Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad 20-01-2024

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg van producten die we gekocht hebben . Een warmtepompdroger aeg en een delonghi magnifiek koffie automaat.
Een dikke 10

huub 20-01-2024

top zaak.....................................................................................

Wout van Vlerken 19-01-2024

Ik ben super fijn geholpen in de winkel.
De wasmachine hebben snel geleverd,de man heeft netjes gewerkt en goed uitgelegd hoe hij werkt.
Niet onbelangrijk de wasmachine doet het goed.

D. 19-01-2024

We werden uitermate vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en in het advies werd daarmee vervolgens ook rekening gehouden. Verder was er sprake van een concurrerende prijsstelling en de de levering en servise waren perfect. Alle medemerkers waren deskundig, correct en vriendelijk.

Claudia 19-01-2024

Geweldige winkel met vriendelijk , behulpzaam en vakkundig personeel. De webshop is handig en goed te bekijken. De jongens die me droger brachten , waren ook zeer vriendelijk, en enorm behulpzaam ze brachten de droger naar de 1e etage en sloten hem aan en legde de werking zorgvuldig uit

Apopka 18-01-2024

Maakt niet uit waarvoor je komt of met welke vraag, het word opgelost.
Bedankt voor jou hulp weer…jij heb verstand van zaken
Ga zo door

Mieke 18-01-2024

Klantvriendelijk, meedenkend en goed advies
Mijn winkel voor al mijn witgoed.

J. van den Berge 18-01-2024

De klantvriendelijke behandeling in de winkel.
De uitleg en het plaatsen en aansluiten van de Miele wasdroger.
Wij kunnen de firma electroword hamer van harte bij u aan bevelen.

Leo Geilenkirchen 18-01-2024

Goede en snelle service, ook snel in huis. vriendelijk in contact.bekend personeel.

de Vos 18-01-2024

Ik ken deze winkel al lang. Er werken mensen met ervaring, die je helpen bij het krijgen van het beste resultaat.
Ze zijn vriendelijk en denken mee.
Ik mocht een item eerst even uitproberen en mocht achteraf betalen :-)

Els Noppen 18-01-2024

Het personeel is erg vriendelijk, je wordt goed geholpen en geadviseerd. Tevens leveren ze een goede service. Gewoon een fijne "dorps"winkel.

Ruud 17-01-2024

goed advies in de winkel over Quooker, De installatietermijn binnen 5 dagen beloofd en uitgevoerd door vakkundige medewerkers. Uitleg na installatie zeer goed

peter burghgraaff 17-01-2024

Goed geholpen en toen bleek dat de kookplaat niet meer leverbaar was werd een andere voorgesteld tegen de zelfde prijs. Top.

De Jong 17-01-2024

Prima service, de koelvriescombinatie is netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg gekregen.

Gert 17-01-2024

afzuigkap werd snel en vakkundig geplaatst door xxxx de winkelmanager, dacht dat hij niet meer zou komen, het was al over 15.00
en dat was op vrijdagmiddag.
afzuigkap en "schoorsteen" was in 20 minuten ipv de uur die was voorspeld.

Hugo en Jolanda 16-01-2024

klantvriendelijkheid, deskundigheid, laagdrempelig, en lokale winkel, service en advies is prima, eenvoudig om de juiste persoon te spreken

Els 16-01-2024

Al jaren klant van deze winkel, zij geven goede uitleg over producten en klantvriendelijk, nu ik ouder ben en niet meer zo mobiel is het fijn om mijn aankopen via internet te doen bij hun, voor mij is ook zeer belangrijk de zeer goede service die ze geven daarom koop ik mijn spullen bij hun

Fam. Seegers 15-01-2024

Producten van prima kwaliteit, medewerkers zijn service gericht, vriendelijk, behulpzaam en ter zake deskundig. Na aankoop ook een snelle levering.

WimdR 15-01-2024

Ruime keuze, goed en vakkundig advies in de winkel. Een van de laatste winkels waar nog vakkundig personeel werkt. Komen de afspraken netjes na al zijn ook zij afhankelijk van levering door de fabrikanten.

Wilgje 15-01-2024

Draadloze Sonos set gekocht. De set is netjes geïnstalleerd en goede uitleg erbij gekregen. Kortom, wij zijn tevreden.

René van den Kieboom 15-01-2024

Vaatwasmachine besteld. Op tijd geleverd, conform afspraak, en perfect geïnstalleerd.
Zeer vriendelijke medewerker.

WIEL VAN LIER 15-01-2024

goede uitleg en geen dwingende verkoop.Alles is volgens afspraak nagekomen.

Ton en Francis 15-01-2024

TV gekocht in een fysieke winkel. Duidelijke informatie gekregen en zo onze keuze kunnen maken.
TV netjes thuis bezorgd en geïnstalleerd door een vriendelijke en vakkundige werknemer.

Jacolien Schröder 15-01-2024

Je wordt altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Je vragen worden netjes beantwoord. En technische specificaties worden ook goed uitgelegd. Bedankt voor de goede service, zoals altijd.

Gradje 14-01-2024

Goede, rustige inforrmatie in de winkel en kundiige installatie. Er wordt rekening gehouden met persoonlijke wensen.