Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nijboer 29-11-2021

Je word er altijd netjes geholpen.
En krijgt een eerlijk advies. Zijn ook erg vriendelijk

MK 29-11-2021

Plezierig binnen komen met deskunidig personeel in de shop. Daarnaast heerst er een transparante sfeer. Tevens is de aftersales ook uitstekend verzorgd.

M van Herel 29-11-2021

Er is een duidelijke uitleg van machines gegeven
Heb mn keuze daardoor makkelijk kunnen maken.
Mooie prijs gemaakt en lange garantie.
Kortom fijn om daar te winkelen.

Michel de Vries 29-11-2021

Zeer kundig en vriendelijk personeel, uitstekende service. Je koopt een apparaat en niet de verpakking, dus die nemen ze mee!!

M. van de Ven 28-11-2021

Fijn geadviseerd in de winkel. Vervolgens volgens afspraak alles geregeld en besteld. Goede service

Review Hoppenbrouwers Electroworld Udenhout 28-11-2021

Er wordt in de winkel prima advies gegeven, een hele ongedwongen sfeer gecreëerd en alle tijd genomen, ongeacht of men al dan niet tot aankoop besluit.

Helemaal goed. 28-11-2021

Goed, vlot en vriendelijk geholpen (zelfs met black friday). Bezorging ook top. Wel lastig telefonisch bereikbaar met deze drukte.

Jk 28-11-2021

Correct en snelle reactie. Super vriendelijke en vakkundige service aan huis. En nazorg nodig? Dan komen we dat op zaterdag toch gewoon doen. In ons geval uiteindelijk niet nodig omdat de monteur ons even telefonisch kon begeleiden. Bedankt!

J Hoeve 28-11-2021

De service in de winkel is prima, maar de televisie is nog niet afgeleverd. Deze staat nog in bestelling, dus ik weet nog niet wanneer deze wordt geleverd. Er is ook nog geen bevestiging van verstuurd.

Maria 28-11-2021

Ik werd vriendelijk geholpen door het personeel.
Een toegankelijke en gebruiksvriendelijke website.
Vlotte afhandeling en direct een telefoontje dat de artikelen in bestelling waren.
Zodra de artikelen binnen waren kreeg ik weer een telefoontje dat de artikelen bezorgd konden worden op een voor mij geschikt tijdstip.
Geweldig!

Patricia Boeré-Dümpel 28-11-2021

uitstekende service en heel vriendelijke bediening. Snelle hulp bij storingen in apparaat en de vervanging van onderdelen.

Martijn J 28-11-2021

Na goede voorlichting en demonstraties in de winkel hebben wij een prachtige LG OLED tv met Sonos Arc soundbar besteld.

Alles keurig geleverd, gemonteerd en ingesteld naar onze wensen.

Dat worden hele lange avonden op de bank om te genieten van netflix en leuke muziek.

x 28-11-2021

Je wordt erg vriendelijk geholpen. En je krijgt heel goed advies ze leggen uit hoe je apparaat werkt en komen het indien nodig ook installeren.

Freek & Gerrie 28-11-2021

In deze bizarre tijd zijn ze volop aanwezig met raad en daad. Wij kopen al ons wit/bruingoed daar. Prima service.

Bob 28-11-2021

Wat het prettige aan deze winkel was, dat zij eerst nog even ter plekke kwamen kijken, om te zien wat ik wilde bestellen wel zou passen. Aflevering ging gesmeerd en ook de apparaten waren snel en adequaat aangesloten. als je later nog een probleem zou hebben, kan je altijd even bellen.

Marian 28-11-2021

Wij komen al jaren bij Elektra World in Barneveld. Aardig personeel, goed en eerlijk advies, en de service is gewoon goed. Internet winkelen is leuk, maar een 'echte' winkel is veel meer waard.

Peter van der Lee 28-11-2021

Wij hebben de winkel van de Smid in Haren wederom ervaren als een warm bad. Je wordt op een prettige manier welkom geheten in een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. De adviezen van het personeel kwamen bij ons als deskundig over. De verschillen tussen de diverse merken en soorten machines werden in begrijpelijke taal uitgelegd. Nadat we een keuze gemaakt hadden werd ons meteen duidelijk gemaakt wanneer de nieuwe wasmachine afgeleverd zou worden en dat was binnen twee dagen. Dus een snelle levertijd. Wij zijn tevreden klanten.

Westendorp 28-11-2021

Ik ga naar deze winkel voor de service! Alles werkt en de uitleg was duidelijk.

Tonnie van Erp 28-11-2021

veel keus vriendelijk en vlotte bediening ,
de verkoper is zelf meegelopen om mijn aankoop naar mijn auto te brengen

Riet de Vlieger 28-11-2021

Zeer tevreden ondanks bij hetplaatsen van het nieuwe toestel werd ontdekt dat het eenander serie nummer was na overleg naar tevredenheid opgelost .

H. Platenkamp 28-11-2021

De werkzaamheden zijn naar wens uitgevoerd. Er is goede service verleend. We zijn tevreden

Piet van den Bosch 28-11-2021

Prima service en geen problemen bij plaatsen Oven magnetron. Vriendelijke personeel en deskundig geplaatst

John uit Uden 28-11-2021

Service gericht. Goed en eerlijk advies. Geen onzinnige verkoop praatjes ! Ook de garantie en eigen werkplaats is top. Ervaren, deskundige medewerkers. Al jaren dezelfde mensen. Prijzen zijn zeker ook concurrerend tov de mega electronica zaken !
Ben al vele jaren een echt tevreden klant bij de Electro World in Oss

E.F.M. Jannink - Sträter 28-11-2021

snel en accuraat geholpen vriendelijke bediening . Mijn onderdeel was niet te vinden, na meer zoekopdrachten vond men mijn onderdeel wel.

P. Rijkers- van Hoof 28-11-2021

Ik vind deze shop goed.
Ik ken deze shop al wat langer. Heb er al meerdere dingen gekocht.
Altijd vriendelijk en serieus behandeld. Eerlijk en klantvriendelijk.