Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Magali casaburi 23-01-2023

Zeer vriendelijk geholpen.veel geduld.en erg meedenkend.hele goede service.dit word voor mij m'n nieuwe witgoed specialist.

GV 23-01-2023

Vriendelijke mensen, goede uitstraling. Afspraken nakomen, en goede service.

M.Mes Szentes 23-01-2023

Omdat bij eerdere aankopen was ik vriendelijk en vakkundig geholpen.
Ook deze keer hebben ze de LG TV netjes geplaatst en uitleg gegeven voor gebruik.

Jan Figlarz 23-01-2023

Kom al jaren in deze winkel, omdat service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. En de verkopers altijd tijd en geduld voor de klant hebben. Zou het nieuwe vrienden en kennissen sterk aanbevelen.

Hoppenbrouwers.in Etten leur 23-01-2023

Prettige sfeer in de winkel. Vriendelijke en deskundige mensen.
Ook de ervaring bij klacht van artikel snel en netjes verholpen.

van rij spijkenisse 22-01-2023

diverse apperaten gekocht tot alle tevredenheidservice uitsstekendkomen de afspraken na goede uitleg oude apperaten worden meegenomen

Sander Mooren 22-01-2023

Perfecte service. Snelle levering. We wonen in een oud huis en daardoor beschikken we ook over een oude afvoer, lees smalle diameter. Electro World Verberkt heeft dit direct aangepast zodat we de wasmachine en droger direct konden gebruiken.

Bas Verstappen 22-01-2023

Super personeel, altijd aardig en direct goed en eerlijk advies en top service

Willem 22-01-2023

Ontvangt met koffie, daarna een goede uitleg. Wat lijdt toe aankoop van een blue ray speler.

Je hoeft niet verweg, Lekker dichtbij, parkeren voor de deur. Echt een aanrader.

i.k. 22-01-2023

de medewerkers zijn zeer attent en correct. Ze nemen alle tijd voor je, ook als er nog andere klanten staan te wachten. Hun advies is eerlijk en weloverdacht. Ook ná de aankoop blijven ze correct.

22-01-2023 22-01-2023

goede informatie in de winkel, goede service. het thuis installeren is belangrijk en dat doen ze goed.

Anja Wise 22-01-2023

Ik kwam bij het filiaal in Harderwijk voor een Noice canceling koptelefoon voor mijn zoon met ASS. Ik heb zelf weinig verstand van kabeltjes, bleutooth en dat soort zaken. Ik ben goed en kundig voorgelicht door de medewerker en heb de juiste keuze hierdoor kunnen maken.

Hans 22-01-2023

Goede voorlichting en deskundige installatie van de gekochte soundbar, ben erg tevreden over de kwaliteit

Scholten 22-01-2023

We zijn heel prettig geholpen met de keuze voor onze koelvriescombinatie.
De aflevering op het afgesproken tijdstip was ook top!!
We zijn daarom ook erg tevreden en bevelen van Aarts daarom aan.!!

Maarten 22-01-2023

Deskundige voorlichting in de winkel en vakkundige installatie thuis. Vriendelijke monteur, die niet weggaat voordat alles naar de zin van de klant is. Top!

Marcel 22-01-2023

Wat stukken aan wasmachine. Gebeld, dezelfde dag nog gekomen en vakkundig en snel gerepareerd. Verder ook goede kennis in de winkel zelf van alle producten en goede service.

wolterinkbertus 22-01-2023

duidelijk en neutraal uitleg over de mogelijkheden, meedenkend , klantgericht en goede aflevering aan huis

Hans 22-01-2023

Ik had een vraag gesteld en werd mkeurig gebeld. Alleen het advies was niet de oplossing Ook devtweefe keer niet. Dus zouden ze er nog op terugkomen,
Werd gebeeldhouwde we zijn in de buurt en komen even langs. In twee minuten was het opgelost en ik €70 armer Dat was niet de service die van ze verwachte en ik heb geen ‘ opdracht’ gegeven en bij de afspraak hadden ze ik niet gezegd dat ze voorrijkosten zouden rekenen! Misschien een volgende klant vooraf informeren?

Daphne 22-01-2023

Wasmachine en droger bij breukers gekocht. Super service! Woon zelf in een bovenwoning ,maar alles werd mooi op de plek gezet. Zelf geen werk mee gehad.

Meindert 22-01-2023

Overzichtelijke winkel en deskundig personeel welke op al mijn vragen een pasklaar antwoord had. Televisie werd keurig thuisbezorgd op het afgesproken moment.

Martin 22-01-2023

Probleem prima opgelost bij het plaatsen van vaatwasser,vakkundige monteur,netjes en correct

ja 22-01-2023

ik ben zeer tevreden over de aanschaf van het product en de montuur

en goed geholpen in de winkel goede uitleg garage over hoe de wasmachine werkt
en hier tuis nog een keer echt top

Mical Sikkema 22-01-2023

Uitstekende informatie, overleg/communicatie, installatie en service. Ik ben echt een fan van deze winkel geworden.

Gerard 22-01-2023

Goede en duidelijk advies en vriendelijk geholpen. Zijn deskundig en kunnen goed het verschil uitleggen, als je ergens tussen moet kiezen.

H.Holwerda 22-01-2023

Jongsleden een wasmachine aangeschaft eerst informatie in de winkel.opgedaan waar we een goede uitleg kregen over meerdere wasmachines na er even over nagedacht te hebben uiteindelijk online besteld.
De wasmachine moest naar boven gebracht worden maar dat was geen probleem ook hebben ze hem netjes aangesloten en uitgelegd dus goede service!