Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kevin 19-02-2024

Het personeel wist me veel te vertellen over de verschillen tussen de soundbars en had antwoord op al mijn vragen. Daarna hebben we muziek en andere audio afgespeeld om te kijken welke het beste bij mijn wensen past. Mijn nieuwe soundbar met subwoofer bevalt helemaal. Top winkel en goed personeel!

Rindert Leegsma 19-02-2024

Nieuwe stofzuiger gekocht , goed advies gekregen, werkt fantastisch.
Niet de goedkoopste maar wel de beste winkel hier in de regio

Marjo Teppema 18-02-2024

Goed advies bij aankoop en vervolgens wasmachine super snel en goed geïnstalleerd .

Wim 18-02-2024

Doen wat ze zeggen , komen op de tijd die ze afspreken . Wij komen hier al twaalf jaar. Komen zeker terug .

AG v.d.ven 17-02-2024

De shop is een mooi en overzichtelijk , we zijn vriendelijk geholpen. We hebben voor een bovenlader AEG LTR 7573S gekozen.
Snelle professionele levering.
We zijn heel tevreden met onze keuze,bovenlader is geweldig omdat ik niet door de knieën hoef, wast schoon, en geluid is vrij stil,en zijn vele programma's.

Patrick 17-02-2024

Goede service betreffende reparatie van onze afwasmachine
Men moet 2x langskomen maar rekende maar 1x voorrijkosten

M.g.j.koolen 17-02-2024

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij in mijn woonplaats is en omdat ik vind dat deze winkel daar moet blijven bestaan.
Bovendien was ik erg verrast dat er zoveel keuze in stofzuigers in de showroom was en dat deze ook nog ingepakt op voorraad waren. Dus je gaat naar de winkel, wordt vriendelijk geholpen en loopt na 5 minuten met het apparaat de deur uit.

Theo Vos 16-02-2024

Vriendelijk te woord gestaan; snelle reactie of product op voorraad is; afspraak gemaakt voor leverantie en reparatie. Binnen een kwartier gefixed. Direct per pin afgerekend. Verwacht nog wel een factuur met de specificatie van leverantie en reparatiekosten.

Dijk 16-02-2024

Super tevreden over Electro World Talsma, dhr Visser heeft ons weer geweldig geholpen, wordt altijd mee gedacht een dikke aanrader.

P. te Soest 16-02-2024

Nieuwe TV aangeschaft bij van der Meulen.
Uitstekende verkoper. Goede uitleg van de bediening van het toestel.

Liesbeth Van Dijk 16-02-2024

Makkelijk te bedienen wasmachine gekocht met A-label. Loopt als een zonnetje, bijna geruisloos.
De machine is me aanbevolen door de monteur die zag dat de kapotte machine, na 12 jaar, niet meer te repareren was. Hij vroeg me hoeveel keer per week de wasmachine draaide, sport en /of werkkleding. Dezelfde dag staat en draait de nieuwe. TOP👍
Deze machine is het geworden.

Fam. Veldhuis 15-02-2024

Klantvriendelijkheid, goede service, en goede uitleg over product. Heel deskundig personeel. Mooie winkel

Danielle 15-02-2024

Zeer vriendelijk behulpzaam en meedenkend personeel. Fijne overzichtelijke winkel.

Aad Dannijs 15-02-2024

Shop electro world Duynstee Sassenheim keurige behandeling en deskundig advies

Mirjam 13-02-2024

Je wordt vriendelijk geholpen en er wordt geluisterd naar je wensen zodat er een goed advies volgt over wat je wilt aanschaffen.
Daarnaast wordt, als je dat wenst, alles thuis bezorgd en geïnstalleerd.
Het was niet de eerste keer dat wij bij Bunschoten iets hebben aangeschaft. Maar door ervaring in het verleden wel een heel goede reden om bij dit bedrijf terug te komen.
Door het goede advies en vriendelijke benadering, alle reden om weer naar Bunschoten terug te gaan voor de aanschaf van apparatuur.

Atm Quik 13-02-2024

Uitstekend geholpen in de winkel, de zelfde prijzen als elders. geen vooruitbetaling maar bij plaatsing de factuur per mail.
Geplaatst door een ervaren monteur wist waar hij mee bezig was en keurig netjes alles achtergelaten.
Het volgende artikel zal ik daar weer gaat kopen.

Albert 13-02-2024

Klantvriendelijkheid en service gaan in deze winkel hand in hand. Uitstekende voorlichting, er is alle tijd voor uitleg. De klant is er koning: er wordt zelfs een kop koffie aangeboden. Je voelt je er echt 'thuis'!

Ad 13-02-2024

Zoals altijd bij Electroworld 'van der Poel Zundert' een super advies en super service.

Josje 12-02-2024

Echte vaklui. Goed uitgelegd hoe de wasmachine werkt. Heel fijn hoe het ging.

Dees 12-02-2024

Stadhouder Den Haag waar persoonlijke service, advies en meedenken nog vanzelfsprekend is.

Esther 12-02-2024

Superfijn geholpen en snel en netjes geleverd.
Goed advies gekregen en duidelijke uitleg.

Luuk 12-02-2024

Recent een tv en receiver naar volle tevredenheid gekocht. Goede prijzen met persoonlijk advies en bezorging aan huis inclusief advies en installatie indien gewenst.

Bjørn 11-02-2024

Mooie overzichtelijke winkel. Het personeel is vriendelijk en helpt vakkundig. Indien ze een product niet in huis hebben kijken ze of ze het wel kunnen leveren en ze denken goed mee.

tevreden 11-02-2024

Netjes en correct geholpen, duidelijke informatie over met product. Geen nonsens en onzin om maar wat te verkopen.

familie B 11-02-2024

Gekozen voor bepaald type AEG-was/droogcombinatie. In Meppel werd die bij Hagedoorn onder de gunstigste voorwaarden aangeboden. Ons was de goede service van Hagedoorn aanbevolen door een kennis. Dat bleek te kloppen. Vriendelijke en deskundige bejegening in de winkel. Correcte aflevering en installatie met uitgebreide instructie.