Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Richard Verrips 02-04-2024

Zeer deskundig advies door vriendelijk en zeer klantvriendelijk personeel, zou hier zeker weer terugkomen!

Cees, 02-04-2024

televisie ging op zwart, wel geluid geen beeld. Stadhouder kwam eerst kijken of het de televisie was of misschien de
Ziggo-box. Toch televisie, dezelfde dag nieuwe televisie geleverd en geïnstalleerd Voor ons een dikke 10

Linda 01-04-2024

Je wordt hartelijk ontvangen door vriendelijk personeel. Geven goed advies en hebben kennis van hun producten. Willen graag met je meedenken in oplossingen en bieden een goede service. Hier al eens eerder witgoed gekocht, ik kom graag terug.

Margriet 01-04-2024

Keurige zaak met net personeel.
Goede uitleg gekregen en een heleboel geleerd.
We hadden een contrastekker nodig. Die kregen we zo mee.
Hele goede service. Ik denk dat je hier beter af bent dan bij de grote witgoed ketens.

Kristiaan 01-04-2024

Prettige winkel waar goede service en hulp bij aanschaffingen en/of reparaties wordt gegeven

Wilma 01-04-2024

Goed personeel en weg behulpzaam met info geven over de producten waar je voor komt, denkt met je mee, bezorgen vinden ze geen probleem en ik had vaatwasser besteld en ze hebben het voor mij netjes aangesloten, super blij met mijn aankoop
Gr wilma

Henk 01-04-2024

Combi Den Helder 26 maart 2024 gebeld omdat mijn TV het begeven had. Deze werd snel opgehaald en de reparatiekosten zouden doorgebeld worden. Zaterdag 30 maart 2024 werd ik gebeld met de mededeling dat het moederbord gesneuveld was. Eigenlijk niet economisch repareerbaar tav de leeftijd. Meteen naar de winkel gegaan en de LGOled42C35LA aangeschaft, met 100 euro vanwege een aanbieding op dat moment. Dezelfde middag om 15.00 uur thuis bezorgt. Wat een service. Wat een ongelooflijke TV. Alles wat er over gezegd en geschreven is, is voor 100% waar. Bedankt voor de geweldige service.

John 01-04-2024

Gelijk door een aardige dame te woord gestaan en geholpen. Goede uitleg. Dus klasse.

Carolien 01-04-2024

Een nieuwe wasmachine gekocht. Fijn geholpen in de winkel. Veel uitleg gekregen. Binnen 2 werkdagen bezorgd en aangesloten. De kapotte wasmachine werd meegenomen. Aardig personeel. Top.

Jim 01-04-2024

Aanschaf digitradio om Spotify via oude tuner-versterker te kunnen gebruiken. Korte uitleg gehad hoe aan te sluiten met toezegging, dat - indien het niet zou lukken - iemand bij mij thuis zou komen om het op te lossen. Maar uitleg was zo duidelijk, dat installatie vlot lukte.

Cor 01-04-2024

Bij Baake word je vriendelijk en hehulpzaam geholpen.
De installatie aan huis was vakkundig.

Miranda 01-04-2024

Heel vakkundig geholpen door de medewerker en tot de juiste beslissing gekomen. Ze nemen de tijd voor je en zijn eerlijk over de te maken keuze.
Zeer tevreden over de installatie van de behulpzame medewerkers die alles netjes en goed hebben geïnstalleerd.

Matty Leijnse 01-04-2024

Klantvriendelijk hulpvaardig
Zijn snel met bezorgen en plaatsen van de goederen

Rita Gommers 01-04-2024

Super snelle handeling na melding van kapot wasmachine. Na aankoop levering binnen 4 uur.

Edmee 01-04-2024

Ze zijn vlot, op tijd en hebben de vaatwasser mooi ingebouwd ook al moest het systeem op het deurpaneel worden aangepast. Fijne service.

Kasander 01-04-2024

Mijn moeder van 85 jaar is ongelooflijk goed geholpen door een monteur voor haar droger die stuk is. Dit terwijl ze het niet had aangeschaft bij ava electra in oost souburg. Hij heeft haar ook nog weten te behoeden voor eventuele brand in huis omdat de printplaat was doorgebrand. Held en superservice.

John 31-03-2024

Wij hebben al best veel bij electro van kan gekocht
In het verleden en zo ook nu weer voor hun gekozen.
Zijn tevreden over hun en als er een probleem is word het ook naar tevreden heid opgelost zou zeggen ga zo door super zullen zeker nog in de toekomst nog wel een keer binnen lopen.

Nicolienne Wolf 31-03-2024

Geweldige service na een belletje over mijn koelkast kwam de monteur een uur later al en liste heel snel mijn probleem op. Het kan niet sneller en beter.

J. Schoenmakers 31-03-2024

Bij de aankoop krijg je zeer goed advies. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Er is een stipte levering en een goede service.

Paul van den Steen 31-03-2024

Weer keurig en kundig geholpen in de winkel. Binnen 2 dagen geleverd en undig geïnstalleerd volgens afspraak. Wij zijn dit gewend bij deze zaak.

Carla Krook-den Outer 30-03-2024

Product is snel besteld en na een paar dagen al een telefoontje dat het binnen was

Ben Slag 30-03-2024

Zeer nette uitleg en bediening
En een zeer snelle levering en installatie van de wasmachine

Mieke 30-03-2024

In deze winkel nemen ze de tijd voor je het is niet zo massaal als bij de grote winkelketens. Wasmachine werdt dezelfde dag nog bezorgd dat was helemaal fijn. Ik weet voortaan wel waar ik moet zijn. Ook nog een compliment voor de bezorgers met de goede uitleg over de machine.

A. v.d. Linden 30-03-2024

Vriendelijk en deskundig personeel. Vaatwasser was defect. Eerst gecontroleerd of de vaatwasser nog voor een redelijke prijs gerepareerd kon worden. Echter te veel onkosten. Goede informatie gehad voor een nieuwe. Deze werd nog dezelfde dag thuis gebracht.

Jacques Gulikers 30-03-2024

Afhandeling op een dag. Meterkast aanpassen en installatie apparatuur op dezelfde dag, goede planning