocht, kwam er zelf niet uit bij het instaleren, even de winkel gebeld en dezelfde dag kwam de monteur en het werkt perfect!

Mühl 12-11-2022

Prima service zowel bij aankoop als bij de installatie. Afspraken werden nauwkeurig nagekomen en installatie was vakkundig én snel

Richard 12-11-2022

Zeer goed geholpen in de winkel en zeer goed advies.
Monteur heeft perfect werk geleverd.

Els Vroegh 12-11-2022

Ben zeer tevreden, kan iedereen aanraden zijn aankoop bij R***** in Heerenveen te doen vanwege het advies dat zij geven.

Annita 12-11-2022

Goede service, prima advisering, mooie prijzen van de producten, goede producten en heel klantvriendelijk!

Gerhard Visschers 12-11-2022

Duidelijke site. Goede informatie per mail. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle en correcte levering.

Leentje 12-11-2022

Alleraardigste meneer die de opname kwam doen en heel aardige monteur die het nieuwe onderdeel kwam monteren
Wat tegen viel was de tijd daar tussen
Nl 14 dagen

Op de montage dag zou de monteur komen na 13.00....
Toen hij er om vier uur nog niet was en ik mij zorgen ging maken kreeg ik na een telefoontje richting uw bedrijf een vriendelijk en geruststellend antwoord.
Alles zou goed komen.

En zo gebeurde

HR 12-11-2022

Hele prettige verkoper en zeer behulpzaam bij het kopen. Zeer klantgerichte monteur en zeer vriendelijk. Het product (inductiekookplaat) voldoet uitstekend.

Keurige winkel met vriendelijk personeel denken mee en zeer behulpzaam. Ook de monteur was zeer vriendelijk en legde alles zeer goed uit.

corbie 12-11-2022

ik heb voor deze shop gekozen via internet ,klantvriendelijk en een goede bezorging!!!